Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amanda Harkimo menetti luottotietonsa!

03.05.2020 |

Amanda Harkimon tulot romahtivat koronan takia - menetti luottotietonsa: "Olin jo myydä Porscheni"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ab30ff69-d494-4a1e-abc0-664685…

Voi voi näitä turhuuksia pitäiskö olla vaikka ihan hiljaa...
ensinnäkin luottotiedot ei mene puolessa toista kuukaudessa laskun takia eiköhän tää ole sössinyt elämänsä jo aiemmin🙄

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika monta huomautusta tulee, ennen kuin luottotiedot menee. Ei todellakaan ole mikään parin kuukauden prosessi.

Onko tää Harkimo todella noin yksinkertainen? Yritti siis epätoivoisesti putsata mainettaan ja työntää aiemmat maksuhäiriönsä ja laiminlyönnit koronan piikkiin.

Vierailija
2/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos tuo onkin viihdeuutisissa. Melkein piti myydä Porsche, mutta onneksi ei sitten kuitenkaan.

Rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mennyt välit poikki isiin, hänellä olisi varaa jeesata tytärtään.

Vierailija
4/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä sankareita riittää. Vika on aina jossain muussa, kuin itsessä ja selityksiä löytyy.

Vierailija
5/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sen isi touhuaa?

Vierailija
6/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet setää?

Vierailija
7/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanet setää?

Kyllä koko suku on överi varakasta

Vierailija
8/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa nauroin juttua lukiessani, että melkein piti Porschesta luopua. Huh huh. Sehän olisi jotain aivan karmeaa. Mutta onneksi ei tarvinnut niin matka jatkuu edelleen joutuin..

Vierailija
9/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kohtalo. Melkein joutui myymään Porschen. Huh.

Vierailija
10/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanhassa haastattelussa sanoo näin

"Olen tosi ylpeä itsestäni. Mulla on ollut oma yritys jo monta vuotta, ja olen aina tehnyt kaiken yksin sen eteen. Kyllä mulla on hieno kämppä ja hieno auto, mutta sanon vaan, että otin 16-vuotiaana hatkat himasta ja aika hyvin olen pärjännyt elämässä, hän päättää."

Vierailija
11/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka jatkuu kohti uusia ihmeellisiä seikkaluja...

Vierailija
12/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden vanhassa haastattelussa sanoo näin

"Olen tosi ylpeä itsestäni. Mulla on ollut oma yritys jo monta vuotta, ja olen aina tehnyt kaiken yksin sen eteen. Kyllä mulla on hieno kämppä ja hieno auto, mutta sanon vaan, että otin 16-vuotiaana hatkat himasta ja aika hyvin olen pärjännyt elämässä, hän päättää."

Lisään vielä.

Vuonna 2018 Harkimo tienasi 2112 euroa ansiotuloja. Veronpalautuksia hän sai 153 euroa.

Vierailija
13/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisi kumitissit töihin ja tienaamaan! Korona-aikana webbikamerassa strippaus voisi olla tuottoisaa ;)

14/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aika monta huomautusta tulee, ennen kuin luottotiedot menee. Ei todellakaan ole mikään parin kuukauden prosessi.

Onko tää Harkimo todella noin yksinkertainen? Yritti siis epätoivoisesti putsata mainettaan ja työntää aiemmat maksuhäiriönsä ja laiminlyönnit koronan piikkiin.

Juuri näin ehkä odottaa että joku sukulainen nyt rientää auttamaan kun julkisesti huutaa apua että Koronana takia🤣

Vierailija
15/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut Kelalta saa massii....

Vierailija
16/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-tv-tähti luuli vielä hetki sitten joutuvansa myymään Porschensa, mutta onneksi sitä ei tarvinnut tehdä.

– Olen hakenut nyt Kelan tukia, mutta niissä tietenkin kestää aikansa. Onneksi löysin toisenlaisenkin ratkaisun, Amanda kertoo.

– Aikaisemmin kieltäydyin aina somemarkkinoinnista, mutta nyt olen tehnyt joitain kaupallisia yhteistöitä. Niillä saa maksettua kiinteitä elämisen kuluja. Olin jo myydä Porscheni. Nyt näyttää siltä, että voin pitää auton ja kämpän! Hän iloitsee.

Vierailija
17/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuloVilen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ehkä odottaa että joku sukulainen nyt rientää auttamaan kun julkisesti huutaa apua että Koronana takia🤣

Tai sitten tämä on piikittelyä sukulaisille, jotka eivät ole auttaneet ja lainanneet rahaa. 

Vierailija
18/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos minä joudun työttömäksi, saan pitää kalliin autoni ja saan lisäksi kelalta tukia? Eli omaisuuttaan ei tarvitse pistää lihoiksi?

Vierailija
19/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako kela tukirahaa porshen omistajalle?

Vierailija
20/27 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis antaako kela rahaa kaikille, jolla ei ole rahaa tilillä, vaikka omistaisi auton, asunnon ja hevosen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän