Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
Stefanin instan mukaan "Bye, bye vappu!"
Mukailtu Kätkätin biisin "Bye, bye baby"-mukaan???
Zinqqu on kuulemma nyt.
Vähän jopa säälittää Sofia, kun Stefan ei kehtaa julkisesti tunnustaa suhdetta. Vaikka itse tietysti on soppansa keittänyt.
Kyllä mä ymmärrän hyvin että pitävät matalaa linjaa,Nikon ja Martinan takia. Ovat sen verran fiksuja ihmisiä,uskokaa tai älkää. Kyllä sitten aikanaan julkistavat suhteensa,kun aika on sopiva. Onnea Sofialle ja Stefanille❤!
Ei kai noilla molemmilla exällä ja tällä Sofialla ole silikonirintoja? Nuoria naisiahan vielä ovat.
Nythän Stefiat voisivat myös ottaa vapaalla jalalla olevan Jerenkin mukaan bileisiinsä.
Sofialla on silareiden lisäksi myös Tallinnasta haettu pehveli 😁 kunnon Vappupallo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän hyvin että pitävät matalaa linjaa,Nikon ja Martinan takia. Ovat sen verran fiksuja ihmisiä,uskokaa tai älkää. Kyllä sitten aikanaan julkistavat suhteensa,kun aika on sopiva. Onnea Sofialle ja Stefanille❤!
Fiksuja jos olisivat ja haluaisivat salailla, niin Niko ja Martina eivät tietäisi suhteesta. Eivätkä jakaisi somessa materiaalia suhteestaan juorulehdille.
Mutta onnea heille tietysti, harmi, että Stefu vaikuttaa häpeään onneaan. Päivityksistä saa käsityksen, että Sofia vain bilepano.
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä rypistää, kun kakka housuissa.
Fiksu ihminen ymmärtää sen.
Apua! Ton on pakko olla joku vitsi!😅
Kutsuuko Sofia Stefania sitten suomenruotsalaiseksi? Aika ala-aste meininkiä.
On kyllä oltava joku vuosisadan huijaus tuo noiden juttu. Ihan naurettavaa. 😂 Kuolen nauruun
Sofia on Stefun oma pikku marokkolainen❤💋. Ei se ole haukkumasana😂. Jos Sofian isä on Marokosta ei sitä pidä hävetä. Mä olisin ihan ylpeä jos mun toinen vanhemmista olis jostain muualta mutta kun ei ole. Suomalaisille tekee ihan hyvää että tänne saadaan uutta verta muualtakin.
Lol. :D "pikku marokkolainen 30 v."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja jos olisivat ja haluaisivat salailla, niin Niko ja Martina eivät tietäisi suhteesta. Eivätkä jakaisi somessa materiaalia suhteestaan juorulehdille.
Mutta onnea heille tietysti, harmi, että Stefu vaikuttaa häpeään onneaan. Päivityksistä saa käsityksen, että Sofia vain bilepano.
Eikä häpeile kun käskee Tauskin laulaa lehdillekin kaikki. Jos häpeää jotain niin lapsen ja suvun takia korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuuko Sofia Stefania sitten suomenruotsalaiseksi? Aika ala-aste meininkiä.
Ja selän takana svedupelleksi?
Kuka asuu Eiranrannassa? Mikä asunto Kivenlahdessa? Hangon ja levin huvilat ja Marbellan. Onko exxällä asiaa enää olla huviloissa?
Tai Your name is Master. Master Card.
Aa mainosta 🙄
Kaikki näille on pelkkää mainosta ja kauppaa, kun ihmisyys ja sielu myydään, tämä on tulos. Mainos.