Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Migreenioireista. Minulla oli viime yönä kamala tunne

Vierailija
30.04.2020 |

päässä. Ei ensin juurikaan särkenyt, mutta tuntui kuin aivot tai suonet räjähtää. Kauhea paineen tunne siis. Otin lopulta migreenilääkkeen ja sen avulla sain nukuttua kun olo helpotti. Onko kellään ollut vastaavia migreenituntemuksia? Itselläni ole eka kerta kun alkoi näin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/6 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tuollaista.

Mulla oli sellainen näky, että oli kuin suorakaiteen mukaisia lappuja viistottain ylös ja alas. Yritin katsoa kelloa, muttei se oikein onnistunut, kun lähelle koko näkökenttä oli niitä täynnä. Kun katsoi kauemmas, ne olivat pienempiä.

Joo, migreenissä puhutaan sahalaitakuvioista. Mulla ei oo ollut tällaisia, vaikka migreeni jo 20 vuotta.

Mutta toivottavasti tuo sun oli migreeniä. Onneksi sullakin meni ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietääkseni migreenin alku on että sahalaidat tulevat silmiin .Et siis näe koko silmillä sitten alkaa särky.Tosin en tiedä muiden vaivoista .Anoppi aikanaan vioitti niskansa ja kärsi todella kovista säryistä ja joutui olemaan pimeässä huoneessa maaten koska oksensi paljon.

Vierailija
4/6 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietääkseni migreenin alku on että sahalaidat tulevat silmiin .Et siis näe koko silmillä sitten alkaa särky.Tosin en tiedä muiden vaivoista .Anoppi aikanaan vioitti niskansa ja kärsi todella kovista säryistä ja joutui olemaan pimeässä huoneessa maaten koska oksensi paljon.

Olen 2. Mulla on se kumma, että ei tullut ollenkaan päänsärkyä.

Vierailija
5/6 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ollut paineen tunnetta, myös yhtäkkisiä rajuja vihlauksia päässä, kiertohuimausta, näköhäiriöitä täydellisestä sokeudesta ihmeellisiin valoläikkiin ja kaikesta heijastuviin valomaisiin tuplakuviin, kyvyttömyyttä ymmärtää toisten puhetta ja kirjoittaa, raajojen ja kehon toisen puolen puutumista...jne. Ihan todella ihmeellisiä oireita. Migreeni on oikeasti pelottava sairaus. 

Vierailija
6/6 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä verenpaine noussut jos söit jotakin esim.tosi suolaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi