Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeeksi käynyt kirjastossa tai museossa

Vierailija
03.05.2020 |

.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla loppuvuodesta 2019. Käyn kyllä jos on jotain erityistä.

Vierailija
22/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa kävin viimeksi helmikuussa ja useammassa museossa kesällä. Oman alueen museoissa tulee harvemmin käytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt kirjastoja enää pitkään aikaan, sen jälkeen kun löysin e-kirjat. Ihmettelen lähinnä miten kukaan jaksaa siellä ravata likaisten kirjojen ja möykkäävien teinien seassa.

Musta ne kirjat eivät ole likaisia, teinit eivät mua kiusaa ja e-kirjoja en halua lukea.

Kävin viimeksi edellisenä päivänä ennen kuin kirjastot meni kiinni. Nyt en ole varma, milloin viimeksi kävin museossa. Varmastikin viime vuonna. Lapsena, teininä ja nuorena aikuisena rakastin museoita, nyt jostain syystä innostus on vähentynyt. Olisin kyllä halunnut käydä katsomassa sen kansallismuseon inkeriläisnäyttelyn.

Vierailija
24/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa kävin viimeksi 2011 kun piti tulostaa tiliotteet toimeenrulotukihakemusta varten. Ne tulosteet tosin makso jota varten olin keräilly pari tölkkiä. No se korjastokorttikin makso kun vanha oli ties missä ollut iät ja ajat. Sain kirjastotädin kans sovittua että maksan sen kortin seuraavan kerra kun käyn kirjastossa asioimassa. Ei oo tullu käytyä. Museossa kävin viimeks.. öö en edes muista. Varmaan joskus peruskouluaikana.

Vierailija
25/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen kuin ne suljettiin koronan vuoksi.

Vierailija
26/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä. Lapset oli pienit mä lainsin ja ne anto sakot. En maksa ja se loppu siihen ei ne lainaa ja mö en maksa! Museo varmaan ikinä oltu koulun voi olla mut ei kait. 

Vierailija
27/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa. Koskahan seuraavan kerran pääsisi?

Vierailija
28/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kirjastoa viikottain. Lainaan, luen lehtiä ja siellä on paljon muutakin tapahtumaa. Museoissa käyn 1-3 kertaa kuussa ja juuri ennen sulkemista viimeksi.

Vierailija
29/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museo kirjasto pois mut asunnot!!!! 

Vierailija
30/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa käydään kirjastossa joka kk, nyt viimeksi pari viikkoa ennen kirjastojen sulkemista. Museossa olen käynyt kai joskus kouluaikoina, eli kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
31/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juurikaan kirjatossa, ostan kirjat omiksi. Niitä onkin kotona muutamia tuhansia. Museossa kävin viimeksi helmikuun lopussa.

Vierailija
32/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän hallitus ei uskalla avata niitä, kun esim. museoissa aika harvoin on ruuhkaa?

Vierailija
33/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa varmaan päivää, paria ennen kuin se suljettiin koronan takia. Museokortin sain Joulupukilta, sitä ehdin käyttää alle kymmenen kertaa kotikaupungissani ja Helsingissä, maaliskuussa viimeksi. Ikävältä tuntuu, kun nämä jäivät pois. Juuri olin suunnitellut matkustella halpabussilla eri museokohteisiin ja keväisille messuille.

Vierailija
34/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossa varmaan päivää, paria ennen kuin se suljettiin koronan takia. Museokortin sain Joulupukilta, sitä ehdin käyttää alle kymmenen kertaa kotikaupungissani ja Helsingissä, maaliskuussa viimeksi. Ikävältä tuntuu, kun nämä jäivät pois. Juuri olin suunnitellut matkustella halpabussilla eri museokohteisiin ja keväisille messuille.

Museokorttiin saa lisäaikaa koronan takia. Ei mene hukkaan korona-aika. Joten suosittelen heti museoiden avautuessa että käyt vierailulla :)

Vierailija
35/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn normaalioloissa jatkuvasti museoissa, viimeksi helmikuussa. Samoin lounas- ja illallisravintoloissa, sekä olutpubeissa. En ole menossa mihinkään noista, ennen kuin tartuntavaara on käytännössä kokonaan ohi.

Vierailija
36/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa kävin juuri ennen sulkemista.Köyn viikottain.Museossa kävin helmikuussa.Minulla on museokortti ja käyn esim.. Ateneumin lähes kaikissa näyttelyissä.Joissakin useamman kerran.Myös Ateneumin perusnäyttelyssä silloin tällöin.

Vierailija
37/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirjastossa ihan yhtenään, meiltä on viiden minuutin kävelymatka. Tyyliin jos ei keksi muuta tekemistä, menen kirjastoon.

Museoissa käyn useita kertoja vuodessa. Viimeksi olen käynyt Kiasmassa tammikuussa.

Vierailija
38/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa 2 päivää ennen kuin kirjastot suljettiin. Museossa pari-kolme vuotta sitten.

Vierailija
39/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kirjastoa ainakin viikoittain töiden vuoksi, työt ei etene kovin hyvin ilman niitä palveluita. Museoissa käyn noin kerran kuussa.

Vierailija
40/48 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän hallitus ei uskalla avata niitä, kun esim. museoissa aika harvoin on ruuhkaa?

Vitsailetko? Moniin PK-seudun museoihin on ollut viime vuosina usein pitkät jonot, esim. Amos rex, kaupunginmuseo, Ateneum jne.

Kirjastossa kävin viimeksi päivää ennen sulkua, museossa sitä edellisenä viikonloppuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi