Yksi tuttu nainen vaihtaa miestä vähän väliä
Lapsia on vähän pidemmästä suhteesta, sen suhteen jälkeen meno on ollut vauhdikasta. Vajaan 10 vuoden aikana seurustellut usean miehen kanssa ja kaava on aina sama, vaihtaa lennosta toiseen. Yleensä jättää kylmästi miehet. Onko tällaisessa kyse siitä, että haluaa kokea alkuhuuman aina uudelleen?
Kommentit (23)
Alkuhuuma on pientä verrattuna ekaan kertaan uuden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Miten arvasin, että tämä kommentti tulee. Taisi kolahtaa. Olisi mielenkiintoista tietää mikä tässä ilmiössä on taustalla. Ja kuule, kyllä kuuluu mulle ihan liiankin kanssa, kun tämä tuttu hehkuttaa näitä hoitojaan.
"Kymmenen vuoden sisällä usea" kuulostaa kyllä aika normaalilta aikuisen ihmisen elämältä. Pari, kolme vuotta per ukkeli. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Miten arvasin, että tämä kommentti tulee. Taisi kolahtaa. Olisi mielenkiintoista tietää mikä tässä ilmiössä on taustalla. Ja kuule, kyllä kuuluu mulle ihan liiankin kanssa, kun tämä tuttu hehkuttaa näitä hoitojaan.
Minullekin kuuluu se kuinka epäluotettava ihminen sinä olet.
Et ole yhtään sen parempi ihminen kuin se josta juoruat. Vaikka juuri sinä niin kuvittelet.
MT-ongelmia, persoonallisuushäiriötä, ADHDta, kaksisuuntaista. Ikäviä tapauksia jos omalle kohdalle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
"Kymmenen vuoden sisällä usea" kuulostaa kyllä aika normaalilta aikuisen ihmisen elämältä. Pari, kolme vuotta per ukkeli. Mikä ongelma?
Kenties lasten turvallinen kehittyminen tasapainoisiksi aikuisiksi?
*eri
Ap, koita ymmärtää että toisilla on elämää. Sulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Ap, koita ymmärtää että toisilla on elämää. Sulla ei.
En ole ap, mutta tämä kommentti on niin totta. Mullakin on tuttavapiirissä näitä naisia, jotka rakastuvat aina uudelleen. Nopeasti ja spontaanisti. Hehkuttavat uutta rakkauttaan, kunnes sitten yhtäkkiä erotaan ja viikon päästä ollaan taas rakastuneita. Itselläni mikään ei ole tuntunut miltään enää vuosiin. Sitten kun nämä hehkuttavat sitä onneaan, niin heitä sparrataan Minna Canth-sitaateilla. "Kaikkea muuta, kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää." Suolaa haavoihin. Katkerat ja kateelliset kommenttini pidän tosin sisälläni. Täällä voin tämän sanoa.
Promote what you love rather than bashing what you hate.
Edistä sitä mitä rakastat, mielummin kuin tuot esiin sitä mitä vihaat.
On ainoa järkevä tapa elää ja edistää sitä hyvää mitä tässä maailmassa on.
Ap ei ole hyvä ihminen. Fakta. Kukaan juoruilija ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties lasten turvallinen kehittyminen tasapainoisiksi aikuisiksi?
*eri
Juuri näin. Äidin ”onni” on tärkeintä.
Mulla kanssa yks tälläinen tuttu.
Kun tulee ero nykyisestä miesystävästä, niin samantien uusi tilalle. Aamulla on laitettu kattilat jakoon ja illalla ollaan jo seuraavan miehen sängyssä. Ei kuulu m in ulle mitenkään, mutta ihmettelen vaan toisinaan, eikö sitä voi edes yhtä yötä olla yksin.
No, parhaiten pääsee yli entisestä miehestä menemällä seuraavan alle.
Mutta Ei kuulu minulle. Olen vaan kateellinen :D
Voi kun olisin minäkin vielä nuori niin tekisin noin. Olisi mitä muistella 60 - kymppisenä!
Negatiivisen ap:n asenne ja kasvatusmetodit eivät ole yhtään parempia. Jatkuvaa vertailua ja muista negatiivisen hakemista.
Sen sijaan että jokainen olisi hyvä sellaisena kuin hän on.
On se surullista, kun et itse löydä ketään 😪.
Kerro sille ettei kaikkien kanssa tarvi seurustella viettääkseen aikaa yhdessä.
Miksiköhän lapsista tulee myöhemmin kusipäitä?
Ai hitto ku naurattaa, miten joillakin osunu arkaan paikkaan tää miehien lennosta vaihtaminen, alapeukkujen ja kommentien perusteella. Mielestäni alottajalla oli ihan hyvä kysymys. Itse en myöskään ymmärrä näitä ihmisiä, jotka vaihtavat kumppaneita kuin sukkia.
Mielestäni siis ihan tervettä ei ole vaihtaa kumppania lennosta toiseen, on tervettä käyttää joskus suremiseenkin aikaa yksin, ennenkö pääsee toisesta yli ja on valmis uuteen suhteeseen. Se, että pitää ottaa heti seuraava, kertoo ettei juuri pärjää yksin ja omillaan. Ja mitä todellista rakkautta se on ollut, jos noin vaan äkkiä pääsee yli entisestä? Ehkä toiset tosiaan ihastuvat niin helposti, mutta se rakkaus sitten lässähtääkin niin helposti. Itse asiassa, tämä pätee kyllä kaikkiin tuttuihin, keillä kumppani vaihtuu alvariinsa. He kyllästyvät.
Näillä persoonallisuustyypeillä on siis ongelmana se, että haluavat aina sen alkuhuuman uudelleen, kun elämä on alkanut arkistua, ja huomiota ja kiksejä ei enää saakaan samalla tavalla toisesta. Suhteeseen tuleekin ongelmia, ja ne eivät olekaan niin kivoja käsitellä. Joten thank you, next. Sitten niitä omia kipupisteitä ja ongelmia ei vaan ikinä käsitellä, ja yleensä kaikki on toisen vika.
Ja tämä nyt ei ole mikään loukkaus ketään kohtaan, vaan ihan tosiasia, mutta kaikki en niputa samaan joukkoon - tämä on vaan oma havaintoni ihmisistä, ketä itse tunnen ja ketkä näin toimivat.
Onko ap se Lauri Tähkän "Morsian"-biisin mies, jolla on sormus varattuna, hetkelle "kun olet vapaana taas".
Mitä se sulle kuuluu?