Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut bännättiin naurettavasta syystä

Vierailija
30.04.2020 |

"Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja."

Kirjoitin muutama viikko sitten ruskeasilmäisiä koskevaan keskusteluun hyväntahtoisesti, että "itse olen vielä v i n o s i l m ä i n e n, minkä vuoksi minua on useasti luultu aasialaiseksi". Tiedän, että esto tuli juuri tuosta viestistä, sillä se ei mennyt edes läpi (viestin jälkeen ponnahti "Moderaattori tarkastaa viestisi" -ilmoitus) ja kirjoitan palstalle harvoin. Ymmärrän, että nimitys voi olla halventava jollekin toiselle kohdistettuna, mutta puhuin tuossa kohtaa vain itsestäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistinen puhe.

Normaali bannaus. Äärioikeiston valehtelua ei keinoin.

Agenda on kuitenkin selvä..

Bannisi jatkuu..

Vierailija
2/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä bännäysperusteita enää ollenkaan.

T: 45v akateeminen nainen joka ollut mukana keskusteluissa 2000-luvun alusta ja aina kirjoittanut asiallisesti. 2 kertaa bännätty koko historian aikana, molemmat viimeisen kahden kuukauden sisään ja en todellakaan tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugi sivustolla tänään. Paina vaan lähetä-nappia toisen kerran niin ongelma poistuu.

Mut sori. Pilasin loistavan uhriutumistarinasi.

Vierailija
4/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bugi!! Ei ole mitään bännäystä vaan bugi. Sen voi kiertää jättämällä viimeisen lauseen välimerkin pois tai vaihtamalla pisteen jokisin muuksi niin kauan että ohjelma hyväksyy viestin-

Vierailija
5/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bugi sivustolla tänään. Paina vaan lähetä-nappia toisen kerran niin ongelma poistuu.

Tai uusi mode harjoittelemassa? Kyllä täällä silti myös moderoidaan välillä oudosti ja kyseenalaisin perustein.

Vierailija
6/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaan bugi. Eilen minulla tuli puun takaa yhtäkkiä "bänni" joka lähti pois kun kahteen kertaan vain päivitin sivua.

Vierailija
7/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai uusi mode harjoittelemassa? Kyllä täällä silti myös moderoidaan välillä oudosti ja kyseenalaisin perustein.

Mulle tuli tuo viesti kun tsemppasin sitä väkivaltaisesta suhteesta pois pyrkivää naista. Taisin kirjoittaa jotain, että halaus ja tsemppiä ja sydänemojin päälle. Haloo, edes uusi mode ei ole niin tyhmä.

Vierailija
8/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modella on vappusimat tullut nautittua etu käteen.

Vierailija
9/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tuo viesti kun tsemppasin sitä väkivaltaisesta suhteesta pois pyrkivää naista. Taisin kirjoittaa jotain, että halaus ja tsemppiä ja sydänemojin päälle. Haloo, edes uusi mode ei ole niin tyhmä.

Älä nyt yliarvoi modea. Apinakin joka rändomisti painaa enteriä olisi parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan