Mitä kotimaista ostaisit sadan euron lahjasetelillä?
Kommentit (101)
Ostaisin viimeinkin itselleni jonkun Kalevala Korun kaulakorun (ja loppurahat koruun ihan omasta pussista). :)
jaahas jos ei mikään muu ole sallittua kuin palvelut niin ehkä sitten oopperaan. Mitäköhän saa satasella?
Kävin joskus kattomassa muutamat mutta silloin ne maksoi 20e eturivillä. Oli jonkin sortn sisäpiiridiili.
Tai jos ois joku dvorak konsertti?
Cesar cuita ei taideta juurikaan soittaa.. saa aina hymyn suille kun teki aika erikoista musaa.
kampaajalle, tukka kaivannut jo kuukausia väriä
MOntakohan tällaista ketjua vielä avataan?
Maksaisin mökin sähkönsiirtolaskun 42 eur kk. Kiitos katainen ja haavisto.
Antaisin mun parturille, vastikkeetta, kun kävisin parturissa. Maksan ilomielin hänelle hiustenleikkuusta täyden hinnan joka kerta kun käyn.
Minä hukun töihin samalla kun hänellä asiakasmäärät on romahtaneet viidennekseen. Hän tarvitsee tukea paljon enemmän kun minä.
Meillä on keittiöremontti mietinnässä.
Siihen säästetään.
Nuoret ministerit avustajineen lukevat tätä palstaa. Moni vastaus on sellainen, että varmaankin olettavat, että verojen kiristäminen ei haittaa...
Li ja kumppanit ottakoot lusikan kiltisti kouraansa ja tukekoot niitä yrityksiä ja artisteja suoraan kuten pitääkin. Ei tuota hommaa voi kansalle ulkoistaa ja köyhemmät tarvitsisivat tuonkin rahan ihan muuhun käyttöön kuin johonkin performansseihin.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ministerit avustajineen lukevat tätä palstaa. Moni vastaus on sellainen, että varmaankin olettavat, että verojen kiristäminen ei haittaa...
politiikka on hyvintoimeentulevien harrastus. Ei nuo tiedä köyhempien elämästä muuta kuin sen mitä ovat lukeneet ja monia ei kiinnosta sekään vähä.
Kampaajalle, mutta jos ei itseen tarvi käyttää niin kampaajalle pääsisivät molemmat teinityttöni.
Kampaaja, hieroja, käsityöläinen, suutari tai räätäli.
Mä en oo käyny 6-vuoteen kampaajalla..leikkaisin/ottaisin raidat..siihen ei taida kyllä tuo 100e edes riittää..siinä syy miksi en raaski käydä..
Kävisin kampaajalla: leikkaus + raidat. Loput omasta pussista.
Sairaanhoitajille nuo sataset saisi lahjoittaa. Syöpäpotilaana heidän arvostus on noussut huimasti.
Kesämökin saunaremontti tai ulkomaalaus (osa). Kotisiivous (osa). Kasvohoito kotimaisilla luomutuotteilla.