Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Noonni! Uskalsin avata kirjeen. Työkyvyttömyyseläke.
29.04.2020 |
Työpaikkakiusaaminen oli aivan viimeinen niitti. Kouluskiusaamisesta jäänyt traumahäiriö paheni niin että en enää kykene työelämään. Olen niin vihattu nainen että oksat pois.
Tätä kohtaloa hyväsydäminen, kaunis, hyväkäytöksinen, korrekti ja positiivinen ihminen saa. Ikä mulla 29v.
Kommentit (23)
Lucky you.
60v monisairas kovissa tuskissa 24/7. Sain 1/2 tyken muutama vuosi sitten ja se oli paskinta kaikesta, mitään muuta tukea ei sitten saakaan.
Täyttä eläkettä anonut monta kertaa onnistumatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mummo se pruukasi sanoa: heikot sortuu elon tiellä, vahvat sen ku porskuttaa! 😂
Alue: Aihe vapaa
Jaan saman kohtalon. Terapiassa ja pitkällä sairauslomalla traumojen vuoksi. Tsemppiä ap. Nyt ei ainakaan tarvitse jännittää eläkepäätöstä enää.