Että tälläinen vappu minulla :(
Lapset mummilla. Pitkästä aikaa alkoa. Ensin kivaa, sitten hukkasin lompakon, tuli riitaa kaverin kanssa, kusaisin kotimatkalla housuun, mies suuttui ja nyt karmee morkkis! Että hyvää vappua vaan!
Kommentit (36)
Miehen pitäisi lohduttaa, eikä suuttua! Sano siitä hänelle kun tilanne rauhoittuu.
Paljon olet kerennyt tehdä! Heti aamustako aloitit? Tänään on Vappu.
Useinhan nuo lomat tuppaa menemää reisille,kun ladataan odotuksia paljon sille omalle ajalle!
Noh,kaatunutta maitoa kannata enää itkeä,vaan pää pystyyn ja ensi kerralla selvemmin!
Jokainen mokaa joskus!
Sä kuule viel naurat tolle joskus myöhemmin... mut oma vikashan tuo on... ois varmaan kannattanu ottaa pari driksua vähemmän mut myöhästä se nyt on itkee... eiku leuka pystyyn ja ettenpäin
Olet hirmu tehokas. Minä vasta suunnittelen miten päiväni menisi pilalle.
Säälin ap:n miestä, vaimo virtsaa housuihinsa kun on niin jurrissa vappuna. Ja varmaan on ollut laadukkaat jutut apllä kun tuossa kunnossa on siellä juhlissa sönköttänyt. Miehen häpeä omaa puolisoaan kohtaan on kiva pala niellä...menee varmaan aikaa ennen kuin haluaa tuollaiseen haahkaan koskea. Aikuisessa iässä oleva nainen ja tuossa jamassa, ei kyllä paljoa hymyilyttäisi tuon todistaminen. Jos ei edes eritteitään kykene pidättämään juhliessaan, niin voi arvioida kyseisen leidin laatua..
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi lohduttaa, eikä suuttua! Sano siitä hänelle kun tilanne rauhoittuu.
Tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Säälin ap:n miestä, vaimo virtsaa housuihinsa kun on niin jurrissa vappuna. Ja varmaan on ollut laadukkaat jutut apllä kun tuossa kunnossa on siellä juhlissa sönköttänyt. Miehen häpeä omaa puolisoaan kohtaan on kiva pala niellä...menee varmaan aikaa ennen kuin haluaa tuollaiseen haahkaan koskea. Aikuisessa iässä oleva nainen ja tuossa jamassa, ei kyllä paljoa hymyilyttäisi tuon todistaminen. Jos ei edes eritteitään kykene pidättämään juhliessaan, niin voi arvioida kyseisen leidin laatua..
Mieskin alkaa jo leppyä ja lapset tulee kohta. Sen siitä saa kun juo kolmen vuoden tauon jälkeen samaan tahtiin kuin muut. Tuskin koskaan nauran tälle :( Mies sanoi, että tympeetä, kun saadaan lapset hoitoon, niin vaimo tantuu kaksivuotiaan tasolle. Ja niinhän siinä taisi käydä. En taida juoda enää koskaan...
Eikös tämä sama käynyt viime vappunakin? Tai jonain lapsivapaana viikonloppuna? Saman tarinan olen lukenut ennenkin. Vai sählääkö monikin näin?
Vierailija kirjoitti:
Housut olivat vähän tiukat, kun yritin pissiä puskaan. Ja mieskin yritti nappia auki, mutta vahinko kävi. Tajuan että on NOLOA.
Nyt kyllä nauratti sinun kohtalo, varsinkin kun ite eilen marisin, etten pääse ikinä mihinkään, vaan homehdun lapsen kanssa kotona hamaan tulevaisuuteen. Oikeesti asia ei edes oo noin, mutta kunhan kiukuttelin. Tuon lopputuloksen takia oon kuitenkin ihan tyytyväinen, etten lähteny kaikesta huolimatta mihinkään.
Yritä ap kuitenkin jaksaa! Sinulla on nyt tosiaan morkkispäivä menossa ja serotoniinitaso alhaalla ja univelka painaa ja varmaan huono olo muutenkin. Luulen, että naurat tuolle jo kahden viikon päästä! :) Eikä tuo oikeesti ole edes paha! Ennemminkin minusta on "hienoa", että käytät alkoa selvästikin niin vähän, ettei sinulla ole hajuakaan omista rajoistasi.
Kenellekään ei kuitenkaan sattunut mitään, joten älä huoli, elämä vaan joskus näyttää takapuoltaan! :)
Eniten tässä sadussa ärsyttää se, että näyttää siltä, että et piittaa koronarajoituksista pätkän vertaa.
Lopeta kokonaan alkoholin käyttö, niin ehkä ensi vappu on kivempi.
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä sadussa ärsyttää se, että näyttää siltä, että et piittaa koronarajoituksista pätkän vertaa.
Kuka jaksaa olla koko ajan kotona vain koronan vuoksi?`ERI
- on lapsia
- on kavereita
- on puoliso
Ei sulla ainakaan ole varaa valittaa yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Paljon olet kerennyt tehdä! Heti aamustako aloitit? Tänään on Vappu.
Hän on tehnyt tämän saman aloituksen useina vappuina.... jos oikeasti olisi tuon tehnyt nukkuisi kännejään edelleen.
Älä ap huoli.Minä otan harvakseltaan Alkoa, mutta sitten kun otan, niin yleensä se maistuu niin hyvälle, että tulee juotua perskännit.Viimeksi tuli nukahdettua vessanlattialle ym. Pää pystyyn! ☺️
Siis paljonko sä oikein joit? Eihän alkoholista ole enää mitään iloa sen kolmannen/neljännen lasin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis paljonko sä oikein joit? Eihän alkoholista ole enää mitään iloa sen kolmannen/neljännen lasin jälkeen.
Miehenikin jo pyyteli anteeksi, että oli ostanut minulle niin monta drinksua. Ei hänkään tajunnut, että en ole kolmeen vuoteen juonut. Kaverin kanssa on jo sovittu. Pissajuttu varmaan nolottaa hautaan asti :( t:AP
Kello on vasta puoli yhdeksän.