Ihastus venytteli mun edessä niin et sen paita nousi ja vatsalihakset näkyi
Kommentit (22)
No iik.
Se on kuitenkin ihan tutkittu juttu, että ihastunut mies yrittää näyttää isommalta ja vahvemmalta ihastuksen edessä. Tähän on ihan biologinen pohja, taustalla on urosten kilpailu naaraista. Tähän kuuluu juuri tilan ottaminen venyttelyllä ja usein yleinen pullistelu, kannetaan esim. painavia kuormia vähän näyttelytyyliin. Kainaloiden paljastaminen on myös merkki ihastuksesta. Siinä halutaan levittää ne omat feromonit naaraan saataville.
Nainen taas usein tekeytyy tyttömäiseksi, koska uroksen kannattaa valita mahdollisimman nuori lisääntymiskumppani. Kikattelua, ujoa hymyä, tukalla leikkimistä jne.
Hmm, oliko kyseessä vatsalihas vai pitikö käyttää monikkoa? Tarkoituksellisuudesta en osaa sanoa juuta enkä jaata.
tää oli kyllä yläasteella päivän paras juttu
Tulipas sellainen olo kuin olisi taas seiskaluokalla.
Mun ihastus venytteli niin että peppuvaosta näky melkein 10 cm ja stringit vilkkui. Ooh.
Vierailija kirjoitti:
Tulipas sellainen olo kuin olisi taas seiskaluokalla.
Äläpä. Arvaa tuliko mulle. Tai itseasiassa tunnetasolla olen ihastumisissa jäänyt sinne 14v levelille... Miksi en niissä järkeisty vaikka muuten tolkun ihminen olenkin
Sivusta seuraajana aika huvittavaa tuollainen "ooh venyttelenpäs tässä sun nenän edessä" ja "kannanpas tän painavan jutun muka vahvana pää punaisena, ei tarvi auttaa". Toimiiko tuo muka oikeesti :D
Mun ihastus kumartui eteenpäin ja näin kaula-aukosta rintavakoa 😍
M17
Vierailija kirjoitti:
Sivusta seuraajana aika huvittavaa tuollainen "ooh venyttelenpäs tässä sun nenän edessä" ja "kannanpas tän painavan jutun muka vahvana pää punaisena, ei tarvi auttaa". Toimiiko tuo muka oikeesti :D
Mun ihastus teki ton saman! Jutteli kanssani ovensuussa, sitten nosti yhtäkkiä kädet sinne ylälistalle ja venytteli itseään siinä kasvot minuun päin. Oli ihan kerta kaikkiaan, ihan puhdas vahinko että katseeni lipsahti vatsan alueelle ja siitä vielä alaspäinkin kun housut olivat melko löysät ja paljasta pintaa näkyi reippaasti.
Minusta äly on seksikästä, ei pullistelu.
Vierailija kirjoitti:
No mutta tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Vasta satojatuhansia vuosia ;)
Mulle tekee tota monesti toiset naiset?? Ja oon siis nainen 😁😁😁 oon miettiny et mistä on kyse, ku oon kans nainen eikä mua hirveesti kiinnostaa nähdä toisten naisten ruumiin osia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta äly on seksikästä, ei pullistelu.
En mä sanonut että tuo ois seksikästä. Tuli vähän kiusallinen olo kun en tienny mihin katsoo. Miksi tekee noin? Tai ehkä ei vaan tajunnut.
Miksi asiat pitää tehdä niin vaikeiksi, en ymmärrä... Jos minulle joku haluaa esitellä kuntoa ja pätevyyttä, otan sen kohteliaisuutena ja otan kaiken huomion vastaan asiallisesti. En ole tusinamuija jonka on pakko olla miehen yläpuolella ja pelailla valtapelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastus teki ton saman! Jutteli kanssani ovensuussa, sitten nosti yhtäkkiä kädet sinne ylälistalle ja venytteli itseään siinä kasvot minuun päin. Oli ihan kerta kaikkiaan, ihan puhdas vahinko että katseeni lipsahti vatsan alueelle ja siitä vielä alaspäinkin kun housut olivat melko löysät ja paljasta pintaa näkyi reippaasti.
Ja sieltä se paistoi se timmi sixpäkki bäkstreet böillä, oih! Tuskin olisi ihan sama vaikutus jos Jorma venyttelee ja 1-päkki tipahtaa paidan alta.
Ja naisethan ei koskaan esittele yhtään mitään........... Ihan omaa kotioleskelua varten kaikki pynttäys........
Jätä se sika. Esitteli itseään ja varmasti esittelee kaikille muillekin.