Missä olet käynyt tänään? (Jos et missään, älä vastaa)
Minä kävin kahdella asuntonäytöllä (yksityisnäytöt), työpaikalla tulostamassa, lenkillä kaverin kanssa, Alkossa hakemassa vappukuoharin.
Vielä menen käymään lähikaupassa.
Kommentit (95)
Huussissa, yläkerrassa, tallissa, kanalassa, saunalla, kasvimaalla, metässä ja kaivolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuntihotellissa aamulla, oli monipuolista seksiä 24 vuotiaan tytön kanssa.
M 55
Bangkok
Kerronko minä vai joku muu? Se tyttö oli oikeasti poika.
Työpaikalla (5 viikkoa mennyt etänä, mutta nyt täytyy parina päivänä olla paikan päällä) ja pyöräretkellä luonnonsuojelualueella.
Kaupassa. Oli ihan hirveä ruuhka, jonot käytävillä asti ja hirveä määrä lapsiperheitä. Kaupan äänimaisema oli vaihtunut taas mainoksiin eikä korona käyttäytymisestä kuulutettu. Ihan kuin kaikki olisi nyt ohi, onko?
Aamulla posti soitti summeria, mutta ei tuonutkaan pakettia sitten kotiovelle asti, joten piti lähteä hakemaan se alakerran aulasta. Illalla kävin lenkillä puistossa.
Vappupalloja hakemassa lelukaupasta, ruokakaupassa ja lastenlasten ulko-ovella.
Vierailija kirjoitti:
M 55
Bangkok
Eipä 24-vuotias oikein enää mikään tyttönen ole... Toivottavasti ehkäisy oli kunnossa, ettei tarvitse meidän verovaroilla hoidattaa tauteja sitten. Tai ehkä jopa enemmän toivon, että pysyisit siellä Aasiassa lopun elämääsi. 😘
T: N17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 55
BangkokEipä 24-vuotias oikein enää mikään tyttönen ole... Toivottavasti ehkäisy oli kunnossa, ettei tarvitse meidän verovaroilla hoidattaa tauteja sitten. Tai ehkä jopa enemmän toivon, että pysyisit siellä Aasiassa lopun elämääsi. 😘
T: N17
Tällä viikolla olen pannut pari sun ikäistä jo 😘
Autoajelulla perheen kanssa, ja kaupassa.