Huonona pitämiänne neuvoja jotka sitten kuitenkin osoittautuivat käytännössä toimiviksi
Olin vuokratyöfirman kautta eräässä työpaikassa jossa oli todella huono ilmapiiri. Pelkästään työkaverit eivät olleet v*ttupäitä vaan myös esimiehet. Olen ehtinyt elämäni aikana olla monenlaisissa paikoissa ja pääsääntöisesti ihan hyviä kokemuksia on kertynyt mutta tää paikka oli jotain ihan omaa luokkaansa. Viimeisenä päivänäni päätin kirjoittaa kirjeen tuntemuksistani kehitysehdotuksineen tarkoituksenani jättää se esimiehelleni jotta voivat sitten jatkossa miettiä paremmin toimintaansa. Muistan kun istuin yksin viimeisenä paikallaolijana kirjoittamassa sitä kirjettä katkerana ja vihaisena. Kun sain kirjeen kirjoitettua ja tunteeni vuodatettua, tuli jotenkin ihmeen hyvä ja rauhallinen olo. Lopulta päädyin siihen etten edes jättänyt sitä kirjettä sinne. Huomasin että neuvo jota olin siihen saakka pitänyt vähän laimeana, toimikin tuossa tilanteessa ihan hyvin. Eli neuvo oli kuulunut että jos on jollekulle vihainen eikä ole mahdollisuutta ainakaan suoraan kertoa tuntemuksistaan, niin kannattaa kirjoittaa hälle kirje/sähköposti tms. jossa kertoo asiansa ja sitten lopuksi heittää se kirje roskakoriin.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?