Miten päästä pintaa syvemmälle viestittelyssä?
Viestittelen yhden naisen kanssa ja tavattu jo pari kertaa ja voi olla että vähitellen nainen olisi sänkyynkin saatavissa. Vähän vaan harmittaa kun viestittely pysyy koko ajan äärimmäisen pinnallisena. Olen etsimässä loppuelämän parisuhdetta, olen nelikymppinen, nainen on kaunis ja kolmekymppinen eli sinänsä kaikki on juuri niin kuin kuuluukin olla. Mutta haluaisin myös vähän syvyyttä naiselta, miten se onnistuu?
Kommentit (10)
Kokemuksesta sanoisin, että vaikka kaikki olisi paperilla hyvin, mutta jos syvyys/kemia puuttuu niin ei se mistään ilmesty. Mielestäni tuommoiset asiat tapahtuvat itsestään kun sopivan löytää.
Aloita vaikka kertomalla kuulumisten kyselyyn jotakin syvällisempää. Vaikka, että tuli mieleen jokin lapsuusmuisto, tai jos äitisi olisi sairastellut, voisit sanoa sen huolettaneen. Parasta se syventäminen on siis aloittaa avautumalla itse ensin.
Vähän ikävältä kyllä kuulosti parisuhdepuheista huolimatta, että olet ajatellut naisen olevan "sänkyyn saatavissa". Eihän tämä ole nyt joku pelimiestemppu?
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka kertomalla kuulumisten kyselyyn jotakin syvällisempää. Vaikka, että tuli mieleen jokin lapsuusmuisto, tai jos äitisi olisi sairastellut, voisit sanoa sen huolettaneen. Parasta se syventäminen on siis aloittaa avautumalla itse ensin.
Vähän ikävältä kyllä kuulosti parisuhdepuheista huolimatta, että olet ajatellut naisen olevan "sänkyyn saatavissa". Eihän tämä ole nyt joku pelimiestemppu?
Sänkyynhän se on pakko saada jos aikoo vaimon siitä saada. Eikä se pinnallisuus niin paljon haittaa, en ole ikinä uskonut mihinkään kemioihin, naisten huuhaata.
Sänkyyn meneminen ja syvälliset puheet ovat kaksi eri asiaa. Itse en kuitenkaan menisi sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa keskusteluyhteys ei toimi ennen seksiä. Nämä nimittäin etsivät vain seksiä ja muutenkaan parisuhde tai seksi ei tule onnistumaan kommunikointitaidottoman kanssa.
Minä uskon, että se syvyys tulee omalla painollaan, jos on tullakseen. Itse en enää odottaisi liikoja naiselta, jos olette jo tapailleet jonkin aikaa eikä hän ole vielä keskustellut kanssasi syvällisiä. Tuo olisi iso ongelma minullekin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Sänkyyn meneminen ja syvälliset puheet ovat kaksi eri asiaa. Itse en kuitenkaan menisi sänkyyn miehen kanssa, jonka kanssa keskusteluyhteys ei toimi ennen seksiä. Nämä nimittäin etsivät vain seksiä ja muutenkaan parisuhde tai seksi ei tule onnistumaan kommunikointitaidottoman kanssa.
Mielestäni se on lähinnä perusoletus, että naiset ovat aika pinnallisia. Harvoin on mitään poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänkyynhän se on pakko saada jos aikoo vaimon siitä saada. Eikä se pinnallisuus niin paljon haittaa, en ole ikinä uskonut mihinkään kemioihin, naisten huuhaata.
Toi ei ole enää vaimo vaan jotain aivan muuta. Mieti hetki
Miehet jotka eivät tajua mitä nainen tarkoittaa kemialla ja puhuvat vielä "sänkyyn kaatamisesta" saavat kyllä jäädä ihan yksikseen kotinurkkiin. Maksullisille varmasti käyt.
Jos kuulisin deittini puhuvan noin minusta niin häipyisin. Ei kiinnosta seksi ennen kuin emotionaalinen yhteenkuuluvuus ja turvallisuus on saavutettu ja kemiat kohtaa. Varmaan juurikin tuon emitionaalisen älykkyyden puuttumisen takia miehet jäävät yksin ja jos eivät niin aika vaikeaa tulee olemaan suhteissa jollei nainen sitten ole emotionaalisesti yhtä tönkkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se on lähinnä perusoletus, että naiset ovat aika pinnallisia. Harvoin on mitään poikkeuksia.
Voisin sanoa oman kokemuksen perusteella samaa. Hyvin harvojen naisten kanssa on tullut keskusteltua syvällisiä, vaikka sitä esimerkiksi tapaillessa aina yritän. Tuo on harmittavaa, sillä muuten olisi ollut monta hyvää naista tarjolla. Itseä kun ei paljon kuiva ja arkinen kuulumisten kerronta ja vatvonta niin inspiroi. Maailmanmenoa puidessakin taso on luokkaa iltapäivälehdet, mikä nyt on jokaisen ihmisen kohdalla lähinnä sääli.
Eipä miehessäkään liiaksi syvällisiä pohdita, mutta sentään muutamien ystävien kanssa luonnistuu oikein mukavasti.
Oletko yrittänyt kysyä syvällisemmistä aiheista? Tai seuraavilla treffeillä vie keskustelu siihen suuntaan.