Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu vihaa LinkedIniä? VMP

Vierailija
01.05.2020 |

Kehutaan itseään ja omia saavutuksia siinä saatanan pienessä kuplassa, eikä ketään kiinnosta millaista myyntiä se Jonne teki viime kuussa! Herään neljältä treenaamaan ja sit vedän 18h duunii! Coronan avulla osa teistäkin katoaa tuolta. Elämä on muualla kuin myyntisuorituksissa ja tuloksissa.

Terv. Entinen ekonomi, nykyinen onnellinen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Aloitin juuri työkkärin kurssin jossa profiili sinne pitäisi hioa myyntikuntoon. Heidän terminsä. Mulla ei edes ole siellä profiilia. Pakko kai joku luoda kurssin ajaksi. En tiedä voiko kieltäytyä... En edes ole mikään asiantuntijatason työtä hakeva eikä mulla ole verkostoja.

Vierailija
2/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne LinkedInin ylipositiiviset ja humpuukia myyvät turbonaamat ovat nyt koronan takia onneksi hiljentyneet, osa jotain turhia valmennuksia myyvistä helppoheikeistä jopa anelee töitä hattu kourassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin jo pari vuotta siten jatkuviin kaverikutsuihin.

Vierailija
4/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, nyt laitetaan jotain Coronaan viittaavaa teeskentelevää paskaa kuinka nyt vedetään niin hyvin kun on tajuttu nää huonommassa asemassa olevat! Kattokaa mitä mä nyt teen ku on poikkeustila! Ap

Vierailija
5/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne LinkedInin ylipositiiviset ja humpuukia myyvät turbonaamat ovat nyt koronan takia onneksi hiljentyneet, osa jotain turhia valmennuksia myyvistä helppoheikeistä jopa anelee töitä hattu kourassa.

Hatun nosto!

Vierailija
6/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tuolla noiden verkostoitumispyyntöjen takia puolivahingossa kerran kuussa ja mitä paskaa näenkään, sori mutta en pysty scrollaamaan alaspäin 😁 Ap

Vierailija
7/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellaisessa tilanteessa kuuluu menetellä jos haluaa salata jonkun entisen työpaikkansa/pomonsa? Jouduin esimiehen ammattitaidottomuuden vuoksi lähtemään edellisestä työpaikasta joten enpä sitä ikinä haluaisi profiiliini linkittää, en saisi suosituksia tms. Ja tällainenko jotenkin edistäisi työnhakuani nykyään ihan toisella alalla (julkisella sektorilla)?

Vierailija
8/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämieskonsultit laittavat kapeahuulisia pedarihymykuvia ja vokottelevat aasialaisia nuoria tyttöjä. Sehän on pelkkä bordelli nykyisin.

”Pertti on aina ollut myynnin innovatiivinen avainhenkilö, hänen kanssaan on ilo tehdä (ihmis)kauppaa!”

Kalevi, 55, Aasian vienti

Vierailija
9/9 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siellä ole kuin maininnat entisistä työpaikoista. Edellisestä ja nykyisestä en ole laittanut mitään koska ei huvita kertoa niitä kenellekään. Kontaktit liittyy lähinnä näihin entisiin työpaikkoihin, joiden kanssa en juuri halua olla tekemisissä.

Ovat varmaan LinkedInin perusteella sitä mieltä ettei tämä luuseri saanut enää työpaikkaa kun pomo sai kaikki uskomaan ettei musta ole mihinkään.

No, sain ja heti, vielä paremman ja vastuullisemman, juuri sellaisen mihin minusta ei kuulemma koskaan ole. Hyvin on mennyt ja monta leukaa loksahtaisi auki kun laittaisin tietoni ajan tasalle. En viitsi. Riittää että minä tiedän itse missä mennään, muut eläkööt omissa kuvitelmissaan ihan rauhassa 😊.