Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole elämäni aikana juuri koskaan jutellut kenenkään naisen kanssa

Vierailija
01.05.2020 |

Vapaa-ajalla ja siviilielämässä siis. Teininä tytöt hyljeksivät, sama jatkui aikuisena ja nyt 35-vuotiaana kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen vapaa-ajalla ja siviilielämässä 0. Aikani vietän pääosin tietokoneen äärellä. Joko töiden merkeissä tai omissa proggiksissa. Koulutus on kylläkin. Olen koulutukseltani konetekniikan diplomi-insinööri. Työelämässä ryhmätyöt sujuu ja työasiat hoidetaan asiallisesti. Koulussa oli ryhmätöissä vaikeaa, kun ryhmätyöt tehtiin niitten parhaitten kavereitten kanssa. Onneksi suurimmalla osalla kursseilla opettajat tekivät ryhmäjaon.
M35

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen reilusti ylipainoinen vahvoja silmälaseja käyttävä pizzanmutustelija? Olen huomannut että sellaisista miehistä vain harvat naiset kiinnostuvat.

Vierailija
2/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä AP. Olen jutellut naisten kanssa ihan riittävästi todetakseni, että pelkkää p*skaa sieltä tulee. Et menetä mitään. 

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä haluaisit jutella naisten kanssa?

Vierailija
4/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole yhtään naispuolista sukulaista elossa? Äiti, sisko, serkku tai muuta vastaavaa?

Vierailija
5/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassista kiltin miehen elämää :(

Vierailija
6/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet? Minäkään en juuri ole jutellut miesten kanssa (ellei nyt työkavereita lasketa), eikä mulla koskaan ole ollut kunnon parisuhdettakaan. Voitaisiin jutella?

N26

Vierailija
7/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään.

Vierailija
8/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et ole koskaan vaivautunut puhumaan naisten kanssa niin noin käy. Onko suusi umpeenmuurattu, kun et voi naisten seurassa puhua, vai vältteletkö kontakreja naisiin kuin ruttoa?

Vierailija
9/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos et ole koskaan vaivautunut puhumaan naisten kanssa niin noin käy. Onko suusi umpeenmuurattu, kun et voi naisten seurassa puhua, vai vältteletkö kontakreja naisiin kuin ruttoa?

Jos mies menee lukkoon tai alkaa vaikkapa änkyttämään hermostuksissaan, niin naisille tulee äärettömän epämukava olo ja katoavat paikalta. Koeta siinä sitten kehittää keskustelutaitoja naisten kanssa.

Vierailija
10/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnattoman väsynyt tähän k-jankutukseen. Ujous, sulkeutuneisuus, ahdistuneisuus ja epäsosiaalisuus eivät tee kenestäkään kilttiä. Ne tekevät hänestä vain ujon, sulkeutuneen, ahdistuneen, epäsosiaalisen ja yksinäisen.

Jos 35-vuotias mies ei ole juuri jutellut naisten kanssa vapaa-ajalla, niin onhan hänessä jotain perustavanlaatuista vialla eikä se todellakaan ole kiltteys.

Vierailija
11/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen reilusti ylipainoinen vahvoja silmälaseja käyttävä pizzanmutustelija? Olen huomannut että sellaisista miehistä vain harvat naiset kiinnostuvat.

Sama se on vähemmän läskistenkin kanssa. Avainjuttu vaikuttaisi olevan silmälasit, nörttiä ei halua kukaan.

Vierailija
12/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies menee lukkoon tai alkaa vaikkapa änkyttämään hermostuksissaan, niin naisille tulee äärettömän epämukava olo ja katoavat paikalta. Koeta siinä sitten kehittää keskustelutaitoja naisten kanssa.

Meillä naisilla on onneksi oikeus valita seuramme. Kannattaisi hakea ammattiapua ja esimerkiksi jotain tukihenkilöä tai ryhmätoimintaa tms. missä harjoitella.

Vierailija
13/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään.

Niin, uliulimies se taas täällä itkee elämäänsä. Onneksi olen itse niin paljon parempi ihminen, että voin vain naureskella nenä pystössä ja halveksua.

Vierailija
14/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin jutella. :)

-nahkatakkinen tyttö

Vierailija
15/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisilla on onneksi oikeus valita seuramme. Kannattaisi hakea ammattiapua ja esimerkiksi jotain tukihenkilöä tai ryhmätoimintaa tms. missä harjoitella.

Eli toisinsanoen hyppäähän änkyttäjä jorpakkoon. Naiset ovat empaattisia.

Vierailija
16/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnattoman väsynyt tähän k-jankutukseen. Ujous, sulkeutuneisuus, ahdistuneisuus ja epäsosiaalisuus eivät tee kenestäkään kilttiä. Ne tekevät hänestä vain ujon, sulkeutuneen, ahdistuneen, epäsosiaalisen ja yksinäisen.

Jos 35-vuotias mies ei ole juuri jutellut naisten kanssa vapaa-ajalla, niin onhan hänessä jotain perustavanlaatuista vialla eikä se todellakaan ole kiltteys.

Sinä taisit kuulua yläasteella niihin pahisten kanssa vehtaajiin?

40+ vuotta sitten ei pienellä maaseutupaikkakunnalla pahiksia ollut. Kannattaisi sinunkin kasvaa yli yläasteiästä jos olet jo täysi-ikäinen. Jos et ole, niin ehkä löydät ikäistäsi seuraa muualta kuin täältä.

Vierailija
17/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisinsanoen hyppäähän änkyttäjä jorpakkoon. Naiset ovat empaattisia.

Totesin vain faktan. Yhdelläkään naisella ei ole velvollisuutta tarjota ap:lle korjaavaa kokemusta. Hän alkaa olla siinä iässä, että jos perheen haluaa, niin kannattaisi nopeasti tehdä asialle jotain.

Vierailija
18/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULI ULI ULI ULI UHH HUHHU!

ULI ULI ULI ULI UHH HUHHU!

Vierailija
19/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia uhrauksia olisit valmis tekemään, että tulisi juteltua enemmän?

Vierailija
20/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

Aloin oikein muistelemaan taaksepäin ja taitaa minunkin kohdallani olla totta, että en ole lähes neljässä vuosikymmenessä kertaakaan oikeasti keskustellut naisen kanssa. Olen kyllä keskustellut sukulaisten, opiskelukaverien, työkaverien, kohtaamieni työntekijöiden sekä viranomaisten kanssa, ja vaihtanut muutaman sanan joskus tuntemattomienkin naisten kanssa, mutta kahden kesken en ole koskaan yhdenkään naisen kanssa pidempään keskustellut. En säästä, en tunteista, en vessapaperirullan oikeasta asettamisesta, en mistään.

Melko pysäyttävä tilanne.

En kyllä enää tässä iässä edes tiedä miten tilannetta lähtisin korjaamaan. Kai minä vain olen tällainen.