Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on roikkuvat rinnat ja koen epävarmuutta

Vierailija
29.04.2020 |

Uskallanko suhteeseen? Miten kehtaan näyttäytyä miehelle alasti? Tilanne varmaan tulee jännittämään niin, että siinä jää oma kiihottumiseni sivurooliin. Minulla on kyllä vakituinen, pitkäaikainen seksisuhde tällä hetkellä, ja sitä miestä ei rintani tunnu haittaavan, on ilmaissut aina haluavansa minua ja seksi sujuu nautinnollisesti.
Mietin lähinnä sitten uuden tuttavuuden kohdalla, kun olisi tarkoitus muodostaa vakava suhde... Onko peli menetetty? Minkälaiset miehet jättäisivät naisen roikkuvien rintojen takia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Minulla on roikkuva penis, enkä koe epävarmuutta.

Toivottavasti ei aina roiku...

Vierailija
22/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, ettei suurosa miehistä ns. näe riippurintoja samalla tavalla, kuin naiset?

Älä ole niin kriittinen itseäsi kohtaan. Jokaisen rinnat on erilaiset ja bi-naisena voin kertoa, etten ole lapsuuteni jälkeen nähnyt rintoja, joista tulisi ensimmäisenä mieleen, että kylläpä nuo roikkuvat.

Silloin lapsenakin kyseessä oli varmaan +80 vuotias rouva, joka nosti rintansa olkapäälleen peseytyessään ja itkin äidilleni, että eihän mullekkin tule tollaset :D

Ja oltiin leirintäalueella pesutiloissa, jos joku miettii missä tämän rouvan näin :)

Miehet ovat kohteliaita. Kyllä he näkevät siinä missä naiset ne roikkuvat 20 cm pitkät ketunnokat. Eivät vain halua loukata toista ja hyväksyvät naiset pienine puutteineen. Voivat jopa oppia vähän niistä tykkäämäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on jo mies, miksi mietit uutta?

Höh, et ole kuullut varaniehestä?

Vierailija
24/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin, ilman seksiä mennään. Tosin en muutenkaan tykkää kropastani.

Vierailija
25/25 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on litteät pienehköt rinnat eli pienet riipparit. Nuorempana ne häiritsi mutta eipä niistä mitään haittaakaan ole ollut. Koulussa näin kyllä voikkatunnilla kavereilla sellasia pystyrintoja ja olin kateellinen kun olin itse sellanen lauta. Ei niistä kukaan koskaan kyllä huomautellut.