THL GSK = virus liikkeelle, jotta rokote saadaan markkinoille
Olen ihmetellyt THL:n hinkua saada virus liikkeelle väestöön. En ymmärrä, miksi vähäinen määrä sairastuneita on huono asia. Virus oli siis jo hyvässä hallinnassa. Vielä huonommin tämä levitysteoria sopii yhteen sen yhä selvemmän seikan kanssa, ettei sairastaminen luo immuniteettia.
Sitten törmäsin tähän. THL on saanut 2018 rahoitusta suurelta lääkejätiltä. Tämän seurauksena THL otti käyttöön firman valmistaman pneumokokkirokotteen, vaikka parempiakin olisi ollut markkinoilla. Tästä kaksoisroolista THL on myös saanut moitteet. Voit lukea lisää vaikka täältä:
https://www.sss.fi/2019/05/oikeuskansleri-vaatii-rokotetutkimuksen-ja-h…
Lisää löytyy, kun googlettaa THL ja GSK.
Nyt samainen firma on tuomassa markkinoille covid-19 rokotteen. Rokote vaatii vain riittävästi sairastuneita, jotta testaus onnistuu. Esim. Kiina on joutunut testaamaan omia rokotekehitelmiään ulkomailla, kun omassa maassa epidemia ehti tukehtua. Se on kalliimpaa ja hankalampaa.
THL itsessään on varmasti nykyisin varovaisempi näin räikeiden tuplaroolien suhteen. Voisin kuvitella, että tätä myös valvotaan nykyään tarkemmin. THL:n nimissä ja asiantuntijoina toimii kuitenkin tälläkin hetkellä lääkäreitä, joilla on myös muita sidosryhmiä. Esim. taannoin A-studiossa esiintynyt Harri Saxen on GSK:n miehiä. Sen voit varmistaa vaikka tästä linkistä: https://www.duodecimlehti.fi/duo96339
Nyt siis alkaa kirkastua se todella hämmentävä kysymys, että MIKSI virus pitää saada liikkeelle hinnalla millä hyvänsä. Harri ainakin saa siitä ihan messevän tukun rahaa.
Mutta miksi koulut? Alustavaa tutkimustietoa lasten vähäisestä osuudesta viruksen leviämiseen on saatavilla juuri sen verran, että avaamista voi väittää turvalliseksi. Päinvastaistakin tietoa on, mutta ne voi jättää vain huomiotta. Työikäiset (tai ainakin nuorehkot ja terveet) opettajat & varmaan osin myös lapset ja nuoret ovat myös otollista porukkaa rokotetestauksiin, sillä tuloksia haittaavia perussairauksia heillä on vähemmän. Vanhuksilla ei kannata testata, joten heille virusta ei nyt kannata välittää. Siksi koulu on ok, mutta isovanhempien tapaaminen ei.
Voi myös kysyä, miksi THL haluaa mieluummin koulut auki ja valitsee tässä vaiheessa ravintoloiden pysyvän kiinni. Kenen etu on kotiin hallitsemattomasti siirtynyt alkoholin kulutus? Onko kehitteillä myös lääke alkoholismiin?
En ole foliohattutyyppiä. Mutta tässä keississä on niin paljon ristiriitaisuuksia, että selvästikin jotain jätetään sanomatta. Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä on se puuttuva linkki. Oma penkomiseni tämän asian ympärillä on vasta alussa, joten otan mielelläni vastaan myös vasta-argumentteja ja tätä teoriaa kumoavaakin tietoa.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetin sekopäät. Menkää töihin.
Vappuna?
Vierailija kirjoitti:
Nostan tätä aloittajana tapojen vastaisesti, sillä tämä on erittäin tärkeä asia huomata. Olen liittänyt viestiä myös muihin keskusteluihin, jotta tieto lähtisi liikkeelle. Sekin on vähän rasittavaa, myönnän, mutta tarpeellista.
Rakenteellinen korruptio on Suomessa syvällä ja tämä on asiasta ihan oppikirjaesimerkki.
Rokote = rahaa ja raha ratkaisee. Siinä ei paljon paina väistämättömät sairastumiset ja kuolemat matkan varrella. Itse asiassa se on ihan hyväkin, sillä pelko on vahva motivaattori rokotteen hankintaan. Sikainfluenssarokote on vielä niin tuoreessa muistissa, että tällä kertaa vaakakupissa pitää olla hyvin konkreettisesti kuolema, että kansalaiset saa rokotetta ottamaan.
Totta. Entä jos rokote vaaditaan ottamaan: rokotepakko?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006494297.html
Siinä taas hallituksen lähipiiriin kuuluttavat toimittajat ihannoivat Tegnelliä. Näitä uutisia tulee varmasti lähipäivinä paljon. Sain itse jossakin kohtaa silakat kimppuun, kun koitin postata pientäkään kritiikkiä THL kohtaan. Nyt suurin osa laumasta on blokannut minut, mikä on varmasti hyvä kummankin osapuolen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan tätä aloittajana tapojen vastaisesti, sillä tämä on erittäin tärkeä asia huomata. Olen liittänyt viestiä myös muihin keskusteluihin, jotta tieto lähtisi liikkeelle. Sekin on vähän rasittavaa, myönnän, mutta tarpeellista.
Rakenteellinen korruptio on Suomessa syvällä ja tämä on asiasta ihan oppikirjaesimerkki.
Rokote = rahaa ja raha ratkaisee. Siinä ei paljon paina väistämättömät sairastumiset ja kuolemat matkan varrella. Itse asiassa se on ihan hyväkin, sillä pelko on vahva motivaattori rokotteen hankintaan. Sikainfluenssarokote on vielä niin tuoreessa muistissa, että tällä kertaa vaakakupissa pitää olla hyvin konkreettisesti kuolema, että kansalaiset saa rokotetta ottamaan.
Millainen mahtaisi olla rokotepakko? Olisiko sanktiona sakkoja tai vankeus? Väkisinkö sinne rokotettavaksi raahataan, vaikka ihminen huutaisi ja rimpuilisi? Tämä on kiinnostava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun folio ei oo koskaan tarjouksessa.
Palstan psykoottiselle spämmijälle ei nyt taida foliot enää riittää.
Kiitos analyysista. Spämmääjäksi kyllä vähän itseni tunnenkin, sillä samaa viestiä on nyt minun toimestani tosiaan muutamassakin ketjussa. Idea siinä on saada asia pian ihmisten tietoon ja itse arvioitavaksi. Näköjään se toimii, kun kerran olet huomannut viestin muuallakin.
Voin ymmärtää, miksi tämä tuntuu epäuskottavalta ja menee äkkiä kategoriaan salaliitot. Linkkaamani artikkelit ovat kuitenkin ihan oikeita julkaisuja, ja ne tukevat väitteitäni. En ole asian suhteen myöskään yksin, sillä tästä käydään keskustelua parhaillaan myös twitterissä, mutta sitä ei tänne voi linkata.
Mutta en pyydäkään uskomaan tätä vain yhden av-keskustelun pohjalta. Asiaa saa ja pitää penkoa lisää!
Ap
Mietin itsekin tuota.
Tämä menee valitettavasti ihmisillä yli. Faktat (linkit) puhuu puolestaan, että väitteesi pitää todennäköisesti paikkaansa. Väitteesi menee tavallaan liian todeksi ja silloin on helpompi sulkea silmänsä.
Tuosta (korruptiosta rahaan ja rokotuksiin) huokuu jo sanoisinko jonkunlainen pahuus. Ja tämä pahuus liitetään helposti uuteen maailmajärjestykseen ja sita kautta itse S*atanaan.
Tässä tapauksessa ihmiset sulkevat silmänsä - melko selvissäkin tapauksissa.
Voisiko joku kaivaa esille Järvisen opintopaikat sekä tausta uralla. Myös lista sidonnaisuuksista kiinnostaa!
Kehitteillä on TÄYSIN uudentyyppisiä rna-rokotteita, on kiire ja annettu lupia nopeuttaa testausprosessia (skipata vaiheita) ja lisäksi väijyy tuo pakkorokotus taustalla. Pakkorokotuksen voi hyvin pitkälti määrätä yksi taho, WHO. Siellä onkin sitten suurin rahoittaja Gatesin Bill. Joka omistaa rokotefirmoja.
Vierailija kirjoitti:
Kehitteillä on TÄYSIN uudentyyppisiä rna-rokotteita, on kiire ja annettu lupia nopeuttaa testausprosessia (skipata vaiheita) ja lisäksi väijyy tuo pakkorokotus taustalla. Pakkorokotuksen voi hyvin pitkälti määrätä yksi taho, WHO. Siellä onkin sitten suurin rahoittaja Gatesin Bill. Joka omistaa rokotefirmoja.
Gates taitaa olla suurin omistaja Sanofissa ja GSK:ssa. GSK muuten omistaa joissakin maissa muun muassa Unileverin. Tutkin joskus huvikseni noita omistussuhteita ja todella valtava määrä yrityksiä vie lopulta ketjujen kautta Gatesin luo. Ei toisaalta yllätä, onhan hän rikas mies.
Voimme kuitenkin miettiä, millainen motiivi on esimerkiksi ruoan lisäaineiden kautta sairastuttaa ihmiset ja myydä samoille ihmisille lääkkeitä. Sille ei tosin taida olla tässä keskustelussa tilaa.
Nyt kun on aktiivisia ihmisiä kasassa, voisimme korona jälkeen ottaa projektiksi Suomen pohjavesien sekä vesiverkoston myynnin estämisen. Näitähän ovat esimerkiksi pikkukaupunkien poliittiset toverit myymässä innolla. Itselle kivat provikat ja sinne menevät meidän kalleimmat aarteet.
Olisi hauska keskustella joskus Suomen hyväveliverkostosta myös ja heidän vaikutusvallastaan poliisissa ja oikeusjärjestelmässämme. Nämäkin tiedot ovat avoimina dokumentteina luettavisssa, vaatii vain hieman vaivaa yhdistää tiedot toisiinsa. Foliohatuksi voi sanoa, mutta nämä ei ole hatusta temmattuja. Googlatkaa Paateron nimitys poliisiylijohtajaksi, se oli oikea korruption kruunu.
En itse osaa mallintaa, mutta jos osaisin, tekisin näistä karttoja ja kuvia, joista selviäisi selkeästi ihmisten yhteydet, poliittiset korruptiopuuhat ja sitten linkit lähteisiin. Olen tosin kuullut, että omalla nimellä ei kannata kauheasti tonkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi vaatia ottaa sellaisen tahon rokotetta joka on aiheuttanut vammoja ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kaivaa esille Järvisen opintopaikat sekä tausta uralla. Myös lista sidonnaisuuksista kiinnostaa!
Eiköhän se tunne kaikki, piirit on pienet Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gates taitaa olla suurin omistaja Sanofissa ja GSK:ssa. GSK muuten omistaa joissakin maissa muun muassa Unileverin. Tutkin joskus huvikseni noita omistussuhteita ja todella valtava määrä yrityksiä vie lopulta ketjujen kautta Gatesin luo. Ei toisaalta yllätä, onhan hän rikas mies.
Voimme kuitenkin miettiä, millainen motiivi on esimerkiksi ruoan lisäaineiden kautta sairastuttaa ihmiset ja myydä samoille ihmisille lääkkeitä. Sille ei tosin taida olla tässä keskustelussa tilaa.
Nyt kun on aktiivisia ihmisiä kasassa, voisimme korona jälkeen ottaa projektiksi Suomen pohjavesien sekä vesiverkoston myynnin estämisen. Näitähän ovat esimerkiksi pikkukaupunkien poliittiset toverit myymässä innolla. Itselle kivat provikat ja sinne menevät meidän kalleimmat aarteet.
Olisi hauska keskustella joskus Suomen hyväveliverkostosta myös ja heidän vaikutusvallastaan poliisissa ja oikeusjärjestelmässämme. Nämäkin tiedot ovat avoimina dokumentteina luettavisssa, vaatii vain hieman vaivaa yhdistää tiedot toisiinsa. Foliohatuksi voi sanoa, mutta nämä ei ole hatusta temmattuja. Googlatkaa Paateron nimitys poliisiylijohtajaksi, se oli oikea korruption kruunu.
En itse osaa mallintaa, mutta jos osaisin, tekisin näistä karttoja ja kuvia, joista selviäisi selkeästi ihmisten yhteydet, poliittiset korruptiopuuhat ja sitten linkit lähteisiin. Olen tosin kuullut, että omalla nimellä ei kannata kauheasti tonkia.
Tämä ei liene vierasta uuteen maailmanjärjestykseen uskoville. Mitenhan nämä sähkölinjatkin, mihinkähän Carunan jäljetkin johtaa.
Poliitikot pääsevät usein palkkiopaikalle erilaisiin järjestövirkoihin. Järjestöissä vaikuttaa Suomen aatelissukuja, kuten Sanoman pääomistajien suku, ovat muuten demareita. Tuntuu, että tähän koronahässäkkään voisi liittyä joku järjestökuppaus, kuten monissa aiemmissa kupruissa. Mulla aivot aina kulkee nopeampaa kuin teksti ja en itse pysy edes perässä.
Mitkä järjestöt, yritykset tai muut tahot voisivat hyötyä GSK:n rahoista? Missä niistä on esimerkiksi entisiä tai nykyisiä demareita palkkioviroissa? Kaikille teoille on motiivi ja haluan kaivaa sen esiin tässäkin. Rokotekokeilu on selvä, mutta kytkökset pitää kaivaa kunnolla vedenpitävästi esiin, muuten meidän leimataan vain hulluiksi eikä oteta vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tunne kaikki, piirit on pienet Suomessa.
Varmasti tuntee. Merkittävissä viroissa toimivia pyydetään toimittamaan lista sidonnaisuuksistaan ja nämä ovat yleensä julkista tietoa. Eri asia on sitten se, kertooko henkilö rehellisesti kaiken. Esimerkisti Saxenin kaksoisroolista Duodecimillä ja GSK:lla löytyy mustaa valkoisella sidonnaisuuslistalta.
Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että tässä kuviossa on jotain hämärää. On vaikea ymmärtää joidenkin tahojen kummallista intoa levittää koronaa niin Suomessa kuin Ruotsissakin. Tässä ketjussa esitetyt asiat kuulostavat ihan järkeenkäyviltä. Kun tutustuu Tegnellin taustoihin, löytyy myös hämäräperäisiä Pandemrix-ostoksia ihan samoin kuin Salmisella ja Puumalaisella. Vaikuttaisi siltä, että kyseiset herrat auttoivat GSK:a dumppaamaan käsiin jäävät rokotteet Suomeen ja Ruotsiin tilanteessa, missä mikään muu maa ei ollut halukas niitä ostamaan
Yritin jo äsken tähän kommentoida, viestiäni ei näköjään julkaista?
En tiedä mikä siinä ylittää rajat, joten en kirjoita samoja uusiksi. Mitään loukkaavaa, henkilöitä yksilöivää tms. siinä ei ollut, mutta jostain syystä viesti jäi "hyväksyttäväksi" eikä koskaan ilmestynyt. Herättää vähän ihmetystä kyllä...
Haluan vain kiittää aktiivisesta keskustelusta, joka on näköjään jatkunut koko päivän. Itse olen ollut pois täältä aamupäivästä lähtien.
Kiitos myös tiedon levittämisestä muualle. Nämä asiat ovat pyörineet toisaalla keskustelussa peräti 20.3. lähtien, mutta ilmeisesti kyseisen palvelun maine estää tiedon päätymisen mediaan. Jospa täältä lähtisi.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap. Otin screenshotit tästä siltä varulta että keskustelu poistuu.
Kiitos! Käytin aloituksen laadintaan linkkeineen sen verran aikaa itsekin, että kyllä se on minullakin muualla tallessa.
Tuntuu hullulta olla luomassa ja levittämässä tällaista keskustelua. En voi tehdä tätä kuitenkaan somen puolella omilla kasvoillani, sillä se voisi vaikuttaa töihini. En halua leimautua hulluksi omilla kasvoillani, sillä tiedän etten sitä ole. Täällä saatu leima ei haittaa. :)
Mitä esittämästäni kuviosta seuraa? Ainakin se, että lääkärit ovat THL:n nimissä väittäneet koulujen aukaisua turvalliseksi, vaikka taustalla on oikeasti halu tehdä rahaa sairastuneilla ihmisillä. Se on erittäin epäeettistä.
Rokotebisnes sinänsä ei ole kiellettyä tai paheksuttavaa. Usein tutkimuksiin liittyy myös riskejä, joista tutkimushenkilöt ovat tietoisia. Nyt ei ole kyse kuitenkaan siitä.
Tässä luodaan nyt ensin tarve ja sitten tuodaan markkinoille lääke. Tarve luodaan valehtelemalla kansalle, että turvallista on.
Ap
Onko psykoottiseen päähän juolahtanut kertaakaan, että täydellisessä juonessa rokotteet olisi toki keksitty jo ennen viruksen liikkeellelaskua?
Sillä olisi varattu jo valtionpäämiehille, eikä tämmöisiä Venäjän ja Britannian ministereiden sairastumisia pääsisi tapahtumaan.
Mutta joo. Sehän ei mene läpi pajsusta foliosta
Mistä tiedät ettei ole jo keksitty? Koka on todistanut ettei ole jo keksitty? Näin on vain sanottu. Kaikki sinökin uskot.
Halutaan vaan esin enemmän tartuntoja ja sitten rokote kehiin pelastavana enkelinä. Sen jälkeen KAIKKI ottaa sen koska se on NIIIN hyvä. Ja massit tulee tilille.
-ohis-
Kannattaa muistaa että käsky on tullut maailmalta. Mikrotofian BG etunenässä vaatimassa nokotuksia. Muut suuret rahoittajat (olisiko "Surus" yksi heistä) ovat kulisseissa. Näissä jutuissa on hyvä että kansa kohdistaa vihansa pariin omaan hallitsijaansa. Kurroption mittakaava jää silloin huomaamatta.
Hyvä että palstalla herätään nyt huoleen, josta olen kuukausia kirjoittanut.
Niin läpinäkyvää että Netflixiin tuli se Pandemia-sarja. Tuntuu että kukaan muu ei näe mitään epäilyttävää siinä, että sarja tehtiin just ennen nykytilannetta.
Yliksen oikeaa nimeä ei saa mainita täällä, kekustelu poistuu heti!
Up