Menettekö vappuna Ullanlinnanmäelle?
Kommentit (31)
Ei, mennään johonkin noista neljästä lähipuistosta. Miksi lähteä Ullanlinnaan asti?
Ai tämän palstan lukijat: laitoshuoltajat, lähihoitajat ja kampaajat? Vappu on ylioppilaiden juhla. Miksi te sitä juhlisitte?
Viime vuosien ilmiö on, että hyvin nuoret ovat kokoontuneet Ullikselle juopottelemaan jo vappuaattoiltana. Näitä sitten poliisit ja nuorisotyöntekijät ovat toimittaneet koteihinsa tai lastensuojeluviranomaisten huostaan. Nuorimmat paikalla olleet 12-vuotiaita.
Missä näiden lasten vanhemmat? Ovatko kodeissaan tai kapakoissa räkäkännissä?
Miksi minun pitäisi muuttaa totuttuja tapoja, jotka ovat muovautuneet jokavuotiseksi kultturitapahtumaksi vuosikymmenien satossa?
En. En ole koskaan ollut siellä vappuna.
Jos yhteiskunta nyt päätetään avata, niin totta kai! Ihan vain käymään kylläkin kun koleaa perjantaiksi luvassa.
Hyvä, että päästään takas normaaliin arkeen.
Ei sinne pääse tänä vappuna, tuon pitäisi olla itsestään selvää..
Vierailija kirjoitti:
Ai tämän palstan lukijat: laitoshuoltajat, lähihoitajat ja kampaajat? Vappu on ylioppilaiden juhla. Miksi te sitä juhlisitte?
Hah hah. Vappu on meidän kommareiden juhla, joten korkit kiinni te mokomat kokkarit!
Olin viimeksi 1996. Tuskin menen tänä vuonna😂
Joskus 1980-luvun lopulla viimeksi käynyt. Osa porukastamme - siis se osa joka vielä hengissä - on jo sen verran iäkästä ja mukavuudenhaluista, että juhlimme vappupäivää kotonamme. Tänä koronavuonna tosin hyvin pienellä porukalla. - Vappuaattoa en ole koskaan juhlinut.
Laumasielujen vappupaikka. Ja kokoontumisia pitää edelleenkin rajoittaa.
Vierailija kirjoitti:
kenen Ullan se linna on ollut?
tietääkös joku tän?
En, vaikka asun lähes vieressä. Käyttäkää järkeänne ihmiset,
Ai tuonne räntäsateeseen? Ei kiitos.
En. Olen 47-v ja ikinä en ole siellä vappuna ollut.