Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 6 lapsen äidistä?

Vierailija
03.05.2020 |

29v synnytin pojan.
31v synnytin pojan.
34v synnytin tytön.
37v synnytin kaksospojat.
42v synnytin tytön.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pärjäätte? Tunnen yhden useamman lapsen äidin, jolla ei ole oikeasti varaa edes ruokaan, mutta lapsia silti väännetään. Nyt molemmat ovat lomautettuna ja tulevista töistä ei ole mitään tietoa. Lapsille haetaan ruokapusseja ja avustuksia, valitetaan somessa asiasta ja silti toivotaan uutta vauvaa.

Minäkin tunnen perheen jolle diakonia maksaa laskut ja ruuat saadaan isovanhemmilta ja joululahjat kirkolta. Kännit 2 kertaa viikossa. Silti kovasti yritetään saada vauva.

Vierailija
22/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta olet saanut aikaan kuin lapset? On aina epäilyttävää, jos joku puhuu vain lapsistaan. Lapset eivät ole saavutus, vaan kuuluvat asiaan.

Mikä sinä olet kellekkään toteamaan minkä kukakin saa kokea saavutuksena? Lapset ovat mulle saavutus, ne on tehty tähän maailmaan kovan tuskan kautta verta ja hikeä vuodattamalla! Enkä ymmärrä mitä muuta erityistä minun olisi pitänyt saada aikaan, olla jokin presidentti vai? Mulle kun riittää ihan se että olen tavallinen ihminen, hyvä vaimo, hyvä äiti ja hyvä ystävä. Mutta jos nyt täytyy jokin muu saavutus nimetä kuin lapset, niin olen kyllä ylpeä siitä että työni kautta olen kuntouttanut vammautuneita ihmisiä ja saanut palautettua heille elämäniloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että onpas itsekästä. Maailma hukkkuu ihmisiin ja joku tekee niitä vielä tuollaisen kasan lisää.

Ja Suomi samaan aikaan kärsii veronmaksajien puutteesta. Joten olen tehnyt työni ainakin siltä osalta että meillä jatkossakin olisi hyvinvointivaltio :)

Vierailija
24/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että olet lapsirakas ja nautit lapsiperhearjesta. Lisäksi miehelläsi on niin suuret tulot, että olet voinut jäädä noin pitkäksi aikaa kotiin.

Et varmaan kysyisi tätä täällä, jos olisit synnyttänyt lapsia ties keille kaikille ohikulkijoille aina siinä vaiheessa, kun edelliset on otettu huostaan.

Olin kotiäitinä 29-40v ja 42-45v. :)

Vierailija
25/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus on, että hui mitenköhän äiti jaksaa et ei mahda olla helppoa. Toinen ajatus on, että uskon hänen olevan onnellinen enkä usko hänen katuvan vaikkakin on varmasti raskasta.

Vierailija
26/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta olet saanut aikaan kuin lapset? On aina epäilyttävää, jos joku puhuu vain lapsistaan. Lapset eivät ole saavutus, vaan kuuluvat asiaan.

Mikä sinä olet kellekkään toteamaan minkä kukakin saa kokea saavutuksena? Lapset ovat mulle saavutus, ne on tehty tähän maailmaan kovan tuskan kautta verta ja hikeä vuodattamalla! Enkä ymmärrä mitä muuta erityistä minun olisi pitänyt saada aikaan, olla jokin presidentti vai? Mulle kun riittää ihan se että olen tavallinen ihminen, hyvä vaimo, hyvä äiti ja hyvä ystävä. Mutta jos nyt täytyy jokin muu saavutus nimetä kuin lapset, niin olen kyllä ylpeä siitä että työni kautta olen kuntouttanut vammautuneita ihmisiä ja saanut palautettua heille elämäniloa.

No niin, olethan sinä tehnyt jotain muutakin. Sitä minä vain kysyin.

Vierailija
27/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pärjäätte? Tunnen yhden useamman lapsen äidin, jolla ei ole oikeasti varaa edes ruokaan, mutta lapsia silti väännetään. Nyt molemmat ovat lomautettuna ja tulevista töistä ei ole mitään tietoa. Lapsille haetaan ruokapusseja ja avustuksia, valitetaan somessa asiasta ja silti toivotaan uutta vauvaa.

Minäkin tunnen perheen jolle diakonia maksaa laskut ja ruuat saadaan isovanhemmilta ja joululahjat kirkolta. Kännit 2 kertaa viikossa. Silti kovasti yritetään saada vauva.

Tämä.

Vierailija
28/28 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ajatus on, että hui mitenköhän äiti jaksaa et ei mahda olla helppoa. Toinen ajatus on, että uskon hänen olevan onnellinen enkä usko hänen katuvan vaikkakin on varmasti raskasta.

Kyllä pikkulapsi arki oli raskasta, mutta myös antoisaa ja enää kotona asuu 17-vuotiaat kaksospojat ja 12-vuotias tyttäreni, joten 3 lastani elää jo omillaan ja elättää itsensä joten asiat helpottuu ajan myötä :) Lapsiani en kuitenkaan mihinkään vaihtaisi, olen erittäin lapsirakas henkilö! Ja sen haluan vielä lisätä että suuri perhe oli minun ja mieheni unelma, kukaan ei meitä painostanut tai pakottanut siihen ja emme ole mitenkään erityisen uskonnollisia... Olemme evankelisluterilaisia, jokainen lapsi on kastettu ja kuulumme kirkkoon mutta uskonnollisuus perheessämme on korkeintaan näkynyt siten että käymme vaan joulukirkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän