Mitä kotimaista ostaisit sadan euron lahjasetelillä?
Kommentit (101)
Ongelma vaan se, että tuo satanen per henki kerättäisiin verona yrittäjiltä takaisin ja tod näk moninkertaisesti. Kaikki raha kun tulee jostain. Liv ei sitä muista.
Ruokaa. Pienellä osalla ostaisin kuljetuksen ulkomailta tilaamilleni tavaroille.
Eikös Lin ehdottama saturainen ollut tarkoitettu nimenomaan kotimaisiin palveluihin, eikä minkään tavaran hankintaan, ei edes sen kotimaisen tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Maammekauppa.fi:stä riittää valittavaa. Itse olen kyllä huono kulttuuripalveluiden käyttäjä jos nyt ei lueta mukaan kirjojen lukemista.
Se setelihän olisi mitä parhain keino innostaa itsensä lähtemään teatteriin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma vaan se, että tuo satanen per henki kerättäisiin verona yrittäjiltä takaisin ja tod näk moninkertaisesti. Kaikki raha kun tulee jostain. Liv ei sitä muista.
Sinun ymmärrys taas ei riitä käsittämään, että jos se saturainen käytettäisiin kokonaan kotimaisiin palveluihin, niin siitähän palautuisi suurin osa suoraan yhteiskunnalle.
Ämpärillisen kotimaisia mustikoita. Ja siis aidosti kotimaisia eli suomalaisen Suomesta poimimia ilman mitään ahneita välikäsiä joita marjayrittäjiksikin kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lin ehdottama saturainen ollut tarkoitettu nimenomaan kotimaisiin palveluihin, eikä minkään tavaran hankintaan, ei edes sen kotimaisen tavaran.
Voiko Jylhältä ostaa uuden naaman tai tissit? Tai siis osan..
Vierailija kirjoitti:
Mainitsi myös kivijalkaupat, eli setelin voisi käyttää tavaroihin, vaatteisiin ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko Jylhältä ostaa uuden naaman tai tissit? Tai siis osan..
Ei voi, sen markkinoimat rumennusleikkauksethan ei ole kotimaisia.
Minä en tarvitse mitään almuja; en tukia, en seteleitä, en mitään. Mun satanen menköön jollekin muulle.
T. se, täällä paljon parjattu yrittäjä; tosin hyvin toimeentuleva sellainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toinen tekee minulle palveluksen jos vaikka veistää minulle kivestä pizzakiven. Sillä olisi käyttöäkin meillä, jopa useammalla sellaisella. Meillä on valmiiksi olemassa teline, johon voi laittaa neljä pizzaa alustoineen. Mietin, tulisiko kiven päällä paistettuna rapeampi pohja.
Vierailija kirjoitti:
Alv palautuu aina Suomen valtion verokassaan.
Maksaisin remonttia paikalliselle remonttifirmalle. Työntekijät suomalaisia.
Ruokaa. Juustoa, hunajaa ja lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen himiöinnyt parista firmasta netistä ihania korviksia. Toiset on tehty poron nahasta, siellä olisi paritkin mitkä haluaisin. Nahkapaja Enne. Toiset on puusta ja firma on Design By Kieto.
Sitten näin tässä hiljattain firman joka myi ihania kukkakuvioisia kukkaroita ja laukkuja, siellä oli yksi niin ihana kuosi, että heti tilaan kun saan sen verran ylimääräistä rahaa.
Toki tuon Liin lupaaman satasen voisi käyttää siihen että käytäisiin pitkästä aikaa perheen kanssa ravintolassa syömässä.
Ja kyllä mun pitäisi kampaajallakin käydä lähiaikoina.
Kyllä erittäin mielelläni käyttäisin rahaa kotimaisiin firmoihin.
Tarkoitatko Lyckobodan kukkaroita ja laukkuja? Kuulin huhun, että heiltä olisi tulossa myös kokonaan kotimaisia nahkalaukkuja. Hieno yritys Keski-Pohjanmaalta.
Li Anderssonille lenkkarit. Puhtaat.
Maammekauppa.fi:stä riittää valittavaa. Itse olen kyllä huono kulttuuripalveluiden käyttäjä jos nyt ei lueta mukaan kirjojen lukemista.