Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Why Women Kill -tv-sarja, muita jotka ihan koukussa tähän? :)

Foxilla maanantaisin
30.04.2020 |

Aivan mahtava sarja, sopivasti mustaa komediaa, tällaista on kaivattu.

Huomaa että tässä saman tuottajan uudessa on samaa nerokkuutta ja nokkeluutta kuin aiemmassa Desperate Housewivesissa.

Minua kiehtoo tuo että ovat saaneet saman talon näyttämään niin uskottavan erilaiselta 60-luvulla, 80-luvulla ja 2010-luvulla. Lisäksi siellä asuvien ja muiden ihmisten vaatteet ja asusteet, kampaukset, sekä autot :)

Sarja ollut niin suosittu, että 2. kausi tulossa. Mahtavaa!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja. Loistavat näyttelijät varsinkin 60 luvun kotirouva. Nauroin makeasti su7hku kohtaukselle

Vierailija
2/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 1963-vuoden kotirouva on paras näistä hahmoista!

Hyväsydäminen ja lempeä, mutta pinnan alla kytee vihaa kun saa kuulla miehensä pettävän kun on muka töissä.

Silti suloista ja aitoa hänen salainen ystävyytensä sen tarjoilijatytön kanssa, kun ensin piti hankkiutua tästä toisesta naisesta eroon mutta nyt pitää enemmän tästä tytöstä ystävänä, kuin koppavasta, selkärangattomasta aviomiehestään.

Jos tämän kauden päätteeksi jotkut hahmoista kuolevat, sarjan nimen mukaisesti, niin alkaakohan ensi kausi uusin henkilöin, samaan tapaan? En malta odottaa :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Tykkään siitä brittimiehestä tuin 60-luvun vaimon ohella.

Vierailija
4/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katoin kerralla kaikki jaksot putkeen, oli todella hyvä. Juoni vain kiihtyy loppua kohden ja toinen kausikin on tulossa!

Vierailija
5/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täykkäri-fanina tykkään täysillä. En voi olla ajattelematta Gabbya kun näen Simonen ja Beth Ann taas on jotenkin Breemäinen. Ja se Simonen aviomies tuo mieleen Orsonin...😁

On kyllä hauska sarja!😍

Vierailija
6/30 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tällaista nokkelasti kirjoitettua draamakomediaa! Tykkään todella!!

Kaikkien ärsyttävien "WeeTee-tyylisten" tositeeveesarjojen jälkeen.

Vierailija
7/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jatkuu Foxilla :)

Vierailija
8/30 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
9/30 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti ensin se 60-luvun punapäinen kotirouva Beth Ann, mutta loppujen lopuksi se hahmo alkoi ylittää kaikki muut ja se on paljon vahvempi luonteeltaan kuin esimerkiksi 2010-luvun tummaihoinen biseksuaali Taylor-lakinainen.

Vierailija
10/30 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin alkaa seurata tätä sarjaa vaikka tarkoitus oli! Voi ei. Vaikutti kyllä lupaavalta mainosten perusteella, löytyyköhän mistään enää kaikkia jaksoja että ehtisi aloittaa alusta?

Vierailija
11/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudusta näkee

Vierailija
12/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa oikein hyvä sarja, jossa kaikkea hyvää sekaisin ja hyvin kirjoitettu introineen ja outroineen! :) Huumoria, rakkautta, jännitystä.....

Vierailija
13/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää sitä Tom Hanksin pallopäistä tyttöystävää! Pilasi myös Big Loven aikanaan.

Vierailija
14/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei tälle ole keksitty mitään typerää suomennosta.

Vierailija
15/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin alkaa seurata tätä sarjaa vaikka tarkoitus oli! Voi ei. Vaikutti kyllä lupaavalta mainosten perusteella, löytyyköhän mistään enää kaikkia jaksoja että ehtisi aloittaa alusta?

Ruudusta löytyy. 

Itse olen alkanut tykätä Simonesta sarjan edetessä. Ja yhdeksännen jakson tappelu niiden kahden sekopään kesken (en viitsi spoilata), oli nerokkaan huvittava. 

Joku kirjoitti siitä, että miten sama talo on muutettu niin hyvin. Minun silmissäni se on muutettu niin hyvin, että voisivat olla kolme eri taloa  (ehkä ovatkin), kun ei niissä niitä yhtäläisyyksiä niin huomaa. Minulle riittää tietoisuus siitä, että esittää samaa taloa eri vuosikymmeninä, vaikken näekään yhtäläisyyksiä, koska eroavaisuuksia on niin paljon. 

Vierailija
16/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti ensin se 60-luvun punapäinen kotirouva Beth Ann, mutta loppujen lopuksi se hahmo alkoi ylittää kaikki muut ja se on paljon vahvempi luonteeltaan kuin esimerkiksi 2010-luvun tummaihoinen biseksuaali Taylor-lakinainen.

Sääli, ettei sitä italialaista ystävätärtä ole ollut enää. Hauska hahmo hänkin.

Vierailija
17/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja oli hyvä ja ajattelin että mahtavaa ettei sitä ole venytetty ylipitkäksi. Nyt jos tulee toinen kausi miten mahtaa käydä laadulle..

Vierailija
18/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt että BethAnnin miehellä oli ollut vieras nainen pedissä, se joka toimi hänen sihteerinään. Karkasi sivuportista talosta ja heidän pedistä kun tämä palasi kotiin tyttärensä kanssa, ja tytär juoksi siitä tuon naisen jättämästä avoimesta portista kadulle ja jäi auton alle ja kuoli. Mies tiesi että se syypää oli tuo nainen mutta antoi BethAnnin ymmärtää että tuo oli hänen syytään, kaikki nuo vuodet. Silti piti tuota naista sihteerinään. Hyvä kun kertoi vihdoin BethAnnille eikä ihme että BethAnn on nyt hyvin vihainen 

Kamala kotka se Naomi joka kiusaa Simonea, vain koska poikansa rakastui tähän.

Jäi jännään kohtaan tämä nyt.

Vierailija
19/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja oli hyvä ja ajattelin että mahtavaa ettei sitä ole venytetty ylipitkäksi. Nyt jos tulee toinen kausi miten mahtaa käydä laadulle..

Toisaalta saman tuottajan luoma Desperate Housewivesikin sai vasta kunnolla vauhtia about 2-5 kausilla, eikä vielä ekalla :)

Viimeiset kaudet 7-8 alkoivat jo olla vähän liikaa.

Vierailija
20/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi jakso jäljellä tätä kautta, ensi maanantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme