Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko republikaani vai demokraatti? (Testi)

Vierailija
30.04.2020 |

Ite sain 100% republikaani.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% republikaani. Yaaaass!!

Vierailija
22/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen anarkisti. Valtiota tai jumalia ei tarvita ihmisten välille päsmäröimään.

Yleisestikään mitään muuta lakia ei tarvittaisi kuin varkaiden, tappajien ja väkivaltaisten ihmisten eristys tai poisto.

Aina kun luodaan laki, niin elävä olento on sellainen että sillä on tapana valua säännön läpi tai yli kuin vesi.

Antaa ihmisten itse luoda tasapainonsa.

Et sinä ole anarkisti.

Anarkia tarkoittaa sitä, että väkivaltaisin ihminen alistaa muut tahtoonsa. Naisille ei ole muuta sijaa kuin raisk*tuksi tuleminen.

Ei vaan anarkisti korjaa tieltä raadon pois itse. Ei anarkisti soita tiepalvelulle raadosta.

Hän tekee itse tai jättää tekemättä.

Sellainen on kuule anarkisti. Hieno seppä jo syntyessään.

Ei anarkisti tarvitse ylimääräistä tahoa kertomaan että ylinopeutta ei saa ajaa. Anarkisti kyllä osaa itse ajaa ilman muiden neuvoja ja että vielä maksaisi näille ylimääräisille tahoille korvausta sakkojen kirjoittelusta.

Talla pohjaan pojat, niin että mummolla soi. Niinhän se vanha sanontakin meni.

Sain tällä kertaa testistä communist vastauksen.

Eli republikaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaa nero on tuhonnut USA:n talouden.

ELI

Missä on 13 biljoonaa? Kolme miljardia miljoonaa??

Ei näy paljon muualla, paitri republikaanien tileillä.

Selitä tämä???

Mihin hävisi nuo rahat. Rahat, joita ei edes ollut FED teki ne.

Sitä kysyy maailman pankkikin..

Vierailija
24/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reb porukoilla.

Siellähän ne.

USA on alimmassa rappiotilassaan koskaan historiansa aikana.

Valkoisessa talossa huseeraa mafiapäällikkö. Mukanaan lakimiesarmeija.

Vierailija
25/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakaa nero, ei uskonut omien tiedustelupalvelujensa neuvoja.

CIA kertoi, että Kiinassa on virusepidemia jo joulukuussa.

Vakaa nero ei uskonut.

Vakaa nero väitti että tämä menee ohi, kuin ihme!!

Kaikki on luettavissa USA:n tiedoitusvälineistä.

Usein älykkäät esittää tyhmää.

Tyhmät uskoo.

Älykkäillä on tapana tulla sanomaan muille miten pitää elää, että älykkäät saisivat suurimman hyödyn itselleen.

Siksi äänestän aina aku ankkaa enkä älykkäitä.

Vierailija
26/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nero esittää hölmöläistä.

Yksikään siivooja tai maajussi ei ole aloittanut maailmansotia tai keksinyt atomipommeja.

Meidän joukossa on paljon älykkäitä ihmisiä huseeraamassa yhteistä hyvää tärviölle.

He kyllä osaavat hienoja sanoja ja esiintyä reiluina. Taustalla he vain haluavat muiden rahat ja pitävät itseään muita parempina. Ei heille kelpaa kumppaniksi vähemmän älykäs.

Vierailija
27/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs nero esittää hölmöläistä.

Yksikään siivooja tai maajussi ei ole aloittanut maailmansotia tai keksinyt atomipommeja.

Meidän joukossa on paljon älykkäitä ihmisiä huseeraamassa yhteistä hyvää tärviölle.

He kyllä osaavat hienoja sanoja ja esiintyä reiluina. Taustalla he vain haluavat muiden rahat ja pitävät itseään muita parempina. Ei heille kelpaa kumppaniksi vähemmän älykäs.

Näitähän on yliopistot täynnä ja myös päättäjinä.

Milloin maajussi tai siivooja saisi päättää asioista.

Ei maajussi päästäisi lapsia kouluun viellä. Ei viellä sentään.

Vierailija
28/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti.

Vierailija
29/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Òlisin hyvin huolissani rakas lukija, jos sinä hyvä ihminen pidät itseäsi älykkäänä.

Silloin olisin hyvin huolissani muiden puolesta. Läheistesi puolesta.

Et varmasti itsekään tiedä mitä olet huseeraamassa muiden kustannuksella.

Vierailija
30/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti.

Pidät itseäsi luonnollisesti älykkäänä vai ?

Vierailija
31/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ryöstö, mitä on historiassa tehty, tehtiin juuri USA:ssa.

Meni näin:

Fed voi laskea lisää rahaa, vaikka sitä ei olisi vastikkeena mihinkään.

FEd laski 13 miljardia miljoonaa kolmen kk aikana.

Siitä 3 miljardia miljoonaa on hukassa.

Eli ei tiedetä, missä se on.

Valkoisen talon oranssi mies, Capo dutti Di Capi puhalsi sen.

Tätä ei voi todistaa..vielä. Koska Capo dutti Di Capi on vaihtanut FBI:n ja CIA:n päälliköt.

Omiksi miehikseen.

Vierailija
32/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tilanteessa, mikä on mahdollista vain diktatuureissa. Kansa höynäytetään, erilaisilla keinoilla joista tulen laittamaan linkit, äänestämään jotakin. T jokin on Kremlin suosikki. Miksi??

Koska Trump on -86 jäänyt kiristykesn kohteeksi järjestäessään Miss Maailma kisaa Moskovassa. Faktat on netissä.

No..ruuveja kiristettiin.

Kaikki menee Putinin pöytään.

Sekasortoa läntisessä maailmassa. Juuri näin on käynyt..

yksi linkki tähän. jatkan kohta

https://yle.fi/uutiset/3-10067086

Vierailija
33/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen anarkisti. Valtiota tai jumalia ei tarvita ihmisten välille päsmäröimään.

Yleisestikään mitään muuta lakia ei tarvittaisi kuin varkaiden, tappajien ja väkivaltaisten ihmisten eristys tai poisto.

Aina kun luodaan laki, niin elävä olento on sellainen että sillä on tapana valua säännön läpi tai yli kuin vesi.

Et sinä ole anarkisti.

Anarkia tarkoittaa sitä, että väkivaltaisin ihminen alistaa muut tahtoonsa. Naisille ei ole muuta sijaa kuin raisk*tuksi tuleminen.

Tuo kertoo vain sinusta.

Kuvittelet että ihmiset ovat sellaisia että lähtevät raiskailemaan jopa omia mummojaan, jos se ei olisi kiellettyä.

Ei ihmiset sellaista tee. Ei oikeasti tarvita poliisia kertomaan (maksat sille verorahoista) että ei saa lyödä muita.

Ihmiset elää heimoissa ympäri maailmaa ilman erityisiä sääntöjä ihan rauhanomaisesti. Mitä nyt pientä sukurutsaa voi olla, mutta noin muuten ihmisen lajinomaisuuteen ei kuulu ylenpalttinen väkivaltaisuus.

Ai kuten ennen vanhaan intiaanit Amerikassa, jotka kävivät jatkuvasti väkivaltaisia heimosotia?

Missään eivät ihmisheimot elä sulassa sovussa, ellei kaikilla ole yltäkylläisesti tilaa ja resursseja ympärillään.

Lisäksi muutaman kymmenen ihmisen heimo on aivan eri asia kuin satojen tuhansien tai miljoonien ihmisten metropolit.

Suomessa jos eläisimme anarkiassa, töpselistä ei tulisi enää sähköä, hanasta vettä, älypuhelimella ei tekisi mitään, eikä ruokaa saisi kaupasta koska ruokaa ei enää kuljetettaisi, eikä kauppojakaan olisi enää olemassa koska joku olisi polttanut ne maan tasalle.

Anarkia on ihq fantasia, mutta todellisuudessa se johtaa tasan vain ja ainoastaan väkivaltaiseen diktatuuriin.

Vierailija
34/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on ottanut yliotteen Lähi-Idässä. Miksi?

Koska Trump vetäytyi.

Miksi?

Putin in Saudi-Arabian kanssa tehnyt sopimuksia.

Miksi?

Koska Trump vetäytyi.

Putin pelaa Syyrian kanssa ja myös Turkin kanssa.

Miksi?

Koska Trump vetäytyi.

Yhteenveto:

Putin hallitsee Lähi-Itää.

Miksi??

Hyvä kysymys.

Miksi Trump on presidentti??

Tässä on ydin...

Vierailija
35/35 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole anarkisti.

Tuo kertoo vain sinusta.

Kuvittelet että ihmiset ovat sellaisia että lähtevät raiskailemaan jopa omia mummojaan, jos se ei olisi kiellettyä.

Ei ihmiset sellaista tee. Ei oikeasti tarvita poliisia kertomaan (maksat sille verorahoista) että ei saa lyödä muita.

Ihmiset elää heimoissa ympäri maailmaa ilman erityisiä sääntöjä ihan rauhanomaisesti. Mitä nyt pientä sukurutsaa voi olla, mutta noin muuten ihmisen lajinomaisuuteen ei kuulu ylenpalttinen väkivaltaisuus.

Ai kuten ennen vanhaan intiaanit Amerikassa, jotka kävivät jatkuvasti väkivaltaisia heimosotia?

Missään eivät ihmisheimot elä sulassa sovussa, ellei kaikilla ole yltäkylläisesti tilaa ja resursseja ympärillään.

Lisäksi muutaman kymmenen ihmisen heimo on aivan eri asia kuin satojen tuhansien tai miljoonien ihmisten metropolit.

Suomessa jos eläisimme anarkiassa, töpselistä ei tulisi enää sähköä, hanasta vettä, älypuhelimella ei tekisi mitään, eikä ruokaa saisi kaupasta koska ruokaa ei enää kuljetettaisi, eikä kauppojakaan olisi enää olemassa koska joku olisi polttanut ne maan tasalle.

Anarkia on ihq fantasia, mutta todellisuudessa se johtaa tasan vain ja ainoastaan väkivaltaiseen diktatuuriin.

Kuten luonnossakin. Apinalaumat on äärimmäisen väkivaltaisia. Lukuisat kerrat apinalaumat on aloittaneet maailmansotia. Myös muurahaisten meno on äärimmäisen väkivaltaista.

Siellä älykkäin voittaa ja älykkäin on aina voimakkain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme