Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi tuttu nainen vaihtaa miestä vähän väliä

Vierailija
01.05.2020 |

Lapsia on vähän pidemmästä suhteesta, sen suhteen jälkeen meno on ollut vauhdikasta. Vajaan 10 vuoden aikana seurustellut usean miehen kanssa ja kaava on aina sama, vaihtaa lennosta toiseen. Yleensä jättää kylmästi miehet. Onko tällaisessa kyse siitä, että haluaa kokea alkuhuuman aina uudelleen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa yks paikallinen äijä, joka aina löytää naisia, jotka tarvitsevat remppa-apua talonsa kanssa. Kun talo on rempattu ja myyntikunnossa, niin äijä saa kenkää takapuoleen. No, varmaan se mies edes saa välillä tussua ja nainen saa luonnossa maksetun taloremontin. Arvelen lisäksi, että kumpikaan osapuoli ei näissä edes ajattele asiaa näin, vaan "se oli ihan kokonaisvaltainen parisuhde". Hah, joo ihan varmasti. Muuten vain sama kuvio toistuu, ihan sattumalta.

Vierailija
22/23 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Mahtaa lapset olla ylpeitä äidistään. Etenkin pojalle on kauhistus jos selviää millainen nainen on oma äiti. Menee pysyvästi naisenkuva piloille. Yllätin 12v poikana äitini ja hänen panonsa. Vieläkin muistan ne kasvojen ilmeet kuin eilisen. Kun mulla tulee mieleen ne kasvot mun tekee mieli hákáta asunnosta ovet paskaksi ja heittää huonekalut ikkunasta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän