PELKÄÄTKÖ SARS-Cov-2-tartuntaa ja Covid-19-tautia??
Minä en, koska olen jo sairastanut.
Kommentit (19)
Mä en pelkää. Ei voi kaikkea pelätä.
Pelkään mutta en ajattele asiaa. Etukäteen en rupea sairastamaan.
En oikeastaan, äitini puolesta kyllä.
En, mutta en myöskään halua sairastaakaan sitä.
En pelkää. Tottakai huolehdin sosiaalisesta etäisyydestä, pesen käsiä, pysyn kotona, käyttäydyn vastuullisesti jne jne, mutta jos siitä huolimatta sairastun niin sitten sairastun, ja sitten katsotaan mitä käy. Ei se pelkääminen mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Tottakai huolehdin sosiaalisesta etäisyydestä, pesen käsiä, pysyn kotona, käyttäydyn vastuullisesti jne jne, mutta jos siitä huolimatta sairastun niin sitten sairastun, ja sitten katsotaan mitä käy. Ei se pelkääminen mitään auta.
Juuri näin. Miksi muuten sikainfluessan aikaan ei erityisemmin rajoitettu? Muistan vain sen verran, että rokote tuli aika nopeasti, sekö oli syynä?
Pelkään, mutta en hysteerisesti.
En silti ole viimeisen 2 kk aikana käynyt kuin kaupassa.
En. Olen kärsinyt pahojakin influenssoja ja selvinnyt aina hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Miksi muuten sikainfluessan aikaan ei erityisemmin rajoitettu? Muistan vain sen verran, että rokote tuli aika nopeasti, sekö oli syynä?
Juuri se. Oli tiedossa, että on tulossa.
Pelkään, mutta en läheskään niin paljon kuin tammi-helmikuussa.
Pelkään, koska todennäköisesti kuolisin siihen.
Pelkään. Luultavasti sairastin sen jo mutta en voi tietää varmuudella. Inhottava ja hengenvaarallinen tauti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pelota uusi tartunta? Immuniteetti kestää pari kuukautta.
Jaa, mistäs tällaisen tiedon olet saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikainfluenssa ei ollut läheskään yhtä vaarallinen kuin tämä sars2.
Sikainfluenssan tappavuus oli vain influenssan luokkaa.
Pelkään niitä mahdollisia elinvaurioita sekä veritulppia. Epäilen että minulla on saattanut olla pieniä veritulppia jo aiemmin ja niihin on suvussa riski, siksi erityisesti pelkään.
En. Turhaa energian tuhlausta. Olen myös kuoleman kanssa sinut, joten sekään ei pelota.
Eikö pelota uusi tartunta? Immuniteetti kestää pari kuukautta.