***TOUKOKUISET 2005*** Lomakuulmiset
Kommentit (22)
Lomailun merkeissä on mennyt pari viikkoa. Miehellä oli pari viikkoa lomaa ja on nyt pari viikkoa töissä ja on sitten vielä pari viikkoa lomalla. Juhannuksena olimme Sardiniassa. Matka oli osittain miehen " työ" matka. Hänen työosuutensa ajan asuimme hienosti täyshoidossa. Molempina iltoina oli järjestetty myös lapsenvahti, jota jännitin, koska poika ei ole ollut " perheen" ulkopuolisella hoitajalla kuin kerran kummitädillään, mutta sekin meni hienosti, ja oli kyllä ihana saada syödä hyvin ja paljon ja RAUHASSA... ;) Loppuviikon löhöilimme sitten ihan perheen kesken. Daniel tykkäsi uida altaassa ja kaivaa hiekassa rannalla. Oli myös ihana kun ei tarvinnut huolehtia ruokapuolesta (puolhoito). Lentomatkat meni monista välilaskuista huolimatta loistavsti!
Melkein heti tultuamme kotiin lähdimme mökille. Jännitin viiden-kuuden tunnin ajomatkaa, mutta se meni oikestaan aika vaivattomasti. Mökki on saaressa, jossa terassi josta alkaa suoraan kalliot, joten pojan perässä juoksemista kyllä riitti! Poika nukku kuitenkin mökillä pitkiä päikkäreitä - 2-2 1/2 tuntia, ja simahti sänkyyn illalla jo kahdeksalta, joten rauhallista aikaa auringonottoon ja saunomiseenkin jäi.
Näiden reissujen miinuspuolena on se, että poika jälleen heräilee öisin 1-3 kertaa, joskus useamminkin. Aika usein herää vielä puol kuus, jonka jälkeen nukkuu tunnin, puoltoista. Mun ongelma on se, etten tämän jälkeen enää saa unta! :( Kunpa alkais taas nukkumaan täysiä öitä ja äitikin sais nukuttua kunnolla! Päikkäreitä nukkuu 1 1/2-2 tuntia, noin klo 12 eteenpäin. Illalla kyllä kaatuu sänkyyn kahdeksan, puol yhdeksän aikoihin. Eipä tarvite nukuttaa....
Daniel otti ensimmäiset askeleet 11 kuukautisena, ja kävelee nyt ainoastaan, ja koko ajan! Sanoja ei sitä vasten tule kun mamma ja pappa. Sanoja odottelen kovasti!
Lähteekö moni töihin syksyllä? Itse olen kotona syksyyn 2007. Tämän vuoden viihdyin mainiosti kotona, mutta mietityttää jaksanko tätä " samaa" vielä vuoden. No eiköhän tämä ole ihan oikea valinta!
Hyvää kesänjatkoa kaikille! Kertokaapa kuulumisianne!
Daniel, pian 14kk ja mamma
ps. Toukojen tapaamisen vois järjestää elokuussa?
Täytyy pitkästä aikaa vähän kirjoitella.Anni ei vielä kävele,ei oo edes meinannu.Eilen oli pari kertaa noussu seisomaan ilman tukea ja sitäkään en itse nähnyt kun olin töissä.Anni on edelleen tosi kärttyinen ja takertuu koko ajan lahkeisiin.Ja ihottuma on paha,ei oo aurinko parantanut.Huomiselle sain lekuriajan.Jospa päästäs tutkimaan mikä sen ihottuman aiheuttaa.Mikään ruoka-aine ei selvästi reagoi.Tosi rasittavaa!
Että tämmöstä meillä.Tänne on kyllä hyvä tulla purkamaan pahimmat tunnelataukset.
Mut kaikesta huolimatta mukavaa kesän jatkoa toukoille!!
T.henriikka&anni 11.5