Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka antaisi lapselle luvan lähteä temptation islandiin?

02.05.2020 |

Ihmettelen niitä vanhempia ketkä eivät häpeä Ovat kaikki täysi ikäisiä, mutta onko järkeä pilata some maailmassa oma egonsa yhden tuotantokauden takia temppareissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikäiset tuonne menijät ei taida paljoa vanhempien mielipiteitä kuunnella.

2/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysikäiset tuonne menijät ei taida paljoa vanhempien mielipiteitä kuunnella.

Jos mitenkään mahdollista jättäisin perinnöttömänä ja haluaisin ettei käyttäisi sukunimeäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen ei tarvitse vanhempansa lupaa mihinkään.

Vierailija
4/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, ettei sarjaan oteta kuin täysikäisiä. Se ei kuulu minulle, mitä lapset aikuisina tekevät.

5/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, ettei sarjaan oteta kuin täysikäisiä. Se ei kuulu minulle, mitä lapset aikuisina tekevät.

Täysi ikäisenä eli 18 vuotiaana lapset ovat vielä ihan lapsia! Kyllä vanhemmat niiden koulutukset, autokoulu, auton ja ekan kämpän käsirahan maksaa! Eli lapset vielä ns kysyvät lupaa etteivät menetä näitä etuja! Mutta kuka vanhempi näiden etuja katsoo? Onko rikkaita lapsia? Sillon pilaa kyllä myös vanhempien maineen kun seiska selvittää kaikki sukulaiset, vai köyhiä jolla ei ole mitään menetettävää?

6/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla hyvä vanhempi jos sitoudut lapseen vain 18 vuotta, etkä koko loppuelämäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi