Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus venytteli mun edessä niin et sen paita nousi ja vatsalihakset näkyi

Vierailija
02.05.2020 |

Olikohan tarkoituksellista. Iik.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Esitteli itseään ja varmasti esittelee kaikille muillekin.

Vierailija
2/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iik.

Se on kuitenkin ihan tutkittu juttu, että ihastunut mies yrittää näyttää isommalta ja vahvemmalta ihastuksen edessä. Tähän on ihan biologinen pohja, taustalla on urosten kilpailu naaraista. Tähän kuuluu juuri tilan ottaminen venyttelyllä ja usein yleinen pullistelu, kannetaan esim. painavia kuormia vähän näyttelytyyliin. Kainaloiden paljastaminen on myös merkki ihastuksesta. Siinä halutaan levittää ne omat feromonit naaraan saataville.

Nainen taas usein tekeytyy tyttömäiseksi, koska uroksen kannattaa valita mahdollisimman nuori lisääntymiskumppani. Kikattelua, ujoa hymyä, tukalla leikkimistä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, oliko kyseessä vatsalihas vai pitikö käyttää monikkoa? Tarkoituksellisuudesta en osaa sanoa juuta enkä jaata.

Vierailija
4/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle venyi?

Vierailija
5/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli kyllä yläasteella päivän paras juttu

Vierailija
6/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas sellainen olo kuin olisi taas seiskaluokalla.

Vierailija
7/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus venytteli niin että peppuvaosta näky melkein 10 cm ja stringit vilkkui. Ooh.

Vierailija
8/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas sellainen olo kuin olisi taas seiskaluokalla.

Äläpä. Arvaa tuliko mulle. Tai itseasiassa tunnetasolla olen ihastumisissa jäänyt sinne 14v levelille... Miksi en niissä järkeisty vaikka muuten tolkun ihminen olenkin

Vierailija
9/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuraajana aika huvittavaa tuollainen "ooh venyttelenpäs tässä sun nenän edessä" ja "kannanpas tän painavan jutun muka vahvana pää punaisena, ei tarvi auttaa". Toimiiko tuo muka oikeesti :D

Vierailija
10/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus kumartui eteenpäin ja näin kaula-aukosta rintavakoa 😍

M17

Vierailija
11/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta seuraajana aika huvittavaa tuollainen "ooh venyttelenpäs tässä sun nenän edessä" ja "kannanpas tän painavan jutun muka vahvana pää punaisena, ei tarvi auttaa". Toimiiko tuo muka oikeesti :D

Mun ihastus teki ton saman! Jutteli kanssani ovensuussa, sitten nosti yhtäkkiä kädet sinne ylälistalle ja venytteli itseään siinä kasvot minuun päin. Oli ihan kerta kaikkiaan,  ihan puhdas vahinko että katseeni lipsahti vatsan alueelle ja siitä vielä alaspäinkin kun housut olivat melko löysät ja paljasta pintaa näkyi reippaasti. 

Vierailija
12/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta äly on seksikästä, ei pullistelu.

Vierailija
13/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tottakai!

Vierailija
14/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta satojatuhansia vuosia ;)

Vierailija
15/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tekee tota monesti toiset naiset?? Ja oon siis nainen 😁😁😁 oon miettiny et mistä on kyse, ku oon kans nainen eikä mua hirveesti kiinnostaa nähdä toisten naisten ruumiin osia.

Vierailija
16/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta äly on seksikästä, ei pullistelu.

En mä sanonut että tuo ois seksikästä. Tuli vähän kiusallinen olo kun en tienny mihin katsoo. Miksi tekee noin? Tai ehkä ei vaan tajunnut.

Vierailija
17/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiat pitää tehdä niin vaikeiksi, en ymmärrä... Jos minulle joku haluaa esitellä kuntoa ja pätevyyttä, otan sen kohteliaisuutena ja otan kaiken huomion vastaan asiallisesti. En ole tusinamuija jonka on pakko olla miehen yläpuolella ja pelailla valtapelejä.

Vierailija
18/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastus teki ton saman! Jutteli kanssani ovensuussa, sitten nosti yhtäkkiä kädet sinne ylälistalle ja venytteli itseään siinä kasvot minuun päin. Oli ihan kerta kaikkiaan,  ihan puhdas vahinko että katseeni lipsahti vatsan alueelle ja siitä vielä alaspäinkin kun housut olivat melko löysät ja paljasta pintaa näkyi reippaasti. 

Ja sieltä se paistoi se timmi sixpäkki bäkstreet böillä, oih! Tuskin olisi ihan sama vaikutus jos Jorma venyttelee ja 1-päkki tipahtaa paidan alta.

Vierailija
19/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ne molemmat?

Vierailija
20/22 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisethan ei koskaan esittele yhtään mitään........... Ihan omaa kotioleskelua varten kaikki pynttäys........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi