Miksi uusi miesystäväni ei kehu minua?
Aiemmissa suhteissa olen saanut kuulla positiivisia asioita itsestäni, mutta tässä suhteessa taas lähinnä vähättelyä. Tai oikeastaan se menee niin, että mitä itsevarmempi jossain taidossani olen sitä todennäköisemmin mies alkaa vähätellä minua ko. asian suhteen. Sitten taas jos vähättelen tai haukun itseäni asiasta X, mies kyllä heti kumoaa väitteeni ja saankin yllättäen kehuja tuosta asiasta.
Mies ei koskaan kehu omasta aloitteestaan minua (siis ilman että olen itse vähätellyt ensin itseäni).
Miksi mies toimii näin?
Kommentit (26)
Niin mielenkiintoista kuin se olisikin tietää miksi mies käyttäytyy noin, niin sillä ei ole väliä. Olennaista on vain, että sinä et halua olla suhteessa tuollaisen ihmisen kanssa.
Tuohan on manipulointia, lyttäämistä, ilkeää. Jokainen täyspäinen haluaa vältellä moista.
Oon kohdannu joskus ton tyyppisiä ihmisiä, mut harvemmin. Esim. hoito-alalla oon kohdannu tollasta, koska siel on muinaiset tavat kommunikoida suurimmalla osalla ihmisistä... eli siis ei oo päivitetty näkemyksiä yms. Ja muutaman miehen vaan tollasen tavannu, jokainen ollu keskivertoa rumempia ihmisiä.. ja myös luonteeltaan ankeita. :D naisissa ollu sama.. :) eli siis negatiivinen luonne yhdistettynä rumaan ulkomuotoon sekä kateuteen niin ne tekee ton. :)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ehkä jaksa kuunnella sitä minä, minä, minä, minä...
Oletko huomannut, että puhut vaan itsestäsi?
Just näin. Voisit hyvin jatkaa suhdetta itsesi kanssa ja päästää mies vapauteen.
Minun ex saattoi esim kehua ruuanlaittotaitojani, mutta sopivan tilaisuuden tullen tokaisi että kyllä hän on siinäkin parempi. Ja huom, en koskaan nähnyt kyseisen herran valmistavan yhtään ateriaa alusta loppuun asti.
Tai sit ap on narsisti, tarvitsee sen jalustalle nostajan.