Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään tappouhkauksen!

Vierailija
03.07.2006 |

Tänään kaupan pihalla joku mies tuli karjumaan minulle naama noin viiden sentin päässä minun naamastani, että " sinäkö se olet se saatana joka ajaa tuolla 50 alueella satasta!!!" Uhkasi tappaa minut, ennen kuin minä tapan hänen lapsensa.

Ok, olen varmaan ajanut siinä ylinopeutta, mutta niin ajavat kaikki muutkin, enkä kyllä satasta ole koskaan siinä päästellyt. Mutta oli aika outo tilanne, minulla oli vielä meidän pienin 1,5v mukana ja tyttö oli aika pelästyneen oloinen. Sanoin miehelle vain, että mene muualle uhkailemaan ja lähdin sisälle kauppaan.

Jäi jotenkin inhottavasti painamaan mieltä tuo " minä tapan sinut" ... Mulle ei ole ikinä kukaan sanonut sellaista. Luultavasti mies oli vain raivoissaan ja sanoi mitä mieleen juolahti tarkoittamatta sitä. Toivottavasti ainakin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan haluaisi et mun lapsi joutuisi ylinopeuden takia luopumaan elämästä.

Vierailija
2/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion kyllä keventää kaasujalkaa. Mutta enpä minä ainoa ole joka siinä ylinopeutta ajaa. Ei se tietysti mikään selitys ole.

En tiedä mitä ajattelisin, nyt on sellanen olo, että kaduttaa ja ärsyttää ja vähän pelottaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan tutkintapyyntö poliisille. Eihän sitä todellakaan kukaan täysjärkinen ihminen uhkaile tappaa toisia, vaikka kyse olisi mistä. Olen ihan varma, että sinusta on tuntunut kamalalta! Muista, että sinä et ole tehnyt mitään väärää (paitsi jos tosiaan ajoit satasta viidenkympin alueella, mutta silti...)!

Vierailija
4/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuitenkaan olla ajattelematta, etten olisi tehnyt mitään väärää, koska olen kumminkin ajellut siinä vähän turhan vauhdikkaasti. En edes tiennyt, että siinä kohdalla on kenenkään talo, pelkkää puskaa molemmin puolin tietä. Olisin varmasti itsekin raivona, jos ihmiset ajais jatkuvasti ylinopeutta meidän kotitiellä.

Voi kun taas ois se kiertokampi, jolla vois vääntää aikaa taaksepäin, niin hiljentäisin vauhtia tuossa kohtaa. Sitten ainakin voisin rehellisesti silmästä silmään sanoa sille miehelle, että haistaite ja tavataan poliisilaitoksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän