Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi helppoa olla alkoholisti

Vierailija
01.05.2020 |

Juoda rahansa, ja pim! Yhteiskunta rientää apuun. Kun ei enää soppajonoon jalat kanna, niin saadaan yhteiskunnan piikkiin kotisairaanhoito tsekkaamaan päivittäinen tilanne. Ja hommat hoituu. Suurinosa näistä on vieläpä työttömiä, mitäpä jos heille tarjotaan tiistaina työtä, onko pää selvä? Ei, kun juominen on jatkuvaa. Näin ollen saisi alkaa rokottamaan työkkäreistä sellaisilta, jotka eivät kykene ottamaan työtä vastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et ymmärrä sen sairauden luonteesta mitään. Siinä ei ole kadehtimisen paikka.

Mä olen alkoholisti. Raitistuin onneksi ennenkuin menetin uran, perheen, talon, omaisuuden.

Tilanteeni oli se että olin jo mennyt jurrissa rattiin, jäänyt töistä pois monta kertaa koska en pystynyt lopettaan juomista (no firman toimitusjohtaja ei joudu onneksi selittelemään tai saikuttelemaan) pulloja löytyi paikoista jonne en muistanut niitä jemmanneeni. Lapset näki minut sammuneena keskellä päivää ja nolona selittelin että äiti vaan oli niin väsynyt. Se sammuminen lasten nähden sitten mut todella asiaan herätti. Pari vuotta oli mennyt pahempaan ja yhtenä päivänä kun olin juonut kolmen päivän järkyttävään krapulaan aamulla hetkessä kolme vahvaa olutta päätin että nyt en avaa neljättä enkä juo enää koskaan koska jos jatkan tuhoan kaiken.

Nyt 8 vuotta juomatta ja en ole kaivannut sitä ainetta.

Älä ap kadehdi ihmisiä jotka ovat hirveän sairauden kourissa. Älä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla