Itse tehty jogurtti
Haluaako joku tietää, että miten tehdään paksua "lohkeavaa" jogurttia?
Kommentit (4)
Ehkä saan bannit jos joku sana menee väärin. Jos loukkaan joitain lukijoita, jotka sitten ilmiantavat minun kirjoitukseni? Jos he ovat eri mieltä, että kuinka jogurttia tehdään ja sitten ilmiantavat minun ohjeeni?
Ehkä saan sitten parin vuorokauden bannit? En oikein luota tämän palstan ihmisiin. Pitäisi olla semmpoista luottamukseen perustuvaa pohjaa:(
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä saan bannit jos joku sana menee väärin. Jos loukkaan joitain lukijoita, jotka sitten ilmiantavat minun kirjoitukseni? Jos he ovat eri mieltä, että kuinka jogurttia tehdään ja sitten ilmiantavat minun ohjeeni?
Ehkä saan sitten parin vuorokauden bannit? En oikein luota tämän palstan ihmisiin. Pitäisi olla semmpoista luottamukseen perustuvaa pohjaa:(
ap
Itsehän kysyit että halutaanko tietää?
eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Itsehän kysyit että halutaanko tietää?
eri.
Totta.
Tässä on tämmöistä epävarmuutta. Ei ole kivaa että jakaa jotain tälle palstalle ja kitokseksi saa parin vuorokauden bannit. Se kuluttaa ihmistä eikä tunnu kivalta. Se on "rätti vasten kasvoja":(
Ilkeyttäni en ole reseptejä jakamatta (jos olen), vaan suojellakseni omaa mielenterveyttäni.
ap
Kerro toki!