Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtikuun " helistimet"

03.07.2006 |

Terveppä terve!

Testailen tässä löytyykös sellaisia paljon, jotka olisivat " pudonneet" tuolta maalismurmeleista. Joko olisi aika laittaa pino pystyyn huhtikuun " helistimille" ?

Eli siis sign-in kaikki huhtikuuhun 2007 vauvelia toivovat :)

ps. en tiijä miten tää homma normaalisti toimii, kun olen vielä niin uus, mutta eikös se näin mene, että joku laittaa pinon pystyyn ja siitä se sitten lähtee. vai?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan Huhtikuun helistimiin.

Toista lasta toivotaan, yritystä takana viisi kiertoa. Viime lauantaina täti kurvasi paikalle ja nyt toivotaan huhti-vauvaa.

Se olis mulle sit niinku 30 v. lahja samalla. =)

Mies on vm. 74 ja minä siis vm. 77. Asutaan Päijät-HÄmeessä ja meillä on poika 03/04, koira ja kaksi kissaa.

~kettu-äiti~

Vierailija
2/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa samat mielessä ;) Josko siiheks saataisi jotain aikaseksi. Ei ole kamuja samassa tilanteessa, niin josko tänne saisi purkaa tuntemuksia :)

Kuullaan!

t:pinja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuilin jo viime viikolla huhtikuisia, mutta sillon ei vielä ollut tunkua :) Hyvä kun nyt saadaan jo vähän porukkaa kasaan.

Mulla on jo kp 9/27-30. Eli ovis olis toivottavasti tossa ens viikonloppuna. Tikut on käytössä, vaikka on vasta kolmas yrityskierros, koska kierto heittelee hieman. Yleensä kuitenkin 29 tai 30 päivää.

Meillä ei töissä ole netti toiminut perjantaina eikä tänään. Viikonloppuna en taas ehtinyt koneelle, joten oli kovasti taas viestejä luettavana. Maaliskuisissa oli käynyt oikein plussa-aalto. Se antaa positiivista mieltä, kun muut plussaa. Tosin ei ehkä jos olisi yrittänyt pitkään.

Pistetään nyt sitten vilkaat keskustelut pystyyn tänne huhtikuisiin. Eiköhän meitä eksy tänne pian muitakin.

Laru

Vierailija
4/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen 29v. ja mies pian 30v. Meillä ennestään yksi poika 4v. Vantaalla asutaan.

Laru

Vierailija
5/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiks, me ollaan vasta ekaa kertaa yrittämässä ja oon ihan pihalla kaikista jutuista mitä pitäis tietää ja tehä.. Mittailla lämpöä ja tutkia limaa?!? Nyt olis vissiin aika ja kauheet paineet. On kait sitä ekakertalaisen jännitystä. En ikinä ajatellu että seksistä tulis tällasta taiteilua :)

Vierailija
6/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tampereelta 24 v. molemmat

Vierailija
7/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, olin tuossa pinoa tehdessäni niin intopiukalla liikkeellä, että jäi oma esittely:

Minä 25 mies 31

Ensimmäistä toivotaan

Yritys aloitettu 05/06 (eli ihan justiinsa)

Etelä-Suomessa asustellaan

Niin, ja tervetuloa kaikille huhtikuun helistimiin :)

Vierailija
8/42 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta ei helmi eikä maaliskuussa vauvaa tule niin ehkä sitten huhtikuussa,ja on muuten paljon kivempi kuukausi vauvan kanssa kuin noi edelliset kuukaudet:) Jotain positiivistä:)

Mulla siis menoillaan nyt 6/31 joten ei vielä mitään hätää mihinkään suuntaan. Mua vaan niin huolettaa tämä että kun ei tule raskaaksi kun edelliset lähtivät niin helposti. kokoajan mietin että mitäs jos en enää tuukkaan raskaaks vaikka tosiasiahan on se että kaksi kuuta tässä vasta menny ja ekassa ei ollut edes sillee yritystä kuhan nyt jonkun verran kokeiltiin miltä tuntuu olla ilman ehkäisyä ja viime ovis meni ohi totaallisesti kun miestä ei yhtään saanut mukaan kun häntä ei nyt haluttanut sillä hetkellä...ei tajunnu että sitä harrastetaan silloin kun aika on eikä vasta viikon päästä..Nyt olen pitänyt pienen biologian kurssin ja on itse sanonut että sitten oviksen aikaan hommaillaan kovastikkin:) katellaan nyt sitten miten siinäkin käy.

Kun kerta muutkin ovat tässä esittäytyneet niin esittäydyn minäkin vaikka varmaan joku taitava atk nero tekee sen listan esittelyineen päivineen erikseen.

Olen siis 23v ja mieheni 26. Meillä on 2v1kk vanhat kaksoset tyttö ja poika ja asumme helsingissä. Kolmas yrityskierto lähtee siis nyt käyntiin ja edelliset siis tulivat jo ekasta,olivat meinaa ylläri vauvoja meille aikoinaan:)

martina 6/31

Vierailija
9/42 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!

eli ilmoittaudun näihin huhtikuuhun vauvoja toivoviin. meillä on jo yksi lapsi, toisen yritys alkanut juuri. kovasti jännittää ja stressaa, että jos toisen yrityksessä tulee jotain ongelmia. nyt kp 3/???.

kiva, että on tällainen vertaistukiryhmä!

Vierailija
10/42 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa kp3/28-29 ja olin jo aika varma, että viime kierrossa tärppäs, mutta mutta...

Niin niitä oireita vaan kehittelee ja sit tulee alas korkeelta ja kovaa!

Tosin tissit on edelleen kipeet, mutta sekin voi liittyä menkkoihin...

Meillä toinen lapsi toiveissa, esikoinen täyttää syksyllä 2v ja hirmuinen vauvakuume on iskenyt keväällä=) Tuntuu, että jokapuolella nään vaan raskaana olevia naisia... onko tuttua?!

Kuulumisiin!

Vierailija
11/42 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma tulenko vielä tänne, riippuu tuosta ovulaatiosta. Eli jos se tulee 9.7. tai myöhemmin niin sitten pinoudun tänne piinailemaan :) Kp 14 jo menossa mutta kierto ollut yli 30 pv, yleensä sellaista 31-36pv.

Vierailija
12/42 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breite, myös minä näen koko ajan vauvamasuja. Tosiaan tuntuu, että raskaana olevia naisia on nyt oikein ennätysmäärä täälläpäin :) Miestäkin oikein usutan katsomaan vieraita naisia, kun sanon hänelle " katso miten ihana masu" ;)

No, toivottavasti olisi pian tässäkin masussa vauva.

Ei vielä mitään kummempia kuulu tännepäin, kun odottelen sitä ovista. Jos sais tässä kierrossa tikkuun selvät viivat. Siis ovistesti tikkuun ja tietysti myös siihen raskaustestitikkuun.

Laru

Vierailija
13/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu kanssa että kokoajan kadulla tulee vastaan raskaana olevia naisia. Sitä kun niin kovasti toivoisi itsekin olevan. Tää edellinen kierto oli aika pettymys, olin niin varma että olis tärpännyt, mutta ei...

Varasin eilen ajan gynegologille, ihan vaan peruskäynti ja aion kyllä puhua kun mulla on vähän vaihteleva kierto että olisko jotain keinoa parantaa mahdollisuuksia. Olen käyttänyt niitä Acon testejä ovulaatio- ja raskaus-, mutta nyt meinasin tilata mammaksi-sivuilta testejä, onko kokemuksia niiden eroista?

Tää onkin kiva paikka,kun on MONTA samanhenkistä ihmistä ja kuulee erilaisia tarinoita.

Kaksi herätystä ja sitten alkaa 3 viikon loma, jihuu!

Vierailija
14/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

^up

Vierailija
15/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla oli mahdollisuus tulla tähän perheeseen viime lokakuusta saakka, mutta nyt on ollut muutama kuukausi ehkäsyä. Kaikki muut silloin kuumeilleet " tutut" taitavatkin olla jo plussanneet. Onnea vaan :-)

Nyt palailen hiljakseen palstalle ja odottelen josko kolmannen vauvan olisi tarkoitus tänne vielä tulla. Varsinaista yritystä ei siis ole (ainakaan miehen puolelta) mutta ehkäisyäkään ei siis ole käytössä joten tulee jos tulee.

Tänään kp 1/? Toivottu la 11.4.

-Babyunelma-

Vierailija
16/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen vain ja ainoastaan raskaana olevia naisia tai sitten ainakin kuvittelen heidän olevan. siis ei tarvii olla ku pieni pömppis niin heti aatteleen että ahaa,toikin oottaa vauvaa. Isoja mahoja katsellessa meinaa itku tulla silmään on se vaan niin ihanaa. Ku aattelee niitä liikkeitä ja kaikkea sitä mitä siihen raskauteen nyt kuuluukin,paitsi oksentelu:)

Mulla alkaa tulla jo ihan turhautuminen vaikka kolmas kierto vasta alkaakin. Mä olen jo melkein vihainen itselleni ja miehelleni kun ei onnaa. Mähän sain toukokuun lopulla aikaisen keskenmenon joten raskaaksi tulen kyllä mutta silti ottaa päähän kun se ei onnistunut ja viime kierrosta ei tullut yhtään mitään.

Nyt on kp 8/31 ja ovis hommat osuu just varmaan ens viikon alkuun,mikä sopii sinänsä ihan hyvin kun viikonloppuna mennaan duunikaverille viikonlopuks niin ei siellä varmaan hirveesti pysty hommailee,kun saunaankin pitää mennä naisten kera ja nukutaan natisevalla levitetyllä sohvalla:)

no nyt täytyy rupee nukuttaa noita meidän entisiäkin lapsia:)

martina 8/31 ja 2x 2v1kk...

Vierailija
17/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekeekö kukaan sitä la listaa? Mä en sitä osaa tehdä,hyvä kun osaan tänne kirjoittaa:) Mutta jos joku haluaa iltapuhteikseen sellaisen väsätä niin kivahan se olisi:)

Vierailija
18/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee 15 minuuttia :)

Vierailija
19/42 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta kovasti haaveillaan, varsinkin minä... Nyt ekaa kuuta yritetään, ja mä jo mielestäni oon raskaana ja mahakin muka pömpöttää.... Kaikkea kai sitä näkee / tuntee kun oikein toivoo. Toivotaan että pian tulis toiveista totta!!!

Vierailija
20/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, mälisäsinkin jo itseni esittelypinoon...

Tässä aamuvirkkuna kelailin, että mites on: uus pino uudelle päivälle, vai pino per viikko? En sit viittiny laittaa uutta huhti-helistimien pinkkaa, kun antaa peipposkan tehdä se, jos tahtoo :)

Eli heippa vain kaikille kanssatovereille! Minä tuolla enskojenkin puolella pyörin, eli siis ensimmäistä yritellään... Kiva kun meitä on näin paljon :) Kaikki siis huhtikuussa kansoittamaan synnytysosastot!