Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on roikkuvat rinnat ja koen epävarmuutta

Vierailija
29.04.2020 |

Uskallanko suhteeseen? Miten kehtaan näyttäytyä miehelle alasti? Tilanne varmaan tulee jännittämään niin, että siinä jää oma kiihottumiseni sivurooliin. Minulla on kyllä vakituinen, pitkäaikainen seksisuhde tällä hetkellä, ja sitä miestä ei rintani tunnu haittaavan, on ilmaissut aina haluavansa minua ja seksi sujuu nautinnollisesti.
Mietin lähinnä sitten uuden tuttavuuden kohdalla, kun olisi tarkoitus muodostaa vakava suhde... Onko peli menetetty? Minkälaiset miehet jättäisivät naisen roikkuvien rintojen takia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet. Ei kuvaa, ei uskota.

Vierailija
2/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinussa mitään muuta ominaisuutta kuin ne rinnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
4/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös roikkuvat rinnat, isot nännipihat jne. enkä ole muutenkaan mikään missi. Silti miehiä on riittänyt aina, jopa riesaksi asti. Kyllä niitä miehiä löytyy jotka tykkää roikkuviakin tissejä läträtä :) 

Vierailija
5/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Minulla on roikkuva penis, enkä koe epävarmuutta.

Vierailija
6/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on roikkuva qulli.

Aina kun se roikkuu, tunnen oloni epävarmaksi.

Kun se tiukkana jöpöttää, olen maailman valloittaja.

Vierailija
7/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jo mies, miksi mietit uutta?

Vierailija
8/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on isot jo jonkin verran roikkuvat rinnat. Valitettavasti painovoima iskee kaikkiin tisseihin jossain vaiheessa ja isoihin erityisen nopsaan. Itseäni hiukan hävettää nämä rötkäleet, mutta mieheni on niistä kyllä edelleen innoissaan. Ei minulla oikein ole muuta neuvoa kuin, että koita kantaa itsesi ylpeänä ja unohtaa turha häpeily. Rintasi ovat varmasti kauniit.

Vierailija
9/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mietipä sitä. Mistäs naisista sanotaankaan?

Vierailija
10/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Nyt jo vakkari eli joku joka kelpuuttaa sut kerta toisenSa jälkeen eli mikä ongelma? Itellä a-kupit ja miehiä olen saanut kertapanoon ja sitten ovat ghostanneet. Olispa tissit :(

Vierailija
11/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai niitä voi pimeässä rullata 🤔

Vierailija
12/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Nyt jo vakkari eli joku joka kelpuuttaa sut kerta toisenSa jälkeen eli mikä ongelma? Itellä a-kupit ja miehiä olen saanut kertapanoon ja sitten ovat ghostanneet. Olispa tissit :(

Kuka nyt vakkareita jaksaa, pidemmän päälle?

Mulla on ainakin neljä vakkaria, mut jos sauma uuteen tuttavuuteen, se menee aina vakkarien edelle!

Vierailija
13/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä miehiä tarvitse miellyttää. Elämässä on miljoona muuta tärkeämpää asiaa. Miten kenenkään elämä paranee tissien myötä saati huononee jossei ole joku todella konkreettinen lääketieteellistä hoitoa vaativa vaiva.

Vierailija
14/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vakituinen seksisuhde, ei parisuhde. Tämä suhde jää sitten kun rakkaus löytyy.

Ap.

Vierailija
15/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki silarit.

Vierailija
16/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä olan yli, niin ei roiku.

Vierailija
17/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vakituinen seksisuhde, ei parisuhde. Tämä suhde jää sitten kun rakkaus löytyy.

Ap.

Kunhan ei ole varatun kanssa tuo suhde.

Vierailija
18/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kiti luostarisen dokkari Naisenkaari, kokoelma eri-ikäisiä tisuja, antaisiko eväitä oman vartalon hyväksymiseen?

Eräs mummo siinä viisaasti sanoo, että naisen vartalo on hyvä, jos sillä voi tehdä työtä.

Jos tämä on rintojen korimalli on iso ongelma niin helpolla pääsee elämässään.

Vierailija
19/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ettei suurosa miehistä ns. näe riippurintoja samalla tavalla, kuin naiset?

Älä ole niin kriittinen itseäsi kohtaan. Jokaisen rinnat on erilaiset ja bi-naisena voin kertoa, etten ole lapsuuteni jälkeen nähnyt rintoja, joista tulisi ensimmäisenä mieleen, että kylläpä nuo roikkuvat.

Silloin lapsenakin kyseessä oli varmaan +80 vuotias rouva, joka nosti rintansa olkapäälleen peseytyessään ja itkin äidilleni, että eihän mullekkin tule tollaset :D

Ja oltiin leirintäalueella pesutiloissa, jos joku miettii missä tämän rouvan näin :)

Vierailija
20/25 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy toki rintojen kiristyksessä ja tarvittaessa vähän silikonia jos asia sinua häiritsee. Onnittele itseäsi jos kyse on näin pienestä ongelmasta. Sen voi halutessaan ratkaista muutamalla tuhannella eurolla.