Oletteko naiset...
...koskaan jättänee miehen pienen kalun takia tai jättäneet suhteen aloittamatta tämän vuoksi?
Kommentit (11)
Oikeastaan olen. Yhdellä oli sellainen noin 13-14 cm ja tosi surkea tapaus muutenkin. Tuli varmaan kahdessa minuutissa ja minä en saanut mitään. Jäi yhteen seksikertaan.
En ole, tosin olen ollutkin vain kahden miehen kanssa, toisella oli keskiverto ja toisella iso. Mutta mulla on ystävä, jolle iso kalu (keskiverto ei kelpaa) on todella tärkeä kriteeri. Jos se ei täyty, hän jättää miehen.
Onko tämmönen 15cm benis kiva? Naiset ei yleensä saa kokonaan suuhun elleivät ole harjoitelleet :) Eipä kyllä kukaan ole ikinä valittanut ja moni on kehunut enemmänkin muita taitoja, kuten sormettamista ja nuolemista joilla saan naiselle kuin naisellekin orgasmin. Ja tähän kun lisää vahvan, mutta romanttisen persoonan niin jostain syystä tuntuu vähän liiankin helpolta olla naisten kanssa. Kun kaikki nuo tapahtuu itselle automaattisesti, niin en edes stressaannu siitä vaan pikemminkin tykkään itsekin, että saan antaa suuseksiä ja hellyyttä. Sen panemisen lisäksi. Parasta on myös hetken touhuamisen jälkeen katsoa naista silmiin ja silitellä poskea sekä hiuksia, saan siitä ihmeellisesti mielihyvää 😊
Kyllä. Kaksi kertaa. En ole kertonut todellista syytä, ovat voineet arvata. Liian pieni kalu on no-no.
Yritin pitkään kulissisuhdetta rikkaan pienimunan kanssa ja teeskentelin. Se on melkein pahempaa. En saanut itse mitään, mutta toisaalta ” pääsi helpolla” kun eipä siitä ministä sen kummempaa haittaakaan ollut jos vertaa isoon ja esim anaalipanoihin. Sellaisen kanssa olisi vaikeampi teeskennellä haluvansa ja syttyvänsä miehestä. Pienimuna oli ihan ok ihminen, kiltti ja komea.
Montakin kertaa. Yleensä en halua viedä pitkälle suhdetta seksin toimivuutta testaamatta. En edes pysty kunnolla ihastumaan, mikäli seksi on huonoa. Jos siis on yhtään haparoivaa seksiä tai/ja miehellä on keskikokoinen tai pieni, päätän välittömästi tutustumisen.
Pieni voisi olla kivakin, koska herkät paikat on siinä tunnelin alkupäässä.
Ei yltänyt edes kunnolla sisälle, palasin kiltisti takaisin exän luo vaikka toisaalta jos tosissaan muuten natsaa ei koolla ole väliä.
En mutta eipä ole koskaan osunut todella pientä vastaankaan. Pienehkö on pienin, mutta todella ihana mies, ei ollut mitään väliä kalun koolla.