Suomessa syntyi mahtava tsemppihenki ja tekemisen meininki kun rajoitukset aloitettiin - miksi ei nyt jatkettaisi samaa?
Eli etsitään yhdessä ratkaisuja ja vedetään edelleen yhtä köyttä myös tässä vaiheessa, kun rajoituksia aletaan asteittain purkaa.
Miksi tekemisen meininkiä ei nyt jatkettaisi? Opastetaan niitä lapsiamme turvalliseen koulutyöhön ja annetaan kouluille työrauha uusien järjestelyiden tekemiseen lakkouhkien ja älämölön sijaan.
Kommentit (8)
Undulaattimme on riskiryhmää joten kouluun ei mennä.
Avaus on hyvä.
Yhteishenkeä tarvitaan.
Se voi olla kiven takana, mutta selvitään.
Mitä yhteishenki on?
No, se on 1600 luvulta lähtöisin oleva valistus.
Kaikki ihmiset ovat valtiossa saman arvoisia.
Ei ole ikärajoja.
Olemme tulleet takaisin perusasioiden ääreen.
Emme ole alko/narkoperhe, joten lapsemme on paremmassa turvassa kotonaan kuin koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Avaus on hyvä.
Yhteishenkeä tarvitaan.
Se voi olla kiven takana, mutta selvitään.Mitä yhteishenki on?
No, se on 1600 luvulta lähtöisin oleva valistus.
Kaikki ihmiset ovat valtiossa saman arvoisia.
Ei ole ikärajoja.
Olemme tulleet takaisin perusasioiden ääreen.
Yli 400 vuotta sonnanjauhantaa. Ihmiset ei ole todellakaan valtiossa samanarvoisia koskaan olleetkaan. Ja sama meno näyttää jatkuvan aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole alko/narkoperhe, joten lapsemme on paremmassa turvassa kotonaan kuin koulussa.
Lapsen oikeus perusopetukseen menee sinun ylimielisyytesi edelle.
Lapsen oikeus elämään, terveyteen ja erityiseen suojeluun menee perusopetuksen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen oikeus elämään, terveyteen ja erityiseen suojeluun menee perusopetuksen edelle.
Montako lasta Suomessa on ollut sairaalahoidossa tai menehtynyt koronan takia?
Minä en uhraa lastani.