Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa kävelee oudosti

Vierailija
29.04.2020 |

Heii! Tarvttisin tsemppiä tms, koska tänään huomasin et kissa ontuu toista takajalkaa kävellessä. Ei ole käynyt kuin pissalla tänään, eilen kakalla. Aamulla syönyt märkäruokaa, nyt ei ole annettu ruokaa koska sain ajan eläinlääkäriin 20.15 tälle päivälle. Ahdistaa todella paljon kissan tilanne ja itken koko ajan kun tuntuu ettei aika etene mihinkään että pääsisi sinne eläinlääkäriin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa hyviä esimerkkiä ihmisistä jotka ei lemmikkiä tarvitsisi.

Voi eläinlääkäriraukkoja jotka joutuvat hysteerisen omistajan kanssa tekemisiin.

Eläin stressaa myös sitten siellä, kun vaistoaa omistajan hädän.

Mä en ollu lääkärissä eilen ollenkaan hysteerinen. Olin mahd rauhallinen ja vastailin lääkärin kysymyksiin. Olin enemmän hermostunut ja hysteerinen kotona, sekä nyt koska en oo vielä kissan luona.

Kyllä kissa reagoi itkuusi aivan kotonakin. Onko sinulla itselläsi kaikki ok vai kuinka otat asian näin voimakkaana?

No mulla on nyt stressiä ihan sikana koska on rahahuolia ja lomautus tähän päälle. Ja viel se et mun elämäni ekalle lemmikille tulee jotain tollasta et ontuu jalkaa ja kävelee oudosti nii tottakai mä reagoin siihen näin. Varsinki ku kissa tosiaan on jo 12 vuotias.

Oletko tajunnut että kissasi ei elä ikuisesti?

Se pitäisi jokaisen selvittää itselleen jo lemmikkiä hankkiessa.

Musta kissan vanhuus kuulostaa oudolta syyltä olla erityisen ihmeissään sairastapauksessa. Pikemminkin syy hämminkiin olisi nuori ikä.

Selvitä itsellesi ero sairastapauksen ja tapaturman välillä.

Ap:lle: Mitä se eläinlääkäri sanoi siinä tassussa olevan? Kissat aika ajoin linkkaavat jalkaansa; ovat hypänneet jostain yms. Omalta kissalta meni kummastakin tassusta nivelsiteet poikki, kun hyppi liian korkealta ihan sisätiloissa. Se selvisi vasta myöhemmin, kun se kuvattiin.  Sillon oli myöhäistä tehdä mitään tassulle. Oli alkanut itse parantamaan sitä jännettä, eli ei se ikinä sen kummemmin parantunut, vaikka ontuminen loppuikin. Myöhemmin kissan paino tippui jonkun verran, mikä näytti auttaneen siihen asiaan.

Eläinlääkäri ei katsonut tassua vaan keskittyi enemmän kissan keskivartalon tunnustelemiseen ja kattoi kävelyn pikasesti. Se ajattelin ontumisen ja hankalan kävelytyylin johtuvan siitä ettei ollut tosiaan eilen tehnyt hiekalle kakkaa mutta autossa matkalla eläinlääkäriin teki.

Kissa ei kaki välttämättä joka päivä. Oma kissa kakkii noin joka toinen päivä.  Jos olisin sinun asemassasi, saattaisin käyttää toisella eläinlääkärillä sitten, kun se on ajankohtaista. Katselisin itse sitä korkeintaan sen vapun ylitse.

Vierailija
42/42 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ainaki kävelee paljon paremmin. Vähän kankeasti mutta huomattavasti paremmin kuin eilen! Eikä ole niin apaattinen kuin eilen, kiinnostuuu kaikesta mitä ympärillä tapahtuu. Nyt oireena on siis vaan toi kävelyn kankeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi