Miksi koulut eivät aukea jo ensi maanantaina?
Mitä järkeä on odottaa vielä 2 viikkoa? Onko tähän joku syy?
Kommentit (9)
Kestää aikansa ennen kuin hallituksen päätöksen mukaiset tarkemmat ohjeet, lukuvuoden lopun opetussuunnitelmasta, arvioinnista sekä väljyyden järjestämisestä ja järjestelyistä valmistuvat. Ja sen jälkeen koulut tekevät näistä omat toteuttamissuunnitelmansa ja sääntönsä. Ei sitä väljyyttä välttämättä ihan hetkessä tyhjästä nyhjästä, jos ollenkaan.
Koska päätös koulujen sulkemisesta oli tehty 13.5. asti. Nyt vain päätettiin, että etäopetusaikaa ei siitä enää jatketa.
Annettaisko tässä tämä pari viikkoa epidemian hiipua entisestään? Pidettäis rajoitukset voimassa kukin henkilökohtaisesti...
Opettajille ja vsrsinkin Nöykkiön koulun rehtorille, on niin kamalan vaivalloista järjestää opetusta koulussa, joten annettiin vähän aikaa.
Ihan kukin voi mennä itse kokeilemaan, miten helppoa on järjestää opetus hallituksen määräämällä tavalla. Opetusministerillä ei ole minkäänlaista käsitystä koulun arjesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kukin voi mennä itse kokeilemaan, miten helppoa on järjestää opetus hallituksen määräämällä tavalla. Opetusministerillä ei ole minkäänlaista käsitystä koulun arjesta.
Aikuisten, eli opettajien ja muun henkilökunnan pitää olla mahdollisimman vähän tekemisissä keskenään? Mikä siinä on vaikeaa?
Kun odotellaan pari viikkoa, niin ihmiset ehkä rajoittavat vappu- sekä äitienpäiväntapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten, eli opettajien ja muun henkilökunnan pitää olla mahdollisimman vähän tekemisissä keskenään? Mikä siinä on vaikeaa?
Tuu kokeilemaan. Sillä se selviää.
Kestää hetken, kun koulujen pihoille pitää rakentaa välitunteja varten omat karsinat kullekin opetusryhmälle ja merkitä kuhunkin karsinaan turvavälietäisyydet oppilaille.
Syytä olisi ollut avata.