Vappuna sitten isolla porukalla juhlimaan!
Jos kerran monien satojen lapsien koulut avataan, niin miksi mököttää vappuna kotona! Kymmenen ihmisen rajoitukset voidaan heittää tuhkana tuuleen. Jeee!!
Kommentit (17)
Koska THLn käppyrät ovat olleet hieman korkeat ja M.Salmisen auktoriteetti näin laskussa, niin kaikki nyt liikkeelle ja tautia saamaan. Räkäisyys on plussaa!
Lapset halailemaan vanhuksia nyt heti. Vähän piristystä vanhusten arkeen.
Heh, te hysteerikot nyt viimeisenä mitään uskallatte lähteä kapinoimaan. Kunhan kodin suojista kovistelette! Luulette että se vaikuttaa johonkin. Juu, kyllä ne Marin ja kumppanit kovasti säikähtää ku lukevat näitä neuvotteluissaan...
Turussa on kuuleman mukaan pari salakapakkaa auki joten sinne pitäis löytää reitti
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin lähden juomaan ja metsästään p.illua!
Muista kielaroida!
Vierailija kirjoitti:
Kosto valtiolle
Nämä kaikki ihanat aikuisen kommentit! Kuten kaikki nämä lukuisat aloitukset.
Minä olen ollut kuukauden pelkästään kotona. Kun kuulin, että koulut avataan, niin lähdin kauppaan ja peruin kotiinkuljetuksen. Alkoonkin pitää kipaista, ei muuten piknik ole hauskaa kuivin suin. Toivottavasti tulee hienot ilmat puistoiluun.
Noniin ei muuta ku ulos kumpanakin päivänä. Mukaan mahdollisimman paljon lapsia! Teinit kans sinne vain kokoontumaan 😊
Tuon signaalin nuoret saivat kun koulut avattiin - hallitus, hyvä ryssitte asian
Mä ainakin lähden juomaan ja metsästään p.illua!