Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintö asiaa

Vierailija
30.04.2020 |

Mites oletteko joutuneet ” taisteluun” perinnöstä? Itselle tulee ekana mieleen, että kun olen ostanut/lahjoittanut vanhemmilleni huonekaluja ja muita kodin tavaroita siinä uskossa, että heidän pois mennessä he ehkä jättävät ne minun lapsilleni. Meitä on useampi sisar perheessä ja pahoin pelkään, että he vievät talosta kaiken minkä irti saavat.
Olen huomannut myös että äitini antaa lahjoittamiani tavaroita sisaruksilleni kysymättä minulta ensin ja olen tästä äidilleni sanonutkin, että tämä loukkaa minua.
Lopetin vanhempieni ” lellimisen” kun yhä useampi antamani tavara siirtyi äitini toimesta sisaruksilleni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjahan on aina lahjanantajan omaisuutta. Siksi lahjanantaja saa päättää, mitä sillä tehdään.

Vierailija
2/3 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä ylipäätään olet antanut vanhemmillesi tavaroitasi? Pyysivätkö he niitä? Jos antaa jotain toiselle, niin se on sitten sen saajan tavara ja hän saa päättää, mitä itse sillä tekee. Lainaksi annettu on eri asia ja siitä voi tehdä vaikka lainaussopimuksen osapuolten välille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kirjallinen sopimus, johon 2 todistajan allekirjoitus, että kaikki mitä olet sinne antanut, ovat vain lainassa kuolemaan asti ja ettei niitä saa antaa muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme