Onko ministereillä yms. joku, joka valitsee laittaa valmiiksi vaatteet?
Ehtiiikö ne kaiken hässäkän keskellä vielä hoitaa sellaisetkin...
Kommentit (5)
Miehillä vaimo tai äiti, naiset laittavat itse.
Sanna käyttää aina samoja vaatteita (yhteensä 3 erilaista asua), joka onkin kätevää kun ei tarvitse miettiä mitä laittaa päälle.
Sitä kutsutaan vaatekomeroksi, mihin laitetaan eri tilanteisiin valmiiksi sopivat asut.
Tai sitten on parikymmentä samaa settiä valmiina.
Jos olisin ministeri niin todellakin käyttäisin stylistin apua luomaan tyylikkään, omannäköisen, helppohoitoisen vaatekaapin, jossa useat yläosat sopivat eri alaosiin. Lisäksi kodinhoitaja, joka pesee ja tarvittaessa silittää ne ja ripustaa kokonaisuuksiksi.
Itse olen paljon työmatkoilla (pörssiyrityksessä asiantuntijahommissa) ja vaatteiden yhdistely on todellinen pain in the a**. En ole onnistunut ostamaan sellaisia yhdistelmiä, että kaikki sopisi kaikkeen, vaan työmatkalle pakatessa joka päivän asu on mietittävä erikseen alusvaatteita, kenkiä ja koruja myöten. Sitten hotellilla huomaa, että otinpa valkoiset kesähousut, mutta vain mustia alushousuja, tai otin hameen, mutta en mitään sopivia kenkiä jne jne. No, koronan aikaan tätä ongelmaa ei ole minulla (ministereillä edelleen on).
Vaimo.