Mitenkä te reagoitte, jos seurustelukumppani
On riiran aikana, jossa mökötysvaihe kestänyt kuukauden verran (mies haukkui maanrakoon ilman järkevää syytä) tapaillut jo toista naista. Oltu yhdessä 6 vuotta. Itse ajattelen, että mikään ei palaa enää ennalleen, ja ei kai kukaan tosissaan oleva tee noin. Itse ainakin olen ollut aivan maassa ja itkenyt koko ajan. Tuntuu todella musertavalta, että joku heittää noin vain kaiken menemään ilmeisesti kostomielessä. Aikuisia yli 50v ollaan.
Kommentit (22)
Jos toinen roikottaa ratkaisua saadakseen muka jotain kostettua, päätän suhteen itse ja sitä päätöstä ei harkita uudelleen.
En varmaan pääsisi kyseisestä asiasta yli, koska riidat ovat riitoja, ne kuuluvat suhteeseen, mutta mielestäni ne eivät ole tekosyy syöksyä kenenkään muun syliin. Ei "normaali parisuhteeseen" kuulu kolmansia osapuolia.
Jos jonkun muun kanssa haluaa olla, niin sitten erotaan.
Mies siis haukkui minut maanrakoon, kun sairaana sekoitin eräät kellonajat, jotka hän minusta kyllä erittäin huolimattomasti minulle ilmoitti. Tuossa kun joku sanoi, että kannattaisi miettiä omaa toimintaa, niin en kyllä tehnyt mitään tahallani väärin. Mitään vakavaakaan ei asiasta koitunut.
No LÄHDE nyt jo tollasesta suhteesta.
Eli seurustelitte kuusi vuotta ja riitelitte kuukausi sitten. Riidassa mies haukkui sinun maanrakoon ja nyt hän sanojesi mukaan mököttää, mutta tämän "mökötysvaiheen" aikana mies on tapaillut toista naista. Niinkö?
No ilmeisesti ette enää seurustele ja luultavasti mies riidassa sen asian kertoi aika selkeästi, mutta sinä et asiaa tajunnut.
Tuskinpa mies myöskään mököttää, vaan elää ihan omaa elämäänsä, johon sinä et enää kuulu muuten kuin osana historiaa. Hän saa siis tehdä just niin kuin itse haluaa ja sinä saat tehdä mitä itse haluat, olet nyt sinkkutyttö taas. Itke, jos itketyttää tai ihan mitä vain, se on sinun ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
No LÄHDE nyt jo tollasesta suhteesta.
Mies lähti jo ajat sitten, mutta ap vain vollottaa. Miehen kertomana tarina olisi varmasti taas aivan erilainen.
Mies on pohtinut eroa jo pidempään, uusi nainenkin on ollut kuvioissa. Nyt sai hyvän tekosyyn rähjätä sinulle, ja leikkiä mykkäkoulua. Ei ole kykenevä oikeaan keskusteluun asiasta, niin helppo paeta tällä tavalla ja vierittää syytä sinun niskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies siis haukkui minut maanrakoon, kun sairaana sekoitin eräät kellonajat, jotka hän minusta kyllä erittäin huolimattomasti minulle ilmoitti. Tuossa kun joku sanoi, että kannattaisi miettiä omaa toimintaa, niin en kyllä tehnyt mitään tahallani väärin. Mitään vakavaakaan ei asiasta koitunut.
Tuohon kuukauden mökötykseen varmaan viittasi.
Kumpi mököttää? Minä sain tekstistä sellaisen kuvan että sinä. Ei ihme, että kuukauden mököttämisen jälkeen kiinnostaa muut.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan pääsisi kyseisestä asiasta yli, koska riidat ovat riitoja, ne kuuluvat suhteeseen, mutta mielestäni ne eivät ole tekosyy syöksyä kenenkään muun syliin. Ei "normaali parisuhteeseen" kuulu kolmansia osapuolia.
Jos jonkun muun kanssa haluaa olla, niin sitten erotaan.
Ap on yksi ihminen, mies on toinen ap:ta täysin erillinen ihminen ja heillä ei ole ollut ainakaan kuukauteen mitään suhdetta. Tuskinpa sitä ennenkään suhde on ollut mitenkään kovin kummoinen, jos mies kerran painavan sanansa sanoi kaikesta.
Juuri niin. No todella aikuismaisesti suhteen lopetti, koska ihan vakavissamme olimme yhdessä. Mitään suhteen lopettamiseen viittaavaa ei huutanut, vaan tyypilliset "idiotti, tyhmä" jne ja löi luurin korvaan. Ei vastannut enää puhelimeen, ja mielestäni hän oli anteeksipyynnön velkaa, koska hän huusi ja haukkui vaikka mitää muuta ei tapahtunut, kuin että hän joutui kävelemään kilometrin verran.
Vierailija kirjoitti:
Mies on pohtinut eroa jo pidempään, uusi nainenkin on ollut kuvioissa. Nyt sai hyvän tekosyyn rähjätä sinulle, ja leikkiä mykkäkoulua. Ei ole kykenevä oikeaan keskusteluun asiasta, niin helppo paeta tällä tavalla ja vierittää syytä sinun niskaasi.
Nyt en ymmärtänyt oikein, että missä vaiheessa mies on muka virittänyt syytä ap:n niskaan? Mies on varmasti yrittänyt keskustella ap:n kanssa lukuisia kertoja, mutta ap ei asiaa ole ymmärtänyt. Ap:n aloitus oli niin sekava, että luulen koko parisuhteen olleen aika sekava. Hyvä että mies osasi irrottautua siitä ja jatkaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mököttää? Minä sain tekstistä sellaisen kuvan että sinä. Ei ihme, että kuukauden mököttämisen jälkeen kiinnostaa muut.
Mies ei vastannut puheluihin, eikä ottanut mitenkään yhteyttä. En mielestäni ole yksin vastuussa siitä, että yhteys säilyy.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt oikein, että missä vaiheessa mies on muka virittänyt syytä ap:n niskaan? Mies on varmasti yrittänyt keskustella ap:n kanssa lukuisia kertoja, mutta ap ei asiaa ole ymmärtänyt. Ap:n aloitus oli niin sekava, että luulen koko parisuhteen olleen aika sekava. Hyvä että mies osasi irrottautua siitä ja jatkaa elämäänsä.
Haukkui sen kerran puhelimessa ja lopetti yhteyden pidon siihen. Muuta ei ole yrittänyt keskustella.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni aloituksessa ole mitään epäselvää. Käy erittäin selväksi miehen kypsymättömyys, jos mököttelee kuukauden verran pienistä asioista.
Miesystäväsi kuulostaa todella lapselliselta ja epäkypsältä. En katselisi.
Miksi suvaitset tuollaista käytöstä! Haukkuminen on asiatonta. Luurin korvaan lyöminen on asiatonta. Kuukauden mökötys on asiatonta. Toisten naisten tapailu ilman että ollaan toiselle osapuolelle ensin ilmoitettu, että seurustelu on nyt ohi , on asiatonta.
Päästä tuollainen ”helmi” menemään!
Jos oot vahingossa tehnyt jotain väärin, ja pyytänyt anteeksi ja kertonut että virhe oli vahinko, ei pitäisi kenenkään sellaisesta suuttua!
Anna toisen mennä. Älä ryhdy kynnysmatoksi. Todellakin löytyy parempia miehiä!!
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. No todella aikuismaisesti suhteen lopetti, koska ihan vakavissamme olimme yhdessä. Mitään suhteen lopettamiseen viittaavaa ei huutanut, vaan tyypilliset "idiotti, tyhmä" jne ja löi luurin korvaan. Ei vastannut enää puhelimeen, ja mielestäni hän oli anteeksipyynnön velkaa, koska hän huusi ja haukkui vaikka mitää muuta ei tapahtunut, kuin että hän joutui kävelemään kilometrin verran.
kirjoitit, että:
"Mitään suhteen lopettamiseen viittaavaa ei huutanut, vaan tyypilliset "idiotti, tyhmä" jne ja löi luurin korvaan. "
Siis täh? Mies sanoo sinua puhelimessa idiootiksi ja tyhmäksi ja sinä sanot, että se oli tyypillistä hänelle, mutta silti ulvot hänen peräänsä? Neitihyvä voi unohtaa nyt sen miehen, pyyhkiä räät naamaltaan ja kirjautuu vaikka tinderin. Unohda mies, et ole hänen arvoisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vastannut puheluihin, eikä ottanut mitenkään yhteyttä. En mielestäni ole yksin vastuussa siitä, että yhteys säilyy.
Ap.
Mikä ketun yhteys??
Olet sinkku nyt, mies ei ole ollut sinun ystäväsi enää aikoihin, unohda hänet, älä jankuta enää hänestä ja lopeta miehen stalkkaaminen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni aloituksessa ole mitään epäselvää. Käy erittäin selväksi miehen kypsymättömyys, jos mököttelee kuukauden verran pienistä asioista.
Kuulostaako ap sinusta ihan fiksulta? Onneksi mies pääsi hänestä eroon.
kannattais varmaan vähän miettiä sitä omaa toimintaa.