Missä olet käynyt tänään? (Jos et missään, älä vastaa)
Minä kävin kahdella asuntonäytöllä (yksityisnäytöt), työpaikalla tulostamassa, lenkillä kaverin kanssa, Alkossa hakemassa vappukuoharin.
Vielä menen käymään lähikaupassa.
Kommentit (95)
Prismassa, ja vanhukset tunkivat pakkaamaan ostoksia yhtä aikaa. Kukaan ei ole niin kiireinen kuin eläkeläinen..
Hesestä hain ruokaa, lenkillä käyty 2 kertaa. Oli vapaapäivä. Huomenna kauppaan ja töihin.
Aamulla klo 5 koiran kanssa 20 min lenkki, töissä 4h, koiran ja lapsen kanssa vajaa tunnin päivälenkki, töissä 3,5h. Vielä käyn koiran kanssa kävelyllä.
Töissä päiväkodissa josta kävimme pitkällä kävelyretkellä 12hlö porukalla. Äsken salilla.
En missään, ei tulisi mieleenkään korona-aikana. Ongelma on juuri ne ihmiset jotka "erioikeus on minulla" levittävät virusta.
Pysy kotona ellei pakko liikkua. Yksi perheestä käy kaupassa jne. Sieltä voi myös tilata.
1,5 km kävelyllä kodin ympärillä eli n muutaman sadan metrin päässä kotoa omakotialueella
Töissä, kaupassa ostamassa vappu eväät ja eväät viety toiseen kotiini, täällä toisessa kodissani hengailen, sitten suihkuun ja sitten fillaroin omaan kotiin.
Hain lähikaupassa kastikepurkin, kun olin sen unohtanut. Nyt on tullut kuumetta, varmaan ryhdyn karanteeniin. Työterveydestä voisin huomenna saada lähetteen koronatestiin tai ajan infektiolääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Töissä, ruokakaupassa, Kärkkäisellä, vanhan muistisairaan äitini luona. Vielä käyn lenkillä. Lisäksi ystäväni piipahti kahvilla, vaikka eihän sitä kysyttykään. Normipäivä.
Ei voi ymmärrä. Noin se leviää äidillesi virus. Mikä teitä vaivaa???
Töissä, kahdessa eri ruokakaupassa sekä ulkoilemassa lasten ja koiran kanssa.