Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa, kun suurin osa miehistä ei kiihota tarpeeksi vaikka seksihaluja olisi.

Vierailija
03.05.2020 |

Himot hyrrää, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Pidän erittäin miehisistä miehistä, mutta vastaan on tullut vain sellaisia pehmoisia/lällyjä miehiä. Haluan maskuliinisen miehen joka ottaa minut kunnolla eikä pelkää olla oikea mies. Haluan tuntea HIMOA enkä pelkkää kaveruutta, mutta en vain tunne mitään. Pari ulkomaalaista miestä on ollut, ja molemmissa kiihotti se itsevarmuus ja miehekkyys.

Onko muilla sinkkunaisilla (tai vaikka varatuillakin) samoja fiiliksiä? Kovaa panoa tekisi mieli, mutta monet miehet liian pliisuja että alkaisi pimppa sykkimään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on oppinut arvonsa ja osaa vaatia kumppaniltaan tasoa. Jos nainen vähänkin poikkeaa ulkoisesti lahtivalaasta, niin silloin hänestä kasvaa sisäisesti sellainen prinsessa, että helposti löytyy seitsemänkymmenen kohdan vaatimuslista kumppanin ominaisuuksista. Yhden tai kaksi vaatimusta voi katsoa läpi sormien, mutta niistäkin pitää muistuttaa lähes päivittäin. Mistäpä johtuu, jos sulhot kaikkoaa?

Vierailija
22/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunde kirjoitti:

Olen mies. Todellakin ulkomaalaiset miehet ovat miehekkäämpiä. En tiedä mikä Suomalaisilta miehiltä puuttuu. Kalun koko on normaali eurooppalainen. Jotain on tapahtunut viime vuosikymmeninä. Toki Suomessakin on maskuliinisiä miehiä.

Olen myös mies ja tähän saakka hetero. Olen alkanut suunnitella suuntautumista ulkomaalaisiin miehiin, joita mukavasti katukuvassa vilisee. Ongelma on vain siinä, vaikka suurin osa näistä miehistä on homoja maahanmuuttoviraston haastattelussa, niin silloin kun pitäisi oikeasti ruveta persettä jakamaan, tulee ihmeellisiä estoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu juttu.

Panettaa käytännössä aina ja riudun puutteessa, mutta sopivia miehiä ei vain ole. Olen siis äärimmäisen nirso ja usein olen vuosia ilman seksiä sen vuoksi.

Minä en kyllä kaipaile mitään körmyä ottamaan minut, vaan ennemminkin mielenkiintoista ja kaunista miestä joka EI ole äijä.

En halua tuntea itseäni pieneksi ja hennoksi enkä halua rajua tunteetonta panemista minkään luolamiehen kanssa.

Täytyisi olla vaan oikeanlainen mies ulkonäköä ja energiaa myöten (energia tärkeää) jotta voi sekstailla.

Víŧuttaa olla näin rajoittunut nirsoperse, kun koen elämäni menevän tietyllä tapaa ihan hukkaan kun olen vaan seksittömänä.

Lisäksi keskittymiskykyni on aivan onneton, kun olen niin puutteessa.

Vierailija
24/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivaan sävyyn puhutte miehistä. Minulla on teille ratkaisu, arvon Jumalattaret: ryhtykää lesboiksi!

Osaa miehetkin halutessaan puhua täysin yhtä rumasti.

Miehet puhuu aina naisista rumasti. Oma vaimokin on aina muija! Muija on tosi ruma ilmaus.

Naisten täytyy joka päivä antaa miehille monta kertaa anteeksi jotta edes pystyy olemaan miehen kanssa. Toki erot osoittavat sen että monen naisen mitta tulee täyteen.

Vierailija
25/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Nyt olen tavannut yhden, mutta on varattu. Tämä on on niin repivää, kukaan ei ole saanut minua tuntemaan näin. Miksi näin pitää olla?

Mä niin ymmärrän sinua. Aivan sama juttu täällä!

Vierailija
26/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivaan sävyyn puhutte miehistä. Minulla on teille ratkaisu, arvon Jumalattaret: ryhtykää lesboiksi!

Osaa miehetkin halutessaan puhua täysin yhtä rumasti.

Miehet puhuu aina naisista rumasti. Oma vaimokin on aina muija! Muija on tosi ruma ilmaus.

Naisten täytyy joka päivä antaa miehille monta kertaa anteeksi jotta edes pystyy olemaan miehen kanssa. Toki erot osoittavat sen että monen naisen mitta tulee täyteen.

Siis joo, naisilla ei ole mitään syytä yrittää olla jotenkin parempia ihmisiä kuin miehet.

Mitään palkkaa siitä ei ole koskaan tulossa, ja historiahan sen hyvin näyttää, että tulos on lähinnä päinvastainen.

Sivusta

Vierailija
27/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostaa että vaadit liikoja. Kyllähän joku voi herättää voimakasta himoa, mutta tällainen himo myös sammuu herkästi (kuten tässäkin ketjussa näkyy). Etsit täydellisesti tarpeisiisi vastaavaa satuolentoa, et IHMISTÄ.

Sinuna tutustuisin miehiin, jotka himottavat semisti tai melko paljon. Heistä voi löytyä vaikka millaisia helmiä. Kiihottumisesi on myös paljon itsestäsi kiinni ja omalla vastuullasi. Katso peiliin ja mieti itsekin, mitä sinulla on annettavaa suhteeseen.

No kun siinä se ongelma onkin, edes niitä semisti kiihottavia miehiä ei löydy. En pysty pakottamaan itseäni haluamaan miestä. Täytyy kai sitten lähteä ulkomaille.

Ap

Vierailija
28/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostaa että vaadit liikoja. Kyllähän joku voi herättää voimakasta himoa, mutta tällainen himo myös sammuu herkästi (kuten tässäkin ketjussa näkyy). Etsit täydellisesti tarpeisiisi vastaavaa satuolentoa, et IHMISTÄ.

Sinuna tutustuisin miehiin, jotka himottavat semisti tai melko paljon. Heistä voi löytyä vaikka millaisia helmiä. Kiihottumisesi on myös paljon itsestäsi kiinni ja omalla vastuullasi. Katso peiliin ja mieti itsekin, mitä sinulla on annettavaa suhteeseen.

No kun siinä se ongelma onkin, edes niitä semisti kiihottavia miehiä ei löydy. En pysty pakottamaan itseäni haluamaan miestä. Täytyy kai sitten lähteä ulkomaille.

Ap

Sinne vaan. Venäläinen mies on estoton macho kännissä, siis useimmiten. Italot ja espanjoolit myös, jos äiti ei ole paikalla.

Vierailija
29/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ankealta ja kovin kriittiseltä. Mulla on osittain sama, että harva mies kelpaa. Mutta sitten kun kolahtaa, niin olen hyvin aktiivinen, ja otan sen mistä nautin. Ja vastavuoroisesti annan miehelle, mitä hän toivoo. Tuntuisi tosi uhriutuvalta odottaa, että "mies veisi". Tutustu hyvä nainen itseesi ja siihen, mistä sinä pidät. Hyvä seksi vaatii monen muun asian (vastavuoroisuus, leikkisyys, ilo, kiihko kne) lisäksi sopivaa itsekkyyttä ja kykyä ottaa oma nautinto.

Vierailija
30/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja syy, miksi miehet Suomessa ja länsimaissa ovat liian kilttejä ja varovaisia johtuu ihan yksinkertaisesti kaikenlaisista #metoo sekä tasa-arvopuheista. Monesti älykkäät miehet lukevat nämä asiat siltä kantilta, että naisetkin haluavat päättää ja he olettavat, että se pätee myös seksissä. Sitten äijä-miehiä ei kiinnosta ollenkaan vaan he vähättelevät naisia.

Se mitä naiset etsii on jotain tältä väliltä. Fyysisesti- sekä henkisesti vahvan, muuntautumiskykyisen, tunteikkaan muttei liian vaan sopivasti toisen huomioon ottavan, älykkään jonka kanssa voi keskustella yms. Tavallaan naiset etsivät ihan sitä samaa asiaa, mitä miehetkin. Yksinkertaisesti ihmistä joka ei ole helvetin saapas tai tossu. Ihmistä, jonka lähellä on vaan mukava olla. Ainut ero miehen ja naisen välillä on vaan se evoluutio, eli naiset alistuu ja miehet alistaa. Ongelma miehillä on tajuta se, että naiset ei enää halua alistua arjessa, mutta haluavat alistua seksissä. Kun mies elää tasa-arvoisesaa yhteiskunnassa, niin voi olla vaikeaa muuntua tasa-arvoisesta ylempiarvoiseksi seksissä ja yhtäkkiä olla se päättävä ja hallitseva osapuoli, kun suurimman osan ajasta ei näin ole. Ulkomaalaiset miehet saattavat sytyttää suorapuheisuudellaan, mutta osoittautuvat ongelmallisiksi pidemmässä suhteessa, kun eivät kuuntele. Suomalaisista tossukoista taas ei löydy haastetta seksissä.

Elämä on vaikeeta ainoastaan sosiaalisesti rajoittuneille ihmisille. Kannattaa miettiä, että onko se oma mielipide yhteiskunnan tuotosta vai oikeasti se, mitä itse haluaa. Monesti kun etsitään ihmisistä jonkinlaista jatketta, jota voi ylpeänä esittää muille. Toki itsenäisenä naisena voi olla hankalaa alistua kiltille miehelle, kun se on kuiteskin vastoin ihmisen biologias ja kilttinä miehenä voi olla vaikea alistaa itsenäistä naista samasta syystä. Ei tässä mitään tämän ihmeellisempää ole, samaa vuodesta toiseen jauhetaan :)

Vierailija
31/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ankealta ja kovin kriittiseltä. Mulla on osittain sama, että harva mies kelpaa. Mutta sitten kun kolahtaa, niin olen hyvin aktiivinen, ja otan sen mistä nautin. Ja vastavuoroisesti annan miehelle, mitä hän toivoo. Tuntuisi tosi uhriutuvalta odottaa, että "mies veisi". Tutustu hyvä nainen itseesi ja siihen, mistä sinä pidät. Hyvä seksi vaatii monen muun asian (vastavuoroisuus, leikkisyys, ilo, kiihko kne) lisäksi sopivaa itsekkyyttä ja kykyä ottaa oma nautinto.

Et ymmärtänyt lukemaasi. Harva mies kiihottaa edes sen vertaa, että haluaisin sinne makkariin edes mennä ottamaan mitä haluan. En sanonut, että sängyssä makaan lahnana ja odotan miehen tekevän kaiken. Kuitenkin sopivan kovat otteet ja dominointi on miehessä kiihottavaa. Puhuin kuitenkin siitä kipinästä mitä tarvitaan, että edes haluaisi harrastaa seksiä.

Ap

Vierailija
32/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä et lopulta luota itseesi, lun tarvitset niin varmat otteet mieheltä. Et pääse ongelmassa eteenpäin, jos et katso peiliin. T. 29

Vierailija
33/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt lukemaasi. Harva mies kiihottaa edes sen vertaa, että haluaisin sinne makkariin edes mennä ottamaan mitä haluan. En sanonut, että sängyssä makaan lahnana ja odotan miehen tekevän kaiken. Kuitenkin sopivan kovat otteet ja dominointi on miehessä kiihottavaa. Puhuin kuitenkin siitä kipinästä mitä tarvitaan, että edes haluaisi harrastaa seksiä.

Ap

Tässä on se naisen seksuaalisuuden ongelma: se on niin monisyistä, monimutkaista ja mystistä että siitä harvoin tulee mitään.

Vierailija
34/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinne vaan. Venäläinen mies on estoton macho kännissä, siis useimmiten. Italot ja espanjoolit myös, jos äiti ei ole paikalla.

Osaa osa niistä olla selvinpäinkin melkoisia laittajia. Venäjällä nainen vie ja mies vikisee joka useimmiten näkyy.

Vierailija
35/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi 10-senttinen "se" on lääketieteellisesti täysin normaali, ei suinkaan mikään surkean pikkuruinen.

Vierailija
36/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gunde kirjoitti:

Olen mies. Todellakin ulkomaalaiset miehet ovat miehekkäämpiä. En tiedä mikä Suomalaisilta miehiltä puuttuu. Kalun koko on normaali eurooppalainen. Jotain on tapahtunut viime vuosikymmeninä. Toki Suomessakin on maskuliinisiä miehiä.

Olen myös mies ja tähän saakka hetero. Olen alkanut suunnitella suuntautumista ulkomaalaisiin miehiin, joita mukavasti katukuvassa vilisee. Ongelma on vain siinä, vaikka suurin osa näistä miehistä on homoja maahanmuuttoviraston haastattelussa, niin silloin kun pitäisi oikeasti ruveta persettä jakamaan, tulee ihmeellisiä estoja...

Sinä olet homo, ei siinä ole mitään häpemistä.

Vierailija
37/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tee se.

Vierailija
38/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi 10-senttinen "se" on lääketieteellisesti täysin normaali, ei suinkaan mikään surkean pikkuruinen.

Ehkä Aasiassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän