Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty ostamaan mitään normaalia ruokaa, ahmin kaiken. KAIKEN!

Vierailija
30.04.2020 |

En tajua mikä minulla on. Joudun elämään käytännössä kaurapuurolla, pakastevihanneksilla, pavuilla ja ilman rasvaa popatuilla popcorneilla.
Jos ostan mitään muuta, syön kaiken kerralla. Syön paketin hapankorppujakin kuivilteen, jos sellaisen ostan.

Nyt erehdyin ostamaan tuoretta ruisleipää, hummusta ja tuoreita vihanneksia, joista tein voileipiä. Ja meni kaikki. En vaan pysty lopettamaan syömistä. Ahmin kaiken terveellisenkin. Ahmin hedelmät, ahmin vuoallisen "normaalia" ruokaa, ahmin leivät, ahmin kaiken. Joskus ahmin sitä kaurapuuroakin.

Tätä tapahtuu vain kotona. Ihmisten ilmoilla, valvovien silmien alla, pystyn syömään normaalin annoksen. Mutta silloinkin, jos jään yksin huoneeseen herkkujen kanssa, niin salaa ahmin niitä.

Yritin vuoden verran elää niin, että syön vaan kaiken mitä mieli tekee. Olin katsellut intuitiivisen syömisen videoita. Mutta kun aloin siirtyä ylipainon puolelle, oli pakko lopettaa.

Alkaa olla aika epätoivoinen olo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos et ole edes ylipainoinen, tuskin ongelma on merkittävä.

Vierailija
2/3 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi, olen samantyylinen (en yhtä paha onneksi). En voi ostaa mitään herkkuja varastoon, koska ahmin ne heti. Muuta ruokaa pystyn onneksi säilyttämään. Syömishäiriöhän se on, ehkä sun pitäisi mennä psykologille tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä ahmimishäiriö. voisin kuvitella, että terapia auttaa sillä ahimimishäiriö on yks suomen yleisimpiä syömishäiriöitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi