Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä mieltä olet naisesta joka ei koskaan saa orgasmia seksissä?

Vierailija
02.05.2020 |

Itse en pysty saamaan panemalla koskaan. Nuolemalla pystyn saamaan, mikäli se kestää tarpeeksi pitkään. Suurin osa miehistä kuitenkin tekee sen liian kovaa/ei halua vaivautua, joten yleensä en saa koskaan orgasmia muuta kuin yksin ollessa runkkaamalla. Olen saanut miehiltä käsityksen, että KAIKKI aiemmat naiset ovat aina saaneet helposti. Olenko siis jotenkin viallinen miesten mielestä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis satuolento kun pidän naisen nautinnosta ensin huolen, selvä. Vaatikaa tätä hyvät naiset, tai sitten mies kiertoon jos ei kelpaa. Jos kuitenkin annatte miesten olla itsekkäitä niin turha täällä valittaa, älkää tyytykö sellaisern missään vaiheessa.

Vierailija
22/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estoinen nainen on pahin turnoff mitä sängyssä voi tulla vastaan vastaan. Kyllä se latistaa tunnelman, jos kaikesta yrityksestä ja huomioinnista huolimatta ei saa naista tulemaan. Pahinta on jos tämä on vanhojen suhteiden synneistä johtuvaa ja pistetään uusi kumppani maksumieheksi valmiiden oletusten kera antamatta mahdollisuutta todistaa että on miehiä jotka aidosti saavat kicksit siitä kun näkee miten nainen nauttii.

Kuulostaa kovalta, mutta toisaalta kun katsoo mitä millaisia paineita tällä palstalla miehille kasataan, niin kai sitä saa totuuden sanoa toiseenkin suuntaan.

Jos mies ei osaa kiihottaa naista niin nainen ei voi edes saada orgasmia. Tunneyhteys on myös tärkeä tekniikan lisäksi. Estot ja jännitys pelkästään lisäävät orgasmiherkkyyttä, rentoutumalla ei orgasmia voi saada, vaan se syntyy lihaksia jännittämällä. Mies, joka arvostelee naista sängyssä, jää aika paljosta paitsi seksissä.

Mutta moni mies ei edes löydä klitorista, joten ei nainen voi silloin edes saada orgasmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estoinen nainen on pahin turnoff mitä sängyssä voi tulla vastaan. Kyllä se latistaa tunnelman, jos kaikesta yrityksestä ja huomioinnista huolimatta ei saa naista tulemaan. Pahinta on jos tämä on vanhojen suhteiden synneistä johtuvaa ja pistetään uusi kumppani maksumieheksi valmiiden oletusten kera antamatta mahdollisuutta todistaa että on miehiä jotka aidosti saavat kicksit siitä kun näkee miten nainen nauttii.

Kuulostaa kovalta, mutta toisaalta kun katsoo mitä millaisia paineita tällä palstalla miehille kasataan, niin kai sitä saa totuuden sanoa toiseenkin suuntaan.

Sinulle ilmeisesti "kaikki huomiointi ja yritys" on juurikin vain sitä jyystämistä, ja kuvittelet kaikkien naisten tulevan niin? Ei nainen ole automaattisesti estoinen, jos ei laukea kullillesi.

Enpä ole vielä tavannut montaa miestä, jotka varsinaisesti edes yrittäisivät yhtään mitään. Vähän ehkä lipaistaan ja sormilla rynkytetään hullun lailla, mutta kun yrittää opastaa, ettö hitaammin, niin loppuu hommat.

Ap

Et kyllä voisi olla enempää väärässä. En muista että olisin koskaan ryhtynyt yhdyntään ennen kuin nainen on saanut vähintään kerran. Usein myös nuolen uuteen huippuun jälkikäteen. Säälittävää kuunnella millaisia miehiä tuolla liikkuu. Vaikea melkein uskoa todeksikaan tällaisia kuvauksia.

Itse taas en jaksa uskoa näitä: nuolen naiselleni aina orgasmin ensin. Hah. Omani ei ikinä anna esileikkiä vaikka pyydän. Miehet haluaa aina mennä se oma nautinto edellä. Jokainen jonka olen tavannut on aina ajatellut itseään. Sellainen pikainen räpellys ja yhdyntä. Ai, et saanut? Kyllä muut vaan saa. Nämå. Miehet jotka muka aina menevät naisen nautinto edellä on satuolentoja.

AAMEN! Jostain syystä nämä satuolennot oleskelevat aina internetin ihmeellisessä maailmassa.

Vierailija
24/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tuppikullinen peräkamarissa elävä provohuutelija tuli taas paikalle.

Vierailija
25/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estoinen nainen on pahin turnoff mitä sängyssä voi tulla vastaan. Kyllä se latistaa tunnelman, jos kaikesta yrityksestä ja huomioinnista huolimatta ei saa naista tulemaan. Pahinta on jos tämä on vanhojen suhteiden synneistä johtuvaa ja pistetään uusi kumppani maksumieheksi valmiiden oletusten kera antamatta mahdollisuutta todistaa että on miehiä jotka aidosti saavat kicksit siitä kun näkee miten nainen nauttii.

Sinulle ilmeisesti "kaikki huomiointi ja yritys" on juurikin vain sitä jyystämistä, ja kuvittelet kaikkien naisten tulevan niin? Ei nainen ole automaattisesti estoinen, jos ei laukea kullillesi.

Enpä ole vielä tavannut montaa miestä, jotka varsinaisesti edes yrittäisivät yhtään mitään. Vähän ehkä lipaistaan ja sormilla rynkytetään hullun lailla, mutta kun yrittää opastaa, ettö hitaammin, niin loppuu hommat.

Ap

Et kyllä voisi olla enempää väärässä. En muista että olisin koskaan ryhtynyt yhdyntään ennen kuin nainen on saanut vähintään kerran. Usein myös nuolen uuteen huippuun jälkikäteen. Säälittävää kuunnella millaisia miehiä tuolla liikkuu. Vaikea melkein uskoa todeksikaan tällaisia kuvauksia.

Itse taas en jaksa uskoa näitä: nuolen naiselleni aina orgasmin ensin. Hah. Omani ei ikinä anna esileikkiä vaikka pyydän. Miehet haluaa aina mennä se oma nautinto edellä. Jokainen jonka olen tavannut on aina ajatellut itseään. Sellainen pikainen räpellys ja yhdyntä. Ai, et saanut? Kyllä muut vaan saa. Nämå. Miehet jotka muka aina menevät naisen nautinto edellä on satuolentoja.

AAMEN! Jostain syystä nämä satuolennot oleskelevat aina internetin ihmeellisessä maailmassa.

No meitä sellaisia miehiä ei ehkä sitten liiku vapaana kovinkaan montaa, niin missäpäs pääsisitte meitä sitten livenä näkemään ja kokemaan? Jos omalle kohdalle on osunut vain niitä heikommat seksitaidot omaavia niin kurjempi juttu, mutta älkää silti siltä pohjalta koko miessukupuoleen yleistäkö, kiitos.

Minä muuten en varsinaisesti mene ”naisen nautinto edellä”, vaan nautin itsekin valtavasti siitä kun vaimoni nauttii ja saa. Ja toisaalta oma nauttimiseni loppuu omaan orgasmiin, joten mieluummin pitkitän kuin yritän tulla mahdollisimman nopeasti. Ihan puhtaan itsekkäistä syistä siis annan hänelle ensin yhden nuolemalla ja sormettamalla, sitten monta panemalla.

Hyvin on pysynyt tällä kaavalla säännöllinen ja kiihkeä seksielämä 24 vuotta tässä liitossa, mutta tätä lystiä ei nyt vaan ole minulta saatavana kuin yhdelle naiselle.

Vierailija
26/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän juuri on parasta, saa rauhassa lykkiä ilman huolta. Voi keskittyä omaan nautintoon ja laueta vielä muijan suuhun. Parasta.

Vierailija
27/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten tuttua! Esileikkinä ehkä kosketaan sen verran, että nainen kostuu. Jyystetään ja mies laukeaa, möllöttää tyytyväisenä. Olettaa, että nyt seksi loppui ja kaikki on hyvin, kun mies tuli. Jos jotain, niin olettaa, että kaipa nainenkin sai ja jos ei, niin onko väliäkään.

Munaa saa imeä, mutta kun kuvittelee, että vastavuoroisesti nuollaan, niin turha toivo.

Hauskimpia ovat nämä sankarit, jotka väittävät, että kaikki edelliset naiset ovat saaneet yhdynnässä. 100% varmasti ei ole osunut kohdalle peräkkäin 20 naista, joista jokainen saa orgasmin pelkällä yhdynnällä.

Ongelmasi ei ole, että olisit nainen, joka ei saa. Ongelmasi on seksissä laiskat ja itsekkäät miehet.

Vaihda sellaiseen, joka joko nauttii nuolemisesta ja sinun nautinnostasi tai sitten sellaiseen, joka välittää sinusta oikeasti niin paljon, että haluaa antaa rakkaalleen nautinnon ja on onnellinen nähdessään, että laukeat.

Tuohon, että mies ei kuuntele neuvoja, en osaa sanoa mitään. Oma kokemus on nimittäin tismalleen sama. Ei kuunnella,.ei tehdä niin kuin nainen pyytää, parhaimmillaan vielä loukkaannutaan.

Mistä helvetistä te löydätte noin typeriä miehiä? Hyvä seksi on aina kahden kauppa! Tämän pitäisi olla ihan perusjuttua, eikä mikään mullistava uutinen. Onko nuoremmat miehet ihan kuutamolla? En ymmärrä tämmöistä itsekkyyttä.

t. m50+

Kyllä niitä ikävä kyllä on kaiken ikäisissä ja se on enemmän sääntö kuin poikkeus. Mies suuttuu kun nainen uskaltautuu sanomaan mistä tykkäisi ja mies muka huomioi omasta mielestään naista ja nainenkin saa hänen kanssaan. Sitten haukutaan vielä estoiseksi kun ei muka saa kun mies käsittelee kovakouraisesti ja karkeasti vaikka nainen tuo estoinen sanoo ja ohjaa omalla kädellä että mikä tuntuu hyvältä. Mutta ei kun nainen yrittää teettää miehellä kaikkea!!! Ei se käy.

En käsitä miksi seksissä pitää olla inhottava naiselle. Sitten vielä luulevat olevansa suuria rakastajia. Jostain syystä naiset on toista mieltä ikävä kyllä.

Vierailija
28/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla mitään mieltä. Aivan sama saako vai ei.Kunhan saan itse niin se riittää. En ole koskaan naiselta kyselly että saitko

Vierailija
29/33 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla mitään mieltä. Aivan sama saako vai ei.Kunhan saan itse niin se riittää. En ole koskaan naiselta kyselly että saitko

Kuules trollolloo, poistuisitko keskustelusta kiitos. Pilaat sen!

Vierailija
30/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään hetkeksi yleistämisestä yksityiseen.

Jos arkipäivänä yritän aloitella esileikkiä, niin vaimo usein toteaa, että lopeta jo se räplääminen ja aletaan panemaan. ***** Lukutaidottomille vielä erikseen: vaimo, nainen, kieltäytyi esileikistä, koska halusi panna heti. ***** Sitten tulemme molemmat yhdynnässä alle viiteen minuuttiin. Olemme harjoitelleet tätä yli tuhat kertaa, joten täytyyhän sen nyt vi//u jo sujua. Että se niistä pitkistä esileikeistä.

Jos viikonloppuna yritän päästä nopeasti pukille, niin vaimo saattaa todeta, että eipäs hätäillä, vaan mennään pitkän kaavan mukaan. Näennäisestä säännönmukaisuudesta huolimatta on kuitenkin niin, että arjen ja vapaan roolit saattavat vaihtua yllättäen. Yritän siksi ennustaa vaimon kulloistakin fiilistä tarkkailemalla kuun ja tähtien asentoa, ja toivon niiden kertovan minulle, että pitääkö tänään olla apinamies vai kielimies.

Eipä silti, molemmat reitit johtavat aina samalle huipulle, eli kummatkin tulevat yhdynnässä. Myös silloin, kun harrastetaan ensin suuseksiä: viiden minuutin kielisession jälkeen kuuluu aina tämä sama toteamus: ”lopeta se ja tule tänne ylös, haluan munaa”. Se sopii hyvin, koska parastahan tässä elämässä ovat ne hetket, kun vaimo lopulta sanoo:”Mä tuun, pane mua kovaa.” Hänen jälkeensä viimeistelen nopeasti itseni, ja asento riippuu ihan fiiliksestä. Tässä mielessä olen niin kertakaikkisen onnellinen omasta kullastani, kun me voidaan tulla suht samaan aikaan.

Ei vaimo tietenkään joka kerta saa. Joskus esimerkiksi duunihommat painaa liiaksi päälle, eikä hän pysty keskittymään. Enkä mäkään aina pysty. Jos projektit pyörii mielessä, niin en siedä läheisyyttä, enkä halua seksiä.

No niin. Nyt saa taas yleistää, että mikä on ainoa oikea tapa harrastaa seksiä.

Vierailija
31/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suoraan miehen osaamisesta saako vai ei.

Vierailija
32/33 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta seksiä mitä tiedän ja jos nainen kertoo ettei yhdynnässä saa niin sitten muut keinot käyttöön ja upea nussia naista ilman suorituspaineita ja saa laueta itse ihan omia aikojaan. Ihan parhaita naisia!!!

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
33/33 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa. Saisin ehkä jos mies haluaisi toteuttaa joskus toiveitani. Mutta ei. Sen kerran kun uskaltaudun pyytämään jotain mitä minä haluan, mies suuttuu ja seksi loppuu siihen.eli peppu pystyyn, mies takaapäin sisään ja akti päälle. Mies laukeaa ja ihmettelee miksi en saa. antaisin mitä vaan jos saisi sen tunteen että joku haluaa minua. Koskea ja maistaa ja antaa nautintoa minullekkin eikä vain minä toiselle. Eikä niin että kaikki toiveeni kaikuvat kuuroille korville tai niistä loukkaannutaan ja suututaan.😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän