Linda Juhola raskaana?
Piilottelee masuaan viimeisimmässä postauksesta. Turvotus ja silmäpussit kielii myös - alkuraskauden pahoinvointia ja väsymystä kenties?
Kommentit (24)
Lindan instastoryssä tyyliin punaviinit ja roseet, eli tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Lindan instastoryssä tyyliin punaviinit ja roseet, eli tuskin.
Voi olla vanhoja kuviakin. Aika monella tuppaa olemaan sellainen tapa, et haluavat niin kovasti kertoa, vaikkei "saisi" niin kertovat sit kuitenkin jtn. Eikä siihen yrittämiseen kovin kauaa aina mene. Ja tuo, ettei mitään vielä näkyisi, niin se on kyl niin henkilökohtaista ja ruumiinrakenteesta kiinni, oli sit turvotusta tai ei. Aikaisin voi jo näyttää raskaana olevalta. Sama ku menkkojenkin aikaa.
Ja tattadattadaaa! Raskaana on ja oli jo tuolloin ku tämän ketjun tein, hyvä minä -kyllä paksuna oleva toisen paksuna olevan tunnistaa! Piilotteli masuaan ja kunnon turvotus jne, sellaistahan se on.
Ja hauskin juttuhan on se, et ollut paksuna jo silloin ku vihjaili yrittämisestä :D niin läpinäkyvää!
Ja paksuna oli jo kun kirjoitti niin haaveilevansa vauvasta..
Vierailija kirjoitti:
Ja paksuna oli jo kun kirjoitti niin haaveilevansa vauvasta..
Jep :D niin mä jo silloin ajattelin, ei kukaan vihjaile sellaisesta ilman syytä, vaikka sanoo niin tekevänsä -ihan perussettiä.
Mä itse asiassa kyl luulin, et hän on paksuna silloin jo vuosi sitten. Kirjoitti niin liikuttavan postauksen äidistäänkin. <3 ap
Sai kerättyä rohkeudestaan pisteet, kun kertoi muka siitä kun vasta alkavat yrittää vauvaa.. porukka kertoili ja avautui kommenteissa pitkistä yritystaipaleistaan ja keskenmenoistaan. Mut niin vaa Linda oli jo raskaana.. Hieno juttu, ei siinä mitään, mut postailu haaveista jo tukevasti raskaana oli vähän kornia huomionhakua.
Jaa kuka ja miksi tän pitäisi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Sai kerättyä rohkeudestaan pisteet, kun kertoi muka siitä kun vasta alkavat yrittää vauvaa.. porukka kertoili ja avautui kommenteissa pitkistä yritystaipaleistaan ja keskenmenoistaan. Mut niin vaa Linda oli jo raskaana.. Hieno juttu, ei siinä mitään, mut postailu haaveista jo tukevasti raskaana oli vähän kornia huomionhakua.
Olen tismalleen samaa mieltä :) eiks se ajatellut miltä se jälkikäteen näyttää? ap
Vierailija kirjoitti:
Aioin kysyä aivan samaa, koskaan kuullutkaan
No ehkä kärkibloggaajien tekemiset vauva-palstalla kiinnostavat. Ja etenkin vauvaan liittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexan bestis.
Enää pitäisi tietää, kuka on Linda Juhola. Avasin ketjun saadakseni siihen selvyyden, mutta en vielä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexan bestis.
Ja Alexa on.....?
kyllä L ja miehensä odottavat vauvaa! ihanaa <3
alexaa ketuttaa kertoi omasta raskaudestaa lindalle vk.7, ja toinen salasi silloin
Vierailija kirjoitti:
alexaa ketuttaa kertoi omasta raskaudestaa lindalle vk.7, ja toinen salasi silloin
Höpöhöpö, eiks toi oo ihan perussettii et sovitaan tuollainen projekti ja koitetaan synkata se? Saletisti viestineet toisilleen ovulaationsa jne, eikä tod salanneet mitään. Ap
Kirjoitti blogipostauksen päivää ennen kuin teki testin et eipä Linda "tukevasti raskaana" silloin ollut jos menkatki oli vasta muutaman päivän myöhässä. Nyt valoja päälle.
Veikkaan että Alexa saa pojan ja Linda tytön.
Lupasi kertoa, kun tärppää. Joten tuskin.
Ja aloittivat yrittämisen vasta tässä alkuvuonna, joten ei vielå olisi masua.