Lopettakaa se kivijalkaostoksilla käyminen NYT!!!
Ostakaa kaikki paitsi ruokakaupan ostokset vain verkosta ja päästäkää erikoisliikkeidenkin myyjät viimein turvaan koronalta. Kiitos.
Kommentit (12)
Senkun irtisanoutuu. Minä en elämääni rajoita, kun joudun siellä kaupan kassallakin istumaan. Sieltä sen koronan saan, jos saan. Ruokakaupatkin voisi olla kiinni. Sais koko henkilöstön keräämään niitä tilauksia. Miksi ihmisten pitää sinne kauppaan itse päästä?!
Ei kai se erikoisliikkeen myyjän työ ole sellainen kriittinen ala, että sinne työpaikalle pitäisi ihan lain voimin pakottaa? Jos omistaja arvioi järkeväksi niin liike suljetaan. Jos omistaja haluaa pitää auki mutta sinä et halua ilmestyä töihin, niin sinä irtisanoudut, ihan niinkuin kaikki muutkin jotka eivät halua tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut kivijalkoja. Tuskin on kovin yleistä muutenkaan kivijalkaostoksilla käyminen.
Luuletko olevasi hauska?
Ne on ikionnellisia kun ostaa jotain koska he saavat pitää työnsä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut kivijalkoja. Tuskin on kovin yleistä muutenkaan kivijalkaostoksilla käyminen.
KVG niin tiedät mistä puhutaan, dorka.
Ruokakaupassakin voi käyttää itsepalvelukassaa. Ei tarvita ihmisiä istumaan kassalla koko ajan.
Minusta kaikki "ei-kriittiset" firmat voisivat nyt lomauttaa väkensä kuukaudeksi - pariksi ja valtio voisi maksaa kaikille jonkin sortin kansalaispalkan. Se olisi inhimillinen ele.
Jaa että lisää työttömiä ja lomautettuja haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Jaa että lisää työttömiä ja lomautettuja haluaisit?
Lomautettu ei ole työtön. Ja ehkä moni on mielummin lomautettu tai työtön kuin kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupassakin voi käyttää itsepalvelukassaa. Ei tarvita ihmisiä istumaan kassalla koko ajan.
Minusta kaikki "ei-kriittiset" firmat voisivat nyt lomauttaa väkensä kuukaudeksi - pariksi ja valtio voisi maksaa kaikille jonkin sortin kansalaispalkan. Se olisi inhimillinen ele.
Ja miten tämä neronleimaus maksettaisiin?
Kovin on rauhallista töissä nyt. Olen mieluummin töissä kuin lomautettu. Ainakin toukokuu vielä töitä, jos tilanne ei parane, niin vuosiloma ja lomautus sen jälkeen.