Lesbot/bit, tunteeko toisen kiinnostuksen?
Yhtäkkiä huomaat että molemmat katselee toisiaan kiinnostuneina. Aivan kuin olisi molemminpuolista seksuaalista kiinnostusta. Kaksi tällaista lyhyttä kohtaamista. En ole naisista kiinnostunut mutta viimeisimmän kerran jälkeen jäin haaveilemaan tästä naisesta. Voiko tällaisen kipinän kuvitella, kun ei tiedä toisen seksuaalista suuntausta?
Kommentit (11)
Märästä läntistä haaroissa ainakin tietää toisen kiinnostuksen.
Lepakothan parveilee öisin luolissaan kasoissa. Roikkuvat pää alaspäin ja ulostavat kasoittain viruksia sisältävää sontaa.
Ja myös heteroilla on homoseksuaalisia ajatuksia välillä ja homoilla heteroseksuaalisia, vaikka eivät välttämättä haluiskaan/uskaltais niitä toteuttaa. Monet ihmiset on jonkin verran kiinnostuneita sekä samaa että eri sukupuolta olevista.
Nykyäänhän on trendi että miehiin kyllästyneistä naisista yhtäkkiä tulee lesboja.
Eikös koronavirus ollut lähtöisin lepakoista?
Onks se totta, että biseksuaalit käyttävät lesboja vaan seksiin, mutta sitten oikeasti etsivät miestä pysyvään parisuhteeseen?
kiinnostuksen osoittamiseen riittää että katse n. 2 sek. liian pitkä. edellyttää että kohteessa ei ole mitään erityisesti huomiota herättävää, esim. pukeutumiseen liittyen.
Olen aika ujo flirttailemaan miehille ja naisille. Luulen että sen mun kiinnostuksen kyllä huomaa kun varsinkin naisen ollessa kyseessä vaikea pitää katsetta erossa.
Vierailija kirjoitti:
Onks se totta, että biseksuaalit käyttävät lesboja vaan seksiin, mutta sitten oikeasti etsivät miestä pysyvään parisuhteeseen?
Minulla ainakin toisinpäin. Toisinaan saatan haluta joltain mieheltä seksiä, mutta suhteeseen haluan vain naisen, sillä miehiin en koe mitään henkistä yhteyttä, minkä varaan taas haluan parisuhteen rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän on trendi että miehiin kyllästyneistä naisista yhtäkkiä tulee lesboja.
Jotain tällaista voi olla taustalla. Oon miettinyt, olisiko suhde toiseen naiseen helpompaa. Mietin myös, millaista olisi sormettaa ja antaa suuseksiä toiselle naiselle. Eri.
Kyllä sitä varmaan jotain kiinnostusta on!