Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä te reagoitte, jos seurustelukumppani

Vierailija
29.04.2020 |

On riiran aikana, jossa mökötysvaihe kestänyt kuukauden verran (mies haukkui maanrakoon ilman järkevää syytä) tapaillut jo toista naista. Oltu yhdessä 6 vuotta. Itse ajattelen, että mikään ei palaa enää ennalleen, ja ei kai kukaan tosissaan oleva tee noin. Itse ainakin olen ollut aivan maassa ja itkenyt koko ajan. Tuntuu todella musertavalta, että joku heittää noin vain kaiken menemään ilmeisesti kostomielessä. Aikuisia yli 50v ollaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväsi kuulostaa todella lapselliselta ja epäkypsältä. En katselisi.

Miksi suvaitset tuollaista käytöstä! Haukkuminen on asiatonta. Luurin korvaan lyöminen on asiatonta. Kuukauden mökötys on asiatonta. Toisten naisten tapailu ilman että ollaan toiselle osapuolelle ensin ilmoitettu, että seurustelu on nyt ohi , on asiatonta.

Päästä tuollainen ”helmi” menemään!

Jos oot vahingossa tehnyt jotain väärin, ja pyytänyt anteeksi ja kertonut että virhe oli vahinko, ei pitäisi kenenkään sellaisesta suuttua!

Anna toisen mennä. Älä ryhdy kynnysmatoksi. Todellakin löytyy parempia miehiä!!

Tsori, mutta lukuisilla huutomerkillä varustettu tekstisi sai vain nauramaan ja pientä myötähäpeää tuntui myös. Mutta juu, ihan sama, ap on vapaa viisikymppinen nainen nyt!

Vierailija
22/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan olettaa että olette eronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä