Katkaisen välit ihmisiin, jotka eivät päästä lapsiaan kouluun 14.5.
Kommentit (19)
Tämä. Ja vaikka se olisi oma sisko, sittenpä on minulle kuollut sisko.
Hyvä, koska minun lapseni eikä perheeni ole missään tekemisissä viruslingoissa tahallaan lapsiaan uittavia ihmisiä.
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
No eihän siellä ole kuin juurikin mainostetut ongelmaperheiden kakarat.
Sama, mutta toisinpäin. En todellakaan aio viettää aikaa välinpitämättömän roskaporukan kanssa. Kaikki järkevät pysyvät kotona.
Hysteerisetämmät tuhoavat tämän maan ja samalla omat lapsensa.
Ok. Ihan mitä sä kultamussukka haluut. Ei mua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, koska minun lapseni eikä perheeni ole missään tekemisissä viruslingoissa tahallaan lapsiaan uittavia ihmisiä.
Samaa olin tulossa sanomaan.
En ole pystynyt käymään facessa koronaepidemian aikaan lainkaan kun en pysty lukemaan koronadenialistien juttuja. Niistä tulee niin paha olo, että olen alkanut välttelemään paikkoja joissa heidän juttuihinsa on vaarassa törmätä.
Eipä minua hirveästi haittaa jos sulkevat minut piiriensä ulkopuolelle.
Sinun tyyppisten ihmisten takia aion muuttaa pois Suomesta. Tämä koronaepidemia on tuonut esiin ihmisten ksipäisyyden.
Miten te jaksatte mennä noihin provoihin aina vaan?
Eikö teillä ole yhtään medialukutaitoa?
Vierailija kirjoitti:
No eihän siellä ole kuin juurikin mainostetut ongelmaperheiden kakarat.
Kummallinen asenne.
Eli heijastat oman pelkosi ja epävarmuutesi toisiin. Meillä pysytään kotona, mutta ei todellakaan vihata niitä jotka menevät kouluun. Tekemisissä ollaan puhelimen kautta.
Ompahan kouluissa väljempää :) ei haittaa!
Riskiryhmään kuuluvat vanhemmat saavat lääkärintodistuksella lapselleen vapautuksen koulusta.
Meilläkin on oikeus elämään.
Tosin, emme anna lapsiemme tavata koulussa käyviä lapsia tai ylipäätään ketään muitakaan.
Eristys jatkuu meillä.
Sääliksi käy panikoijien lapsia :( . Tottakai jos on oikeasti riskiryhmää, se on eri asia, mutta jos vanhemmat vaan ovat niin peloissaan, kaikesta, eivätkä siksi päästä lapsiaan kouluun/mihinkään... lapsiraukat
Sama. En kaipaa hyvesignaloijia ystäviksi.