Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä oli nyt tässä. Poistuin tämän paikkakunnan facebook puskaradiosta

Vierailija
03.05.2020 |

Pitänee poistua koko facesta, kun tulee vaan paha olo ihmisten juoruilusta ja paskan puhumisesta. Muutan pois koko paikkakunnalta vaikka tykkäänkin tästä kodistani ja olen asunut täällä 20 vuotta.

En tiedä menenkö ojasta allikkoon, mutta se jää nähtäväksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Hauskaa matkaa!

Vierailija
2/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poistuin aikoinaan, vaikka minua nämä asiat eivät koskettaneet millään lailla. Ihmisillä on tapana liioitella ja matkalla asiat muuttuvat kun joku kuulee sanan sieltä ja toisen täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin poistuin aikoinaan, vaikka minua nämä asiat eivät koskettaneet millään lailla. Ihmisillä on tapana liioitella ja matkalla asiat muuttuvat kun joku kuulee sanan sieltä ja toisen täältä. Muuttamaan minun ei kyllä tarvinnut ryhtyä. 🙂

Vierailija
4/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Heipähei vaan 🙄

Vierailija
5/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on jotenkin miellyttävämpää ilman facebookia. Se ulkokultaisuus ahdistaa.

En tykkää.

Ihmiset tekee han samoja tuttuja juttuja- Mitä mä niitä sieltä lueskelen. Tavallaan oon jo lukenut. Toitsuu toistuu

Ja juoruihin en ole koskaan tykkästynyt.

Täälläkin on monia pahansuopia juoruajia. Nää on niin kaukaisia, että on etäsiyyttä. Jotkut tuollaiset paikkakaunnan juoruajat on inhottavia, kun tulee iholle.

HYvä, kun läksit sielyä  veks.

Vierailija
6/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin poistuin aikoinaan, vaikka minua nämä asiat eivät koskettaneet millään lailla. Ihmisillä on tapana liioitella ja matkalla asiat muuttuvat kun joku kuulee sanan sieltä ja toisen täältä. Muuttamaan minun ei kyllä tarvinnut ryhtyä. 🙂

Itse muutan lähelle lastani ja olen siellä apuna lastenlasten hoidossa, kun sitä tarvitaan. Ikinä en puutu heidän elämäänsä, mutta mielissään ovat, että asun lähellä.

Vierailija
7/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siellä juoruttiin?

Vierailija
8/8 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski se juoruilu sitten omaan nilkkaan. Ihan oikein kuspiälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän